Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice....
@Wieger lees anders effe Game 1, Game 4 & 5 door... waren de beste games imo

Hoe zit het met Maxiamento, zal die geen zin hebben?
, maargoed das gewoon een kwestie van discipline... Dus meld me nu af & kom om 6 uur wel online voor de voteDe ruil van een hacker vanuit burger naar cult is juist zo cool. Een cult die verdacht is en dan ineens burger wordt. Zonder dat hij het zelf weet. Lachen als de cults he, dan afmaken. Maar idd wel een makkelijk doelwit dan voor de cults.
Maarja. Ik vind het ook wel leuk om wat meer over te laten aan toeval. Jammer als je dan pech hebt. Mijn lijkt het bv ook wel een leuke optieom bv gewoon in een verhaal te verwerken dat je 3 spelers noemt met naam en dam 3 rollen noemt. Of met 5. Je weet dan niet wie wie is. Naja ik zal het in acht nemen als ik een pot ga organiseren. Nu vertrouw ik volledig op Mark.
Projecten lopen altijd uit, geeft niets.
Beter een project dat uitloopt dan dat je anaal geraped word door een brute weerwolf.

Waar zijn woopy, starter 20 en die andere.... 20 gebleven?
Ja maar verraden is natuurlijk maar relatief. We mogen er toch vanuit gaan dat iedereen eerlijk speelt. Dusja.
De hacker weet toch juist niet wie de cultjes zijn en de cultjes weten niet dat de hacker een cult is geworden. De cult die is gehackt kan toch gewoon blijven pm'en met andere cultjes aangezien hij niet weet dat hij geen cult meer is?Verraden is in dat geval toch eerlijk... als je verandert van cult naar burger is het toch gewoon je taak om cults te vermoorden,,,maargoed misschien word t zo wel te ingewikkeld allemaal...
Vind t ook prima zoals t nu is
De hacker weet toch juist niet wie de cultjes zijn en de cultjes weten niet dat de hacker een cult is geworden. De cult die is gehackt kan toch gewoon blijven pm'en met andere cultjes aangezien hij niet weet dat hij geen cult meer is?

?Dat al die bovenstaande scenario's in dat geval niet zouden kloppen, maar ligt er dus aan of de cults een melding krijgen dat een cult is overgenomen door hacker
Mwah weet niet eerlijk gezegd... want de hacker hoort bij de goede.. Althans die kans is erg groot... Als er dan elke dag een hint over de hacker komt dan weten de cultisten zo wie het is en wie ze moeten elimineren eruit moeten gooien. Toch?
En zo machtig is de hacker toch niet? Rob G was ook de hacker in t vorige potje.. maar hij heeft 3 x een naam gepm'd en 3x niet geruild... De kans dat ie naam van de Leugenaar, Heks, Jager, Anarchist of Meisje pm'd is best klein toch... Alleen de burgemeester dan.. die kans is wel erg groot aangzn hij die identiteit weet, maar dat vind ik dan wel een leuke toevoeging.
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 13:41 ----------
En wtf is this shit... nog maar 12 fking mensen ....
Effe DBB volspammen met dit topic
De ruil van een hacker vanuit burger naar cult is juist zo cool. Een cult die verdacht is en dan ineens burger wordt. Zonder dat hij het zelf weet. Lachen als de cults he, dan afmaken. Maar idd wel een makkelijk doelwit dan voor de cults.
Maarja. Ik vind het ook wel leuk om wat meer over te laten aan toeval. Jammer als je dan pech hebt. Mijn lijkt het bv ook wel een leuke optieom bv gewoon in een verhaal te verwerken dat je 3 spelers noemt met naam en dam 3 rollen noemt. Of met 5. Je weet dan niet wie wie is. Naja ik zal het in acht nemen als ik een pot ga organiseren. Nu vertrouw ik volledig op Mark.
Ik wil wel meedoen, eerste keer dus weet niet precies hoe het werkt![]()
Ik zet je gewoon op de lijst hoor 
In de vorige pot was ik hacker en mocht ik iedere nacht een naam pm'en naar de spelleider. Als dat de naam was van een burger, de assassin of de wolf kreeg ik te horen dat de ruil niet mogelijk was. Op dat moment had ik dus een stukje informatie. Als de naam die ik door gaf een cult, het meisje/sl*t oid was dan zou de ruil wel door gaan. Eenmaal geruild zat het er op. Ik vond dat wel goed bedacht van Remi.
Hacker is wel leuke toevoeging, alleen wanneer het een extra cult is, en de burgemeester corrupt is dan word het wel moeilijker winnen. (voor de good guys dan)