XXL Nutrition

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Eigenlijk vonden mensen deel 4 en zeker 5 voorlopig t laatste. Deel 5 was echter zo vet dat iedereen weer wil spelen:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
waar is het vertrouwen orgie nel?

IN!!!!!
lol eerste dag en nu al 24 deelnemers

Ik hoop dat het weer net zo strak geregeld wordt als door Remi.

Als je je rekeningnummer in de OP neer zet dan kunnen we net als bij Remi een fooitje achterlaten als het good game was :)

• Topic Starter Topic Starter
we zijn vol moederneukers. imma go work on this shit now. latz.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 20:20 ----------

Als je je rekeningnummer in de OP neer zet dan kunnen we net als bij Remi een fooitje achterlaten als het good game was :)

uiteraard mogen jullie geld doneren. :cool:

dan koop ik voor mezelf die pot wel.

3 uurtjes en we zitten vol.........

Zondag beginnen of al eerder?

Sorry rob.
Xxx

elk.spel.zien mensen mijn aan voor bad. Terwijl ik goed ben steeds. ****ing haters.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:47 ----------

Cypress hill. Gaat de goede kant hier op. Heb al hun.albums srs dood gedraaid.

Nu nog wat dub en ik ga hier nooit meer weg :D.

uiteraard mogen jullie geld doneren. :cool:

dan koop ik voor mezelf die pot wel.

Hey, als mensen gewoon 5 dagen lang een strak spel organiseren, de tijd er in stoppen om leuke verhalen te schrijven met toffe hints er in, dan verdien je best een fooitje. Achteraf als alles strak verlopen is, zo heb ik het ook bij Remi gedaan.

Hey, als mensen gewoon 5 dagen lang een strak spel organiseren, de tijd er in stoppen om leuke verhalen te schrijven met toffe hints er in, dan verdien je best een fooitje. Achteraf als alles strak verlopen is, zo heb ik het ook bij Remi gedaan.

Helemaal met je eens.
Vind nog steeds dat remi zelf de centen moet houden.
Denk dat er ook maar een paar zijn die wat hebben over gemaakt.

Ja dat moet je ook zelf weten, geen verplichting. Gewoon achteraf kijken wat jij het waard vond. Remi zei max 1 euro. Prima. Daarvoor kan ik een half biertje kopen. Ik vond het een super tof spel en netjes gedaan door Remo. Game 4 was ook goed geregeld. Paar eurotjes fooi geef ik met plezier.

Kweet niet eens wat precies het plan was.. ging remi zelf een pot kopen sowieso en stelde zun rekening open of was er een gezamenlijke pot ofzo? Achja was een leuke pot en wat RobG zegt is waar met dat biertje haha. Hopelijk wordt dees net zo goed, de assassin zou in principe wel kunnen als die mag schieten om.de twee dagen ipv om de dag

Kweet niet eens wat precies het plan was.. ging remi zelf een pot kopen sowieso en stelde zun rekening open of was er een gezamenlijke pot ofzo? Achja was een leuke pot en wat RobG zegt is waar met dat biertje haha. Hopelijk wordt dees net zo goed, de assassin zou in principe wel kunnen als die mag schieten om.de twee dagen ipv om de dag

Je kan ook de assassin om de dag een rol bekend laten maken van 1 van de spelers. Of misschien een goede hint. Niet dood, maar aan de schandpaal. Dan kan er toch nog wat leuk spel uit voort komen ipv alleen een kill.

Terug
Naar boven