XXL Nutrition

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

82309501052602340570226.gif

In there like swimwear

Zijn wel veel rollen nu, hopen dat er ook veel spelers meedoen.

Momenteel 16 deelnemers,, dan strax nog Jaap Ja erbij maakt 17... dan nog zoiezo 6 mensen hosselen maakt 23. En dan is t ready 2 go

Suicide Sid misschien al was hij dit x erg afwezig, zelfde geld voor Buffalo Billy

Hoe zit het met Maxiamento, zal die geen zin hebben?

Hoe zit het met Maxiamento, zal die geen zin hebben?

Die is pleite man... Heeft zichzelf laten bannen, omdat ie verslaafd zou zijn aan DBB en het zonde vond om er zoveel tijd aan te besteden.

Heeft ie trouwens wel gelijk in.. Ben ook de hele tijd met DBB bezig terwijl ik mijn project al 3 dagen geleden af had moeten hebben:), maargoed das gewoon een kwestie van discipline... Dus meld me nu af & kom om 6 uur wel online voor de vote

Waar zijn woopy, starter 20 en die andere.... 20 gebleven?

Projecten lopen altijd uit, geeft niets.
Beter een project dat uitloopt dan dat je anaal geraped word door een brute weerwolf.

De ruil van een hacker vanuit burger naar cult is juist zo cool. Een cult die verdacht is en dan ineens burger wordt. Zonder dat hij het zelf weet. Lachen als de cults he, dan afmaken. Maar idd wel een makkelijk doelwit dan voor de cults.

Maarja. Ik vind het ook wel leuk om wat meer over te laten aan toeval. Jammer als je dan pech hebt. Mijn lijkt het bv ook wel een leuke optieom bv gewoon in een verhaal te verwerken dat je 3 spelers noemt met naam en dam 3 rollen noemt. Of met 5. Je weet dan niet wie wie is. Naja ik zal het in acht nemen als ik een pot ga organiseren. Nu vertrouw ik volledig op Mark.

De ruil van een hacker vanuit burger naar cult is juist zo cool. Een cult die verdacht is en dan ineens burger wordt. Zonder dat hij het zelf weet. Lachen als de cults he, dan afmaken. Maar idd wel een makkelijk doelwit dan voor de cults.

Maarja. Ik vind het ook wel leuk om wat meer over te laten aan toeval. Jammer als je dan pech hebt. Mijn lijkt het bv ook wel een leuke optieom bv gewoon in een verhaal te verwerken dat je 3 spelers noemt met naam en dam 3 rollen noemt. Of met 5. Je weet dan niet wie wie is. Naja ik zal het in acht nemen als ik een pot ga organiseren. Nu vertrouw ik volledig op Mark.

Het is juist geen makkelijk doelwit.. Zodra de cults stemmen op de ëx cult verraad ie de cults toch zo... hij weet immers de namen van alle cults + de wolf...
De enige x dat ze de "ex cult" kunnen elimineren is wanneer zij al in de meerderheid zijn.. das de enige manier.. dus zo'n makkelijk target is ie niet

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 16:46 ----------

Projecten lopen altijd uit, geeft niets.
Beter een project dat uitloopt dan dat je anaal geraped word door een brute weerwolf.

hahaha :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 16:48 ----------

Waar zijn woopy, starter 20 en die andere.... 20 gebleven?

"woopy keek de de vorige pot best vaak mee, zelfde geld voor popey86 ofzoiets... had ook wel verwacht dat ze mee zouden doen

Ja maar verraden is natuurlijk maar relatief. We mogen er toch vanuit gaan dat iedereen eerlijk speelt. Dusja.

Ja maar verraden is natuurlijk maar relatief. We mogen er toch vanuit gaan dat iedereen eerlijk speelt. Dusja.

Verraden is in dat geval toch eerlijk... als je verandert van cult naar burger is het toch gewoon je taak om cults te vermoorden,,,maargoed misschien word t zo wel te ingewikkeld allemaal...

Vind t ook prima zoals t nu is

Verraden is in dat geval toch eerlijk... als je verandert van cult naar burger is het toch gewoon je taak om cults te vermoorden,,,maargoed misschien word t zo wel te ingewikkeld allemaal...

Vind t ook prima zoals t nu is
De hacker weet toch juist niet wie de cultjes zijn en de cultjes weten niet dat de hacker een cult is geworden. De cult die is gehackt kan toch gewoon blijven pm'en met andere cultjes aangezien hij niet weet dat hij geen cult meer is?

