Fitness Seller

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 510
  • Weergaven 21K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Zit pinda nog in het spel? Ik zou op hem stemmen mocht ik meedoen. Hij is ninja volgens mij.
 
Het was een nieuwsbericht. Heb ook nog expliciet verteld in mijn pm dat het nieuws was, wat eigenlijk overbodige info was (zou dus een belletje moeten rinkelen). Nieuws->newinthegame ;)

Ahja... achteraf snap ik em :p
 
Haha wat een pot, ook echt weer jorgyboy die er het eerste uitvliegt:roflol:
 
vooruit dan maar, ik ben ook weer IN!
 
ja ik doe ook wel weer mee hah
 
Pm me wanneer er een nieuwe pot begint
In :)

Nu! :D

Ik doe volgende ronde niet mee :trollface:

Remi, ik heb je dan wel negatief aangehaald in mijn verhalen, maar dit was puur om de spottende toon te voeden, voor ieders vermaak. Ik heb je juist heel graag in mijn spellen, omdat jij vette situaties creert. Ik zou graag hebben dat je er weer bij was. Als je minder tijd hebt vind ik het niet erg hoor, het hoeft niet veel tijd en energie te kosten. En dat geeft andere spelers misschien meer kansen :p


Ook Suicide Sid en peanuthead95 zou ik er graag bij hebben, omdat jullie leuke posts maken.
En de andere weerwolf oldtimers (en nieuwelingen ook zeer welkom) zou ik graag terugzien ;)

Hier is het topic van de nieuwe versie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-12-dbb-villa-321661/
Inschrijven tot en met zondagnacht 0:00u. Burgemeesterverkiezing begint zondag 18:00u, wees er snel bij dus!
 
Nog even een verzoekje, zondagnacht begint het dus.
Kan iemand die wat meer DBB forum-savvy is even wat promotie maken hier en daar? Nachtcafe bijv. waar ik nooit kom :p Appreciated.
 
Nog even een verzoekje, zondagnacht begint het dus.
Kan iemand die wat meer DBB forum-savvy is even wat promotie maken hier en daar? Nachtcafe bijv. waar ik nooit kom :p Appreciated.

komt goed ;).

nachtcafe ben ik wel eens te vinden.
 
Back
Naar boven