AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wtf......nu al klaar...
thanks mark. straks ff lezen
 
Hey Remi, mooi gespeeld hoor, maar hoe the **** wist je zo zeker dat "newinthegame" de weerwolf was? Er waren toch geen hints in die richting?

En ja ik ben boos op je. :mad:
 
Hey Remi, mooi gespeeld hoor, maar hoe the **** wist je zo zeker dat "newinthegame" de weerwolf was? Er waren toch geen hints in die richting?

En ja ik ben boos op je. :mad:

Ik wist het niet zeker. Het was gewoon een gevoel.

Zoals ik al eerder heb aangegeven vond ik zn posts erg onnatuurlijk overkomen, fake dus.

En de reacties van bepaalde spelers in de richting van Newinthegame. Zo probeer ik wat verbanden etc te leggen. Alleen trok ik Orgineel daarin mee want dacht dat hij ook cultist was:)

En uiteindelijk komt er ook nog wat geluk bij kijken natuurlijk:D
 
Ik heb/had echt feest btw
 
Je bent een eikel. :mad:

Good game tho'.
 
New is denk ik niet zo zeer de wolf, maar kan ook goed een cultist zijn. Ik zall morgen wel evende wolf uit te tip ttoveren, dan is t mooi geweest
 
Ik wist het niet zeker. Het was gewoon een gevoel.

Zoals ik al eerder heb aangegeven vond ik zn posts erg onnatuurlijk overkomen, fake dus.

En de reacties van bepaalde spelers in de richting van Newinthegame. Zo probeer ik wat verbanden etc te leggen. Alleen trok ik Orgineel daarin mee want dacht dat hij ook cultist was:)

En uiteindelijk komt er ook nog wat geluk bij kijken natuurlijk:D

Hehe ik ging met jou mee omdat ik hoopte dat hij een burger was en dus een reden had het jou even moeilijk te maken.
Maar ja je had gelijk. Geen idee hoe je het wist...
 
Hehe ik ging met jou mee omdat ik hoopte dat hij een burger was en dus een reden had het jou even moeilijk te maken.
Maar ja je had gelijk. Geen idee hoe je het wist...

Ja, je irriteert je nogal aan me spel geloof ik he? Of althans dat gevoel heb ik?
 
ben geen fag:mad:
owja en ook geen cult.
Meer het idee dat jij cultfag bent omdat je andere loopt te beschuldigen zonder enige aanleding. Als jij een goed argument hebt dat ik cult ben vind ik het prima dat jij dat denkt.

Hahaha. Denk zomaar dat er dan een hele opstand tegen je komt :p. Volgens mij is trouwens IMBAatwork anarchist. post rare dingen en dat pas wel bij de anarchist.

Echt ik speel nu al elke game mee, moet me toch nu onderhand wel geanaliseerd hebben :p

Kan niets opmaken uit de hint van Markrot.
Mijn hint was een artikel over de ABN amro.
Hierdoor dacht ik : sponsor Ajax ---> Remi de wolf??

Hierdoor werd ik even op het spoor gezet dat na nacht 1 de wolf niet bij Remi geweest was, en dan zoek je echt de teksten door naar hints.
En dan zoek je net zo lang tot je vind wat je wilt vinden...

Thx voor de game weer, was leuk, alhoewel wat kort :)
 
Ja, je irriteert je nogal aan me spel geloof ik he? Of althans dat gevoel heb ik?

Hehe valt achteraf wel mee. Moet toegeven dat je het gewoon weer goed hebt gedaan. Je smeekbede bij de jager vond ik jammer om die reden die ik al eerder noemde, maar zelfs daar heb je uiteindelijk gelijk in gehad.
Was wel even leuk geweest als New goed was geweest, hadden we morgen lekker kunnen ****en. Sorry...

Volgend spel hoop ik dat we allebei cult zijn. Is me vorige keer wel bevallen. ;)
 
Echt ik speel nu al elke game mee, moet me toch nu onderhand wel geanaliseerd hebben :p

Kan niets opmaken uit de hint van Markrot.
Mijn hint was een artikel over de ABN amro.
Hierdoor dacht ik : sponsor Ajax ---> Remi de wolf??

Hierdoor werd ik even op het spoor gezet dat na nacht 1 de wolf niet bij Remi geweest was, en dan zoek je echt de teksten door naar hints.
En dan zoek je net zo lang tot je vind wat je wilt vinden...

Thx voor de game weer, was leuk, alhoewel wat kort :)
zaten echte moeilijke tussen dus het is begrijpelijk :p.
maar vond het wel leuk, want je zei dat het over jou ging in het verhaaltje en dat ging je ook beargumenteren. Maar zelf wist ik dat het over remiAFCA ging omdat ik die beschermde en de persoon in het verhaal beschermd was. Maar had niet gedacht dat je het meisje was, eerder de anarchist ivm die stem op remi terwijl je hem eerst vertrouwde maar door de hint word et duidelijk :p.
 
Echt ik speel nu al elke game mee, moet me toch nu onderhand wel geanaliseerd hebben :p

Kan niets opmaken uit de hint van Markrot.
Mijn hint was een artikel over de ABN amro.
Hierdoor dacht ik : sponsor Ajax ---> Remi de wolf??

Hierdoor werd ik even op het spoor gezet dat na nacht 1 de wolf niet bij Remi geweest was, en dan zoek je echt de teksten door naar hints.
En dan zoek je net zo lang tot je vind wat je wilt vinden...

Thx voor de game weer, was leuk, alhoewel wat kort :)

Het was een nieuwsbericht. Heb ook nog expliciet verteld in mijn pm dat het nieuws was, wat eigenlijk overbodige info was (zou dus een belletje moeten rinkelen). Nieuws->newinthegame ;)
 
Hehe valt achteraf wel mee. Moet toegeven dat je het gewoon weer goed hebt gedaan. Je smeekbede bij de jager vond ik jammer om die reden die ik al eerder noemde, maar zelfs daar heb je uiteindelijk gelijk in gehad.
Was wel even leuk geweest als New goed was geweest, hadden we morgen lekker kunnen ****en. Sorry...

Volgend spel hoop ik dat we allebei cult zijn. Is me vorige keer wel bevallen. ;)

Volgend potje doe ik zoiezo niet mee ivm school, misschien daarna weer.
 
Jammer dat het animo afbrokkelt, heb op zich nog wel zin in een potje :)
 
Pm me wanneer er een nieuwe pot begint
In :)
 
  • Like
Waarderingen: X.
Moet je wel iemand vinden die het wilt organiseren;)

Ik ga het zelf weer doen. Dit keer beknoptere verhaaltjes, en een wat strakker geleid spel. Ik leer van mijn fouten.
 
Korte game wel vet.
Moet zeggen dat ik (ook al was het geen hint) door dat immigratie teister het dorp gedoe alle nieuwe spelers gechecked zou hebben dus het had nooit lang kunnen duren :P.

Evengoed eerste game zonder doden!!!
 
Back
Naar boven