Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een man zitten er best goeie elementen in de Islam, die mag gerust zijn wijf een paar toeken op aar muil geven als ze niet luistert, terwijl wij moeten praten![]()
Dat bedoelde ik niet met die goede elementen Tbeest.
Wat dan?
de discriminatie van een vrouw bij de erfenis?
handen afkappen van dieven?
verkrachte vrouwen doden?
verbod op muziek?
K*tgeloof

Wat dan?
de discriminatie van een vrouw bij de erfenis?
handen afkappen van dieven?
verkrachte vrouwen doden?
verbod op muziek?
K*tgeloof

*Dat laatste filmpje wat ik liet zien, daarin zat de onderliggende boodschap dat de vrouw teveel als coïtus-object wordt gezien in onze Westerse samenleving.
*Je hebt de zakat, een bepaald gedeelte van je loon dat je afstaat voor de armen.
*Je hebt de besnijdenis voor mannen
*Het feit dat mensen zich überhaupt al bezig houden met iets meer dan puur alleen het materialistische vind ik al positief
En als ik een beetje nadenk, zal ik vast nog wel op meer positieve punten komen, maar dat neemt niet weg dat de islam op een aantal punten echt rot is.
het positieve dat ze aan hun levenstijl kunnen toevoegen doen ze natuurlijk
het negatieve?? No way.. Roken, vreemdgaan, meerdere chicks, zuipen..
Als er iets is wat ik echt niet kan begrijpen is het geloven in die godsdienst, hoe gehersenspoeld of olie moet je zijn om daar in te geloven.
Waarom zou ik niet kunnen trainen en een 'echte' moslim zijn
Bevorderen van de lichamelijke gezondheid en kracht is aangemoedigd in de islam.
If the purpose of sport is to prepare the body to be fit to carry out the duty of jihad so as to make the word of Allaah supreme, then sport is essential. Allaah says (interpretation of the meaning):
“And make ready against them all you can of power, including steeds of war…”
If the aim is relaxation and maintaining good health, then sport is permissible. If it involves something haraam, such as missing prayers, uncovering any part of the ‘awrah or mixing with women and so on, then it is haraam.
Waarom zou ik niet kunnen trainen en een 'echte' moslim zijn
Bevorderen van de lichamelijke gezondheid en kracht is aangemoedigd in de islam.

Haha nepmoslim, ga je alsnog naar de hel. TUUTUUT BOING

Bodybuilding is dan ook niet te vergelijken met elke andere sport, je doel is nl zoveel mogelijk spiermassa bij een zo laag mogelijk percentage incl de juiste symmetrie aka datgene wat Allah swt jou gegeven heeft te transformeren tot iets anders. Om dezelfde reden dat tattooages en piercings ook niet toegelaten zijn in de Islam.
BB is zowat het toppunt van westerse ijdelheid, van een samenleving waarin uiterlijke schoon het van innerlijke spiritualiteit wint. Om nog maar van het posingsritueel te zwijgen waarbij jij je lichaam halfnaakt tentoonstelt aan anderen van hetzelfde geslacht, dat staat toch wel heer ver van de geest van de Islam als je het mij vraagt
Als vrome moslim had je dat allemaal veel langer moeten weten.