De hacker weet toch juist niet wie de cultjes zijn en de cultjes weten niet dat de hacker een cult is geworden. De cult die is gehackt kan toch gewoon blijven pm'en met andere cultjes aangezien hij niet weet dat hij geen cult meer is?

Dat laatste klopt, alleen de rest niet :p

De cults kregen in mijn spel een pm zodra er cult was overgenomen door de hacker.. Zo mocht de hacker ook met de cults pm'en.. De enige met wie hij niet kan pm'en is met de cult die burger is geworden (gehackt is) want anders weet die (ex) cult natuurlijk dat ie gehackt is snap je.

Maar begrijp eerlijk gezegd niet wat je ermee probeert te zeggen :D?

Dat al die bovenstaande scenario's in dat geval niet zouden kloppen, maar ligt er dus aan of de cults een melding krijgen dat een cult is overgenomen door hacker

• Topic Starter Topic Starter
Mwah weet niet eerlijk gezegd... want de hacker hoort bij de goede.. Althans die kans is erg groot... Als er dan elke dag een hint over de hacker komt dan weten de cultisten zo wie het is en wie ze moeten elimineren eruit moeten gooien. Toch?

En zo machtig is de hacker toch niet? Rob G was ook de hacker in t vorige potje.. maar hij heeft 3 x een naam gepm'd en 3x niet geruild... De kans dat ie naam van de Leugenaar, Heks, Jager, Anarchist of Meisje pm'd is best klein toch... Alleen de burgemeester dan.. die kans is wel erg groot aangzn hij die identiteit weet, maar dat vind ik dan wel een leuke toevoeging.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 13:41 ----------

En wtf is this shit... nog maar 12 fking mensen ....

Effe DBB volspammen met dit topic

Hmm ik had zelf in gedachte dat de hacker voor aanvang van het spel permanent met iemand van plaats wisselt. Ook heeft de hacker keuze uit slechte rollen (leugenaar, evil burgemeester), wat betekent dat de hints richting zijn rol niet gelijk de kop kost. Ik zal de uitleg verduidelijken, en hoop dat jullie het in deze vorm een goed idee vinden.

Ik wil wel meedoen, eerste keer dus weet niet precies hoe het werkt :p

Het belangrijkste is eigenlijk je eigen kant steunen, en stemmen op de persoon die je het meest verdacht vind. Ben je een cultist, dan moet je goed samenwerken met anderen om de goodguys eruit te krijgen. Kijk maar een beetje hoe de rest speelt en schat in wat een goede beslissing is. Ik verwacht wel actief spel overigens, als je hier niet aan denkt te kunnen voldoen heb ik graag dat je je afmeldt.

Het kan nuttig zijn wat voorgaande spelen in te lezen, ik heb hier een overzicht van de eerste 4 spelen die we op dbb hebben gehad:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-weerwolf-304960/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-2-weerwolf-308329/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-3-weerwolf-308838/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolf-editie-4-the-aesthetics-strike-back-309207/

Ik doe waarschijnlijk wel mee ja :D

Nice :D Ik zet je gewoon op de lijst hoor :trollface:

In de vorige pot was ik hacker en mocht ik iedere nacht een naam pm'en naar de spelleider. Als dat de naam was van een burger, de assassin of de wolf kreeg ik te horen dat de ruil niet mogelijk was. Op dat moment had ik dus een stukje informatie. Als de naam die ik door gaf een cult, het meisje/sl*t oid was dan zou de ruil wel door gaan. Eenmaal geruild zat het er op. Ik vond dat wel goed bedacht van Remi.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 18:07 ----------

Ik denk trouwens dat al we nog even wachten we wel aan 20+ personen komen. Vind het zelf wel leuke om met meer mensen te spelen.

In de vorige pot was ik hacker en mocht ik iedere nacht een naam pm'en naar de spelleider. Als dat de naam was van een burger, de assassin of de wolf kreeg ik te horen dat de ruil niet mogelijk was. Op dat moment had ik dus een stukje informatie. Als de naam die ik door gaf een cult, het meisje/sl*t oid was dan zou de ruil wel door gaan. Eenmaal geruild zat het er op. Ik vond dat wel goed bedacht van Remi.

tumblr_m62bategSX1qinenj.jpg

Hacker is wel leuke toevoeging, alleen wanneer het een extra cult is, en de burgemeester corrupt is dan word het wel moeilijker winnen. (voor de good guys dan)

Terug
Naar boven