- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders maken we hem gewoon meteen af bij de eerste stemming, for the lulz![]()
aan jouw creatieve posts te zien verwacht ik toffe verhalen. Dus in!
daar zeg je wataan jouw creatieve posts te zien verwacht ik toffe verhalen. Dus in!
Enige jammere dingetje vind ik dat de assassin rol er nog in zit, vind dit echt een flauwe rol imo, deze had kwarkvarken er ook niet in.
Fatamorganist lijkt wel weer grappig.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:55 ----------
daar zeg je wat

sid is nog niet ingeschreven.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:57 ----------
assisin rol is geschrapt bij deze.
Jammer iig. Ik vind het echt geen slechte rol. Zonder die rol waren we echt nog lang aan het spelen de vorige keer..
Als de burgers er slim mee omgaan en de assasin zich op de achtergrond houdt en pas molt als de burgers hem een naam geven? ( i kno heb dit ook niet gedaan maar als het zo werkt is het imo een goeie toevoeging voor de burgers )
Assassin is te machtig.. hij kan iedereen killen. Met 5 cults vs 19 en 1 wolf ist al moeilijk genoeg haha
, ait als de meerderheid het eens is met Markie ga ik er ook niet moeilijk over doen
.
, ait als de meerderheid het eens is met Markie ga ik er ook niet moeilijk over doen
.
Ben nog aan het wachten tot starter verklaart dat het een grote troll-actie is![]()
Jammer iig. Ik vind het echt geen slechte rol. Zonder die rol waren we echt nog lang aan het spelen de vorige keer..
Als de burgers er slim mee omgaan en de assasin zich op de achtergrond houdt en pas molt als de burgers hem een naam geven? ( i kno heb dit ook niet gedaan maar als het zo werkt is het imo een goeie toevoeging voor de burgers )