- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo morgen dan? Laten we gewoon beginnen met een dude die toch niet meespeelt en dan voor 8en?
misschien leest niet iedereen deze thread vandaag jongens? dan hebben er dalijk een aantal niet mee kunnen stemmen. c1000 ligt er overigens uit. daar hoef je niet meer op te voten. banned from dbb is banned from my game and life.
Mssn c1000 nog wel in een verhaal verwerken. Die eer heeft hij wel verdiend.
Het zou wel een statement zijn naar gasten die denken te kunnen trollen met spelers van het eerste uur!

dan speelt hij niet meer mee. here we go fagotten.
In een pikdonkere nacht, ergens in mei, strompelt een manisch depressieve wederwolve nach hause. Kadavers, rottende karkassen, rauwe eieren en slakkenslijm. Te lang voedt hij zich al met afdankertjes. Ronduit idioot voor een wolf van zijn afmetingen. Ogen op het formaat van tennisballen en een biceps the size of the mount everest. Liplikkend denkt hij terug aan de dorpen voor die wereldveranderende ramp. "Lang geleden, te lang geleden" mompelt hij.
Januari dit jaar brak er paniek uit, de chinezen gooide met bamibommen vol giftige gassen op duitsland. Uit reactie creeerde volkswagen een auto en zo ontstond de golf oorlog. Langzaam maar zeker veranderde de combinatie van gif en uitlaatgassen mensen in trollen. Laten deze trollen nou net niet geschikt zijn voor een wolf om zich mee te voeden. Ingewikkelde materie dus. Een oplossing moet gevonden worden, een passende oplossing...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wolf thats wins is the wolf you feed
Het is dag
ind, waar blijven de haarscherpe analyses jongens?
ive dropped so much clues, dat de helft kapot is.

jahooreen trolcultist een kans geven, ben je soms trolcultist of trolwolf![]()
als ik de wolf was zou ik uberhaupt niet weten wie de cultisten zijn he. Is dudemeister soms een cultist die je probeert te beschermen? Ik ben echt geen cultist hoor.jahoorals ik de wolf was zou ik uberhaupt niet weten wie de cultisten zijn he. Is dudemeister soms een cultist die je probeert te beschermen? Ik ben echt geen cultist hoor.

Ik kap bij deze met t spel ... Starter20 trolt iedereen![]()
Echt niet? Dan geloof ik je hoor
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:19 ----------
Why?
dan hang je lhunar toch. Als die dan geen cultist blijkt te zijn kijk ik jullie erop aan afgesproken?