XXL Nutrition

Weerwolf game 6: Trollhunterz

ik ben IN , kom maar op met die pot WHEY prutsers.

COME AT ME bishes

weet niet wat ik misdaan heb maar kan me geen fluit schelen en in b4 'dork' bij spelers

mn eerste stem gaat naar z1000 en ik wijzig deze niet

Fatamorganist:roflol: wtf..

In.. denk ik dan

donkerbruin vermoeden dat dit niet doorgaat :roflol:

dudemeister is in

Het verbaast me niks als iedereen een PM krijgt met jij bent de wolf......:D

Ik ben IN!

Ik stem op Suicide Sid!

Omdat die jongen altijd denkt dat ik evil ben :mad:

:roflol: aan jouw creatieve posts te zien verwacht ik toffe verhalen. Dus in!
Enige jammere dingetje vind ik dat de assassin rol er nog in zit, vind dit echt een flauwe rol imo, deze had kwarkvarken er ook niet in.
Fatamorganist lijkt wel weer grappig.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:55 ----------

donkerbruin vermoeden dat dit niet doorgaat :roflol:

:roflol: daar zeg je wat

• Topic Starter Topic Starter
sid is nog niet ingeschreven.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:57 ----------

:roflol: aan jouw creatieve posts te zien verwacht ik toffe verhalen. Dus in!
Enige jammere dingetje vind ik dat de assassin rol er nog in zit, vind dit echt een flauwe rol imo, deze had kwarkvarken er ook niet in.
Fatamorganist lijkt wel weer grappig.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:55 ----------

:roflol: daar zeg je wat

assisin rol is geschrapt bij deze.

• Like
Waarderingen: X.
In. hoop wel dat je srs bent

in!! :D

sid is nog niet ingeschreven.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:57 ----------

assisin rol is geschrapt bij deze.

Jammer iig. Ik vind het echt geen slechte rol. Zonder die rol waren we echt nog lang aan het spelen de vorige keer..

Als de burgers er slim mee omgaan en de assasin zich op de achtergrond houdt en pas molt als de burgers hem een naam geven? ( i kno heb dit ook niet gedaan maar als het zo werkt is het imo een goeie toevoeging voor de burgers )

Jammer iig. Ik vind het echt geen slechte rol. Zonder die rol waren we echt nog lang aan het spelen de vorige keer..

Als de burgers er slim mee omgaan en de assasin zich op de achtergrond houdt en pas molt als de burgers hem een naam geven? ( i kno heb dit ook niet gedaan maar als het zo werkt is het imo een goeie toevoeging voor de burgers )

Assassin is te machtig.. hij kan iedereen killen. Met 5 cults vs 19 en 1 wolf ist al moeilijk genoeg haha

Assassin is te machtig.. hij kan iedereen killen. Met 5 cults vs 19 en 1 wolf ist al moeilijk genoeg haha

:D, ait als de meerderheid het eens is met Markie ga ik er ook niet moeilijk over doen :p.

Ben nog aan het wachten tot starter verklaart dat het een grote troll-actie is :o

:D, ait als de meerderheid het eens is met Markie ga ik er ook niet moeilijk over doen :p.

Ben nog aan het wachten tot starter verklaart dat het een grote troll-actie is :o

Ja zie t wel voor me dat ie iedereen troll maakt en zelf de weerwolf, jager, meisje, sl*t & fatamorganist is.

Maar zie je hoe machteloos de cults waren. Zoals je zei: een waterdicht plan. Als roth de stemming overleefde werd hij afgeknald, en dat gebeurde. Volkomen verstoorde balans imo.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 18:57 ----------

Omfg, ik ben ook de enige waarmee je niets grappigs met de naam doet starter :mad:
Ahv vorige games waar je op me vastpinde wist ik dat je de pik op me hebt, maar om mij zo hard te pakken... brutal :(

Laatst bewerkt:
In!!!!

Terug
Naar boven