AndroidHealthClinic

Weer raak in Antwerpen

Homer17 zei:
En een niet al te snuggere... als je zoveel mogelijk allochtonen wilt omleggen kun je het best naar een moskee gaan... (ik breng mensen niet op ideeen :P)
Of als ze naar mekka gaan, 1 grote nucleare bom. Ben je bijna van hele moslim beschaving af.. (ik breng mensen ook op ideen)

ik heb hier serieus eens over nagedacht WAT er zou gebeuren als een of andere gek dat zou doen. Wat zou er nog overblijven van de wereld? Ik geloof dat echt iedereen oorlog met elkaar zou krijgen. Chaos to the max.

Dat hij maar dood gaat, anders mogen ze hem van mij in zijn kop knallen

EricR zei:
Gelukkig maar, Pommy to the rescue. Genoeg n*gers en vrouwen in de wereld, toch?

Pommy welke bron heb je gebruikt, overal wordt gesproken over een donkere vrouw (dood), blank kind van 4 (dood), Turkse vrouw (kritiek). Je moet ook de tv aan zetten als je er naar wil kijken Pommy.

Prachtige opmerking. Karma komt er aan :)

Marijn zei:
Dat hij maar dood gaat, anders mogen ze hem van mij in zijn kop knallen

Er zijn meer mensen die zo denken, alleen eigenlijk komt ie er dan te makkelijk vanaf. Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland krijg je waarschijnlijk voor zo'n actie TBS. (met een beetje geluk een aantal jaar + daarna TBS)

Als je TBS hebt kun je een behoorlijke tijd zitten, ookal denken sommige dat je in Nederland bijna niks krijgt.

dader is in zen buik geschoten, is buiten levensgevaar. omstaanders dachten dat het om een gothic ging doordat hij een lange leren jas droeg en combats, maar er zijn pamfletten gevonden met extreem-rechtste uitspraken en weet ik veel wat nog. bij de moord op Joe dachten getuigen ook dat het om noord-afrikanen ging, t is toch duidelijk dat mensen niet altijd even scherp beeld hebben van wat er gebeurd, is bewezen

Het is gewoon een gestoorde, heeft eigenlijk weinig zin om dat zeilige figuur in een hokje te plaatsen. Stel dat het een skinhead is, wat dan nog? Alsof iedere skinhead op straat mensen gaat staan afknallen? Nee toch?

Voor een hoop skinheads of zelfs rechts extremisten zijn hun denkbeelden een bevlieging. Maar die gaan dan niet op straat mensen mishandelen of in het ergste geval mensen vermoorden. Excessen zie je binnen iedere groep, vandaag helaas het meest extreme geval. Rust zacht klein meisje, rust zacht. (dood van die vrouw is natuurlijk net zo erg, maar dat kind heeft nog niet eens van het leven mogen proeven en is er nu al niet meer).

Pommy zei:
Ola, wat een reacties

Heb me inderdaad een beetje laten gaan

Trouwens, als ik het nieuws hier moet geloven is er helemaal geen kind doodgeschoten;
1 vrouw en 2 n*gers zijn neergeschoten = niet dood

Sorry kerel, maar je moet niet iedereen over een kant scheren, en doe nou niet zo van 'nou Antwerpen is gevaarlijk'. Loop dan maar eens over Amsterdam centraal ik denk dat je dan in een hoekje loop te pissen van angst.

Hoe lang wordt dit soort kromme redeneringen getolereerd op dit forum.

SageFrancis zei:
Of als ze naar mekka gaan, 1 grote nucleare bom. Ben je bijna van hele moslim beschaving af.. (ik breng mensen ook op ideen)

ik heb hier serieus eens over nagedacht WAT er zou gebeuren als een of andere gek dat zou doen. Wat zou er nog overblijven van de wereld? Ik geloof dat echt iedereen oorlog met elkaar zou krijgen. Chaos to the max.
Heb ik ook wel eens over nagedacht... Idd, héle huge ass chaos, zou niet weten wat er zou gebeuren ???

Wil ik eerlijk gezegd niet eens aan denken

Pommy zei:
Kom eens naar antwerpen (na 22u), ben er zeker van dat je je mening herziet.

Mss ben ik een angsthaas maar ik ga s'avonds nooit ongewapend buiten.

wa ne ****ing fagget zedde gij maat, ik woon midde int stad en ga bijna elke week feesten enz in antwerpen altijd te voet ONGEWAPEND en heb nooit problemen gehad zeker niet met ''zwarte''
gewoon een racist die antwerpen ff slecht wilt late voorkomen.

en nu is Pommy verdacht stil:D

Mensen doodschieten moet je natuurlijk niet gaan doen...

Maar skinheads moeten er ook zijn... De AEL (Arabisch Europese Liga) in BE gebruikt dit voorval natuurlijk onmiddel als een aanslag op het Arabische volk en zou niets liever hebben dan een burgeroorlog. Terwijl ze paar weken geleden nog mee gingen demonstreren voor die Joe van Holsbeeck... Nu is het eens andersom, dus AEL moet zijn bek maar even houden en ons ook uit sympathie laten protesteren...

In case you were wondering: ja ik ben een rascist... maar niet op basis van ras, maar blijkbaar ben je tegenwoordig al héél snel rascist dus what's in a name...

De connotatie naar het Vlaams Belang is ook belachelijk. De enige die reageren zijn AEL over dat het een een wraakactie is op allochtonen die al jaren bezig is etc etc... Misschien cru dat ik het moet zeggen: maar ik zou niet liever hebben dan dat al de allochtonen evenveel schrik zouden hebben als een vrouw die 's avonds in borgerhout verloren loopt...

