Fitness Seller

Weerwolf game 6: Trollhunterz

• Topic Starter Topic Starter
misschien leest niet iedereen deze thread vandaag jongens? dan hebben er dalijk een aantal niet mee kunnen stemmen. c1000 ligt er overigens uit. daar hoef je niet meer op te voten. banned from dbb is banned from my game and life.

misschien leest niet iedereen deze thread vandaag jongens? dan hebben er dalijk een aantal niet mee kunnen stemmen. c1000 ligt er overigens uit. daar hoef je niet meer op te voten. banned from dbb is banned from my game and life.

Mssn c1000 nog wel in een verhaal verwerken. Die eer heeft hij wel verdiend.

• Topic Starter Topic Starter
Mssn c1000 nog wel in een verhaal verwerken. Die eer heeft hij wel verdiend.

tumblr_m4uf6sL1o21qbyibeo2_400.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:02 ----------

trouwens deadline vanavond lukt sowieso niet. ik ben vanaf een uur of 5 niet meer aanwezig thuis.

Lol geef lhunar een kans :roflol:

Maxiamento laat zich wel snel kennen haha

Iemand al een hint gezien?

dan speelt hij niet meer mee. here we go fagotten.

In een pikdonkere nacht, ergens in mei, strompelt een manisch depressieve wederwolve nach hause. Kadavers, rottende karkassen, rauwe eieren en slakkenslijm. Te lang voedt hij zich al met afdankertjes. Ronduit idioot voor een wolf van zijn afmetingen. Ogen op het formaat van tennisballen en een biceps the size of the mount everest. Liplikkend denkt hij terug aan de dorpen voor die wereldveranderende ramp. "Lang geleden, te lang geleden" mompelt hij.

Januari dit jaar brak er paniek uit, de chinezen gooide met bamibommen vol giftige gassen op duitsland. Uit reactie creeerde volkswagen een auto en zo ontstond de golf oorlog. Langzaam maar zeker veranderde de combinatie van gif en uitlaatgassen mensen in trollen. Laten deze trollen nou net niet geschikt zijn voor een wolf om zich mee te voeden. Ingewikkelde materie dus. Een oplossing moet gevonden worden, een passende oplossing...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wolf thats wins is the wolf you feed

Het is dag

Nou mogelijke hints zijn in verschillende kleuren aangegeven.

Maargoed denk dat t te makkelijk zou zijn allemaal... denk dus dat er geen hints in zitten in t eerste verhaal

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:15 ----------

ind, waar blijven de haarscherpe analyses jongens?

ive dropped so much clues, dat de helft kapot is.

denk dat je liegt:)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:17 ----------

Starter 20 zen hint.... IK TROL JULLIE

zie beginletters van elke zin:D

een trolcultist een kans geven, ben je soms trolcultist of trolwolf:trollface:
jahoor :p als ik de wolf was zou ik uberhaupt niet weten wie de cultisten zijn he. Is dudemeister soms een cultist die je probeert te beschermen? Ik ben echt geen cultist hoor.

Ik kap bij deze met t spel ... Starter20 trolt iedereen :(

Wat is dit voor k*t versie. Liever gewoon serieus.. Die wil ik wel hosten dan.

Trollen die niet opgegeten kunnen worden???

In golfoorlog whahaha dope verhaal :)

Echt niet? Dan geloof ik je hoor:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:19 ----------

Why?

Pff whatever man heb geen eens zin om mezelf te verdedigen :roflol: dan hang je lhunar toch. Als die dan geen cultist blijkt te zijn kijk ik jullie erop aan afgesproken? ;)

Terug
Naar boven