Fitness Seller

Weer eens wat foto's

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 85
  • Weergaven 8K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Vikkel zei:
Ja ik wilde eigenlijk gewoon een naaktfoto van die jongen maken maar helaas Mr.J is toch iets te preuts. :D


Jammer ;) haha nee maar f serieus ziet er goed uit MR J :D
 
In het weekend de nog te nemen benen foto's in string dan maar? :D
 
nilsjei1234 zei:
Ik hoop dat mortalbb anaal verwaarloost wordt door een stel grootgeschapen negers !!!!!

ik hoop nu wel echt dat die mannen van shoto of wat was het ook al weer forum hem eens wat manieren bijbrengen :p

ziet er zeer goed uit mr.j :thumbs: en dat van die triceps heb hetzelfde probleem :(
 
borst en vooral schouders zien er echt super uit! denk persoonlijk dat je armen op dit moment het verst achter liggen (tegenover de rest dan)
 
Ziet er goed uit! Hopelijk zie ik er binnen een paar jaar ook zo massief uit :P
 
Goede foto's chef! Je minpunten geef je zelf al aan, maar dat is het mooie, want anders zou je niet meer hoeven te trainen als je nu al perfect zou zijn.

BTW, mortalBB zal wel niet zo heel groot zijn hoor, anders had ik hem wel gekend. Jongens uit nijmegen die er toe doen in het wereldje ken ik allemaal, dus wees gerust.
Hij is zeker kleiner als jou en de meeste andere op het board.
 
FBtje zei:
uhm.. hoeveel tijd zit er tussen deze foto
http://home.planet.nl/~geem0005/buikje2.jpg

en de foto's die je hier hebt geplaatst?

Nuttige kick... :rolleyes:

Created : dinsdag 1 april 2003 --> jaar dus ofzo.



RichardV zei:
Goede foto's chef! Je minpunten geef je zelf al aan, maar dat is het mooie, want anders zou je niet meer hoeven te trainen als je nu al perfect zou zijn.

BTW, mortalBB zal wel niet zo heel groot zijn hoor, anders had ik hem wel gekend. Jongens uit nijmegen die er toe doen in het wereldje ken ik allemaal, dus wees gerust.
Hij is zeker kleiner als jou en de meeste andere op het board.

Precies. :) En het leuke is, we zullen nooit perfect (en dus klaar) zijn! Houdt je van de straat he! ;)

Ach ja, die jongen is al gebanned. Boeit niet meer toch? :)
 
Ziet er goed en zwaar uit man!! idd mooie schouders!
 
hmm.. mjah ok..vanuit het oogpunt van een bodybuilder zal het wel een vooruitgang betekenen dan.. dus als je het zo bekijkt, dan zou ik je denk ik moeten feliciteren
 
Goede borst man jammer van die kont pose zat net te eten maar ja. Je doet me denken aan IVAN DRAGO van ROCKY4 die rus.... Stoere kop heheh:)
 
Agree on IVAN DRAGO ;)
Echt een verschil met eerst, heel nice :thumb: Ben benieuwd naar foto's als je wat droger bent
 
Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:
Goede borst man jammer van die kont pose zat net te eten maar ja. Je doet me denken aan IVAN DRAGO van ROCKY4 die rus.... Stoere kop heheh:)

Heheh idd...die had zon beetje hetzelfde kapsel... :D
 
je bedoelt onze Zweedse vriend Dolph (hans) Lundgren.

Inmiddels al weer 44 jaar maar nog steeds goed afgetraind. (neej niet op de fotos hieronder ;) )

http://www.dolphlundgren.com/

1.98...wist niet dat hij zo groot was ???

Hij lijkt wel enigzins, alleen onze Dolf ziet is wat droger ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
PRACHTIG LICHAAM, Ben jaloers op die borstkas!
 
Zijn er nog meer foto's van hem! :):):):):):):):)
 
Dit gaat wat offtopic maarre...ik vraag me wel s af of Van Damme en Lundgren, gezien de afgetrainde fysiek, in het verleden ook as hebben gebruikt. Van Arnie weten we het, en Stallone schijnt anavar te hebben gebruikt.
 
Vandamme zijn lichaam is denk ik zonder AS gedaan van Dolph weet ik het niet maar zijn lichaam is natural mogelijk.
 
Back
Naar boven