XXL Nutrition

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Fak dit man, ben moe en word getrolld. beter uitslapen voor volgend potje

Laat starter met rust :mad:

Misschien beter kwark weer game opstarten inderdaad.
Verhalen van Kwark waren ook wel epic.

Precies ik ook. Beetje vertrouwen erin. Dat gezeur lezen maakt het er voor hem niet leuker op. Hoop dat hij het doet want die verhalen moeten wel epic worden. Eerlijk gezegd als hij niet host ben ik weer out ook :roflol:

K*t spel

Flikkeer op.

Hij vergeet de helft te PMen.

Hij is niet aanwezig. In vorige game's vertelde hij haast letterlijk wie de wolf is.

Ik wil er anders ook wel 1 hosten. Ben alleen niet super goed met hints en dergelijke, en ook het verdelen van de taken lijkt me lastig.

Ben ik de enige die zijn rol al weet dan?

Lork zit gewoon hier te trollen.

Trollen is niet toegestaan op dit forum, als ik een post zie dat dicht aanleunt aan dit verschijnsel voel ik me dan genoodzaakt om dit voorval te melden aan de forum oversten.

Trollen is niet toegestaan op dit forum, als ik een post zie dat dicht aanleunt aan dit verschijnsel voel ik me dan genoodzaakt om dit voorval te melden aan de forum oversten.

Stats: V 24j 1m78 120kg -

Nja ik heb meer vertrouwen in starter zijn goede bedoelingen dan lork zijn vermeende rol.

Starter20 heeft wat privé issues waardoor die minder op DBB mag van zijn vrouw. Dus heb geduld, het wordt zeker de moeite waard.

Serieus? :roflol:

Lol

25jaar en al getrouwd? Grifo ofzo:roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven