AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Misschien de onbekende factor tussen de leugenaar en cultisten tweerichting maken? Dat geen van beide kampen elkaar kennen?

Wauter trouwens, de traditie is gewoonlijk met in.

Dat lijkt me een leuke! Dat de cultisten elkaar en de wolf niet kennen?!

• Topic Starter Topic Starter
Misschien de onbekende factor tussen de leugenaar en cultisten tweerichting maken? Dat geen van beide kampen elkaar kennen?

Wauter trouwens, de traditie is gewoonlijk met in.

Mwah, op die manier heeft de leugenaar absoluut geen idee met wie hij speelt en met wie niet. Dan staat hij echt volledig in het duister. Nu moet de leugenaar meespelen met de cults en proberen aan het duidelijk te maken dat hij aan hun kant staat, zonder dat de burgers het doorkrijgen.
Maakt het een heel stuk leuker denk ik, voor iedereen.

Als de leugenaar ook niets weet, tjah, dat dan speelt hij eigenlijk alleen :p

Hij heeft het over de leugenaar en de cultisten, niet over de wolf.

Ik heb het alleen over de leugenaar en de cultisten maar ik moet toegeven dat ik over de link tussen de cultisten en de wolf ook al heb nagedacht. Het risico dat je er dan de wolf uit gaat stemmen in de eerste dagen is wel groter en dat kan ook niet de bedoeling zijn. Zou jammer zijn als na dag 1 de wolf er al uit ligt. De wolf kent zijn cultisten al niet dus dat is goed genoeg in mijn ogen.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Mwah, op die manier heeft de leugenaar absoluut geen idee met wie hij speelt en met wie niet. Dan staat hij echt volledig in het duister. Nu moet de leugenaar meespelen met de cults en proberen aan het duidelijk te maken dat hij aan hun kant staat, zonder dat de burgers het doorkrijgen.
Maakt het een heel stuk leuker denk ik, voor iedereen.

Als de leugenaar ook niets weet, tjah, dat dan speelt hij eigenlijk alleen :p

Heb je ook wel gelijk in. Beter van op voorrand over nieuwe ideëen te overleggen dan tijdens de game te babbelen. Ik ben eens benieuwd naar je game.

:roflol:

Noem je Suus nou op voorhand een sl*t??

The fire is burning already... Nice :cool:

Jorgyboy, als je wil heb ik nog een excelsheet die at random de rollen verdeeld. Het enige wat je moet doen is de speller en de rollen ingeven. Als je het wilt hebben moet je maar eens je e-mailadres doorsturen.

spel viel op de verjaardag van me vriendin.
dus dat kwam slecht uit.

maar oke je bent duidelijk nog mad

Beter Z1000 gewoon meedoen, anders weet ik niet op wie ik dag 1 moet stemmen :p

2 vrouwen in een weerwolfspel, is dat een record? :)

Nee volgens mij is er al een geweest met 3:)

In..

Suus deze keer zorg ik dat ik thuis ben als je 'snachts langskomt ok?

Hihi gekke Trem:D

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

:roflol:

Noem je Suus nou op voorhand een sl*t??

Wat kan mij dat nou schelen? Als Suus langs wil komen, komt ze gewoon langs ja!? Tssss...

Het gaat ECHT niet meer goedkomen met m'n reputatie vrees ik:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Jorgyboy, als je wil heb ik nog een excelsheet die at random de rollen verdeeld. Het enige wat je moet doen is de speller en de rollen ingeven. Als je het wilt hebben moet je maar eens je e-mailadres doorsturen.

Will do, kan ik wel gebruiken. Wou het doen met random number generator, maar dan moet ik weer elke rol aan een nummer verbinden. Extra werk dus. Je krijgt een PM ;)

spel viel op de verjaardag van me vriendin.
dus dat kwam slecht uit.

maar oke je bent duidelijk nog mad

Nog mad? Al lang geen idee meer waarom ik mad op je zou moeten zijn :roflol:

Krijg gewoon het vliegend schijt van mensen die zich inschrijven en nadien amper meespelen. Dat wil ik nu dus vermijden, vandaar de waarschuwing. Maar je wilt dus wel actief meespelen nu?

zeker zeker

Terug
Naar boven