Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk vonden mensen deel 4 en zeker 5 voorlopig t laatste. Deel 5 was echter zo vet dat iedereen weer wil spelen![]()
Eerst maar zien of dit spel ooit begint.Zitten we nu al op 24..?
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 20:01 ----------
En weer corrupt zijn zeker?

Mooi dat je in bent, net als BJ positieve toevoeging aan het spel![]()
Als je je rekeningnummer in de OP neer zet dan kunnen we net als bij Remi een fooitje achterlaten als het good game was![]()

too late

Is best wel sick3 uurtjes en we zitten vol.........
Zondag beginnen of al eerder?
Sorry rob.
Xxx
elk.spel.zien mensen mijn aan voor bad. Terwijl ik goed ben steeds. ****ing haters.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:47 ----------
Cypress hill. Gaat de goede kant hier op. Heb al hun.albums srs dood gedraaid.
.uiteraard mogen jullie geld doneren.
dan koop ik voor mezelf die pot wel.
Hey, als mensen gewoon 5 dagen lang een strak spel organiseren, de tijd er in stoppen om leuke verhalen te schrijven met toffe hints er in, dan verdien je best een fooitje. Achteraf als alles strak verlopen is, zo heb ik het ook bij Remi gedaan.
Kweet niet eens wat precies het plan was.. ging remi zelf een pot kopen sowieso en stelde zun rekening open of was er een gezamenlijke pot ofzo? Achja was een leuke pot en wat RobG zegt is waar met dat biertje haha. Hopelijk wordt dees net zo goed, de assassin zou in principe wel kunnen als die mag schieten om.de twee dagen ipv om de dag