Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Het is jouw beslissing jorgyboy maar als mensen zich spontaan aanbieden om mee te spelen zou ik ze aanvaarden. Dit zijn meestal actieve spelers en hierdoor kan het spel ook wat langer duren.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zijn het er eigenlijk maar 15 deze game?

Omdat ik niet kan garanderen om elke avond online te zijn en een verhaal te posten, zeker niet in het weekend. Daarom wou ik maandag beginnen, in de hoop dat het in het weekend gedaan is. Zo moet ik ook zaterdagochtend werken en een ochtendverhaal voor 7u 's ochtends is echt geen optie :p

Ook wil ik enkel de meeste actieve spelers in mijn spel en wil ik geen inactieve burgers. Daarom enkel diegene die écht mee willen spelen.

Haha nu al vol... Kan je er geen 16 van maken? Ik zou ook graag mee willen doen:)

Het is jouw beslissing jorgyboy maar als mensen zich spontaan aanbieden om mee te spelen zou ik ze aanvaarden. Dit zijn meestal actieve spelers en hierdoor kan het spel ook wat langer duren.

Uiteraard laat ik Jaap Ja er nog bij. Aan zijn activiteit twijfel ik natuurlijk niet.

Jorgy als jouw coach beveel ik je om meer mensen mee te laten doen

gr Aron

Moest het mogelijk zijn, zou ik nog graag meespelen. Ik had jammer genoeg het vorige spel te laat opgemerkt: FabulaActaEst

Zoveel te meer mensen er meespelen, zoveel te langer het spel duurt en zoveel te groter de kans is dat er een avond/ochtend bij zit zonder verhaal... .

Zoveel te meer mensen er meespelen, zoveel te langer het spel duurt en zoveel te groter de kans is dat er een avond/ochtend bij zit zonder verhaal... .
Alleen een uitslag plaatsen kan ook. Heb ik destijds in mijn spel ook een keertje gedaan en is wel vaker voorgevallen.

Moest het mogelijk zijn, zou ik nog graag meespelen. Ik had jammer genoeg het vorige spel te laat opgemerkt: FabulaActaEst

Je staat er ook nog bij.

Aan allen:
Aangezien er nu al 17 spelers zijn, zullen er veel mensen 'gewoon' burger zijn. Zoals reeds vermeld met z1000 en in de OP, aanvaard ik GEEN inactieve spelers. Zelf kan ik er absoluut niet tegen als burgers niet actief meespelen en ik zal dan ook geen seconde twijfelen om inactieve spelers uit te schrijven. Als je moet werken, of school, of ergens naartoe moet, gelieve me dan op voorhand even te PM'en zodat ik weet dat je niet opzettelijk inactief bent.

Belangrijk hierbij is dat ik dit van NIEMAND aanvaard, ONGEACHT je rol. Maw, ook de cultisten, de wolf, jager, meisje ... dienen actief te zijn. Een wolf die 1 post per dag plaatst zal extra hints naar zich toegeschoven krijgen.

2 spelers per dag dood gaat snel hoor en waarschijnlijk gaan het toch weer allemaal burgers zijn. Eens een verhaal niet posten is trouwens zo erg niet en als het nodig zeg je dat er tijdens het weekend niet gespeeld word en we terug beginnen op maandag (ik vermoed dat je het in het weekend druk hebt zoals iedereen, dan word er trouwens toch meestal minder actief gespeeld).

2 spelers per dag dood gaat snel hoor en waarschijnlijk gaan het toch weer allemaal burgers zijn. Eens een verhaal niet posten is trouwens zo erg niet en als het nodig zeg je dat er tijdens het weekend niet gespeeld word en we terug beginnen op maandag (ik vermoed dat je het in het weekend druk hebt zoals iedereen, dan word er trouwens toch meestal minder actief gespeeld).

Het spel doorheen het weekend stopzetten lijkt me niet zo'n goed plan, want dan is de helft alweer vergeten wie wat heeft gezegd en zullen bepaalde spelers uit de spotlight verdwijnen.

Had trouwens ook een paar specials ingeplant, maar die gingen het spel enkel langer maken dus nu twijfel ik of ik ze wel ga doen :p

Jorgy regel dat we weer kunnen reincarneren als dieren, dat was echt super

voor de karma !

Je staat er ook nog bij.

Aan allen:
Aangezien er nu al 17 spelers zijn, zullen er veel mensen 'gewoon' burger zijn. Zoals reeds vermeld met z1000 en in de OP, aanvaard ik GEEN inactieve spelers. Zelf kan ik er absoluut niet tegen als burgers niet actief meespelen en ik zal dan ook geen seconde twijfelen om inactieve spelers uit te schrijven. Als je moet werken, of school, of ergens naartoe moet, gelieve me dan op voorhand even te PM'en zodat ik weet dat je niet opzettelijk inactief bent.

Belangrijk hierbij is dat ik dit van NIEMAND aanvaard, ONGEACHT je rol. Maw, ook de cultisten, de wolf, jager, meisje ... dienen actief te zijn. Een wolf die 1 post per dag plaatst zal extra hints naar zich toegeschoven krijgen.

Puntje 1:
Een speciale rol is misschien tof maar je moet er ook wat mee kunnen aanvangen. Iedereen kan ook geen speciale rol hebben dus dat is zo erg niet.

Puntje 2:
Mooi, ik vind het niet erg als je eens een dagje minder actief bent door randzaken, we hebben allemaal een leven buiten dit spel, maar inactief spelen is niet zo tof. IMBA en alley hebben als wolf trouwens wel al bewezen dat je het zeker actief kan spelen.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Jorgy regel dat we weer kunnen reincarneren als dieren, dat was echt super

voor de karma !

Vond het eerder irritant, wel hilarisch toen unknown of alley zeiden dat ze hun boodschappen moesten gaan coderen met dierengeluiden :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Het spel doorheen het weekend stopzetten lijkt me niet zo'n goed plan, want dan is de helft alweer vergeten wie wat heeft gezegd en zullen bepaalde spelers uit de spotlight verdwijnen.

Had trouwens ook een paar specials ingeplant, maar die gingen het spel enkel langer maken dus nu twijfel ik of ik ze wel ga doen :p

Specials zeker doen! Af en toe de boel een beetje omgooien is leuk.

wauter de karmahater

<3

Je staat er ook nog bij.

als die hints remi-style zijn, mag je 100 hints geven. ik geraak nog niet van politie naar wout naar wauter, laat staan van sovjet-unie naar wauter :p
no offence hoor remi, je doet het altijd goed :D

en jorgy, steek er dan een koppeltje in, dat zijn ook weer 2 mensen ineens dood.

op het einde mogen de verhalen ook wel iets korter zijn hoor, vooral in het begin zijn de verhalen belangrijk imo

Je staat er ook nog bij.

Aan allen:

Ik ben alleen in de avonduren actief

Terug
Naar boven