Grtz
DiS

Triestig geval dit, zo'n nutteloze en laffe moord is totaal niet goed te praten, en nu begeef ik mij op glad ijs...nu kunnen de (s)linkse partijen lekker profiteren om het vlaams belang eens lekker aan te vallen, zie je nu wat er van komt met die rechtse gedachte. laten we nu alle skins ééns samentellen in vlaanderen die zich bezig houden met moord, steaming, diefstal, vandalisme, verkrachting, ik denk dat je met één hand ruimschoots voldoende hebt, kun je van andere inividuen niet zeggen.

DiSTuRBeD zei:
Mensen doodschieten moet je natuurlijk niet gaan doen...

Maar skinheads moeten er ook zijn... De AEL (Arabisch Europese Liga) in BE gebruikt dit voorval natuurlijk onmiddel als een aanslag op het Arabische volk en zou niets liever hebben dan een burgeroorlog. Terwijl ze paar weken geleden nog mee gingen demonstreren voor die Joe van Holsbeeck... Nu is het eens andersom, dus AEL moet zijn bek maar even houden en ons ook uit sympathie laten protesteren...

In case you were wondering: ja ik ben een rascist... maar niet op basis van ras, maar blijkbaar ben je tegenwoordig al héél snel rascist dus what's in a name...

De connotatie naar het Vlaams Belang is ook belachelijk. De enige die reageren zijn AEL over dat het een een wraakactie is op allochtonen die al jaren bezig is etc etc... Misschien cru dat ik het moet zeggen: maar ik zou niet liever hebben dan dat al de allochtonen evenveel schrik zouden hebben als een vrouw die 's avonds in borgerhout verloren loopt...

Grtz
DiS

Very sad :no:

DiSTuRBeD zei:

Je bent een racist maar niet op basis van ras? je klinkt wel iig als iemand met een IQ van een gemmidelde racist...

Racist is het, racist.

Maar laten we de primitieve reacties maar de primitieve reacties, ze kunnen het ook niet helpen.

Hmz, (en deze hmz is vooral op spiertje)...

Een rascist per definitie is iemand die zegt van: dat ras is minder goed dan dat ras. Dus bv: ALLE marokkanen zijn criminelen...

Ik ben een rascist omdat ik dat etiket toch sowieso naar mijn hoofd gesmeten krijg bij het minste commentaar je geeft betreffende allochtonen, waarmee wel degelijk problemen zijn in BE. In BE is het woordje populist nog niet bekend, want anders zou het dat wel weer zijn...

Nogmaals what's in a name, als je mij rascist wil noemen mij goed, maar per definitie ben ik het niet. Wel heb ik iets tegen mensen die zich crimineel gedragen en een beschaafde maatschappij naar de vernieling helpen en herleiden tot een ghetto...

Ik ben voor een open communicatie, maar ga niet direct etiketten plakken ok... Mijn petekind van 5 jaar oud is half marokkaans en die doet niks mis. Zijn vader daarentegen die al 10 jaar in BE is en nog nooit gewerkt heeft en geen woord nederlands verstaat... dat gaat al iets te ver, ook al heeft ie nog niks crimineel gedaan. Als je hier wilt komen wonen, moet je je inburgeren... en niet andersom.

*edit* typo

DiSTuRBeD zei:

Een rascist per definitie is iemand die zegt van: dat ras is minder goed dan dat ras. Dus bv: ALLE marokkanen zijn criminelen...

Iemand die zegt dat ALLE Marokanen crimineel zijn is iemand met vooroordelen.. net zoals veel Nederlanders zeggen dat Belgen dom zijn.. al moet ik zeggen dat je in jouw commentaar toch wel een soort bev... nee laat maar.. ik heb niks gezegd... and by the way.. het gaat er niet om hoe mensen jouw bestempelen.. je zegt namelijk zelf dat je een racist bent.. maar niet op basis van ras natuurlijk... (moet opeens denken aan die vooroordelen van die malle Nederlanders.. :rolleyes: )

DiSTuRBeD zei:

Ik ben een rascist omdat ik dat etiket toch sowieso naar mijn hoofd gesmeten krijg bij het minste commentaar je geeft betreffende allochtonen, waarmee wel degelijk problemen zijn in BE. In BE is het woordje populist nog niet bekend, want anders zou het dat wel weer zijn...

Nogmaals what's in a name, als je mij rascist wil noemen mij goed, maar per definitie ben ik het niet. Wel heb ik iets tegen mensen die zich crimineel gedragen en een beschaafde maatschappij naar de vernieling helpen en herleiden tot een ghetto...

Ik ben voor een open communicatie, maar ga niet direct etiketten plakken ok... Mijn petekind van 5 jaar oud is half marokkaans en die doet niks mis. Zijn vader daarentegen die al 10 jaar in BE is en nog nooit gewerkt heeft en geen woord nederlands verstaat... dat gaat al iets te ver, ook al heeft ie nog niks crimineel gedaan. Als je hier wilt komen wonen, moet je je inburgeren... en niet andersom.

*edit* typo
Ben jij dat op je avatar?

Pommy zei:
Voor mijn part had hij er 10 mogen omleggen

Thx dude. Ik zat vanmiddag in Anwerpen waar ik school loop en dit was op ongeveer 200 m van de plaats van de moord. Ik ben nog in diezelfde straat gepasseerd zo'n half uur voor de moorden gebeurd zijn. Indien die kerel a) zijn pland eerder had uitgevoerd b) gewoon was verder gelopen op z'n geplande route die langs mij passeerde dan was ik misschien één van die tien geweest.:mad:

Terug
Naar boven