- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil wel meegaan, maar vind het zo rot voor hem
Maja, als hij niet online komt, vind ik het wel ok. Dan merkt hij er niet eens iets van...
Kwarkvarken
---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------
Zou ook te gek zijn als ze een cult beschermen die al een hele tijd zelfs niet meer op het forum geweest is![]()
Zou niet weten waarom je dit probeerde? Niet als je cult bent, maar al helemaal niet als je burger bent...
Ik wil wel meegaan, maar vind het zo rot voor hem
Maja, als hij niet online komt, vind ik het wel ok. Dan merkt hij er niet eens iets van...
Kwarkvarken
---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------
Zou ook te gek zijn als ze een cult beschermen die al een hele tijd zelfs niet meer op het forum geweest is![]()
De opperbevelhebber van de troepen en één van de founding fathers was George Washington
nice gelijk een cult te pakken....
Opperbevelhebber = wolf?
George start met een G: Goldberg ook.
als je het aan een 5 jarige vraagt wel denk ik , en het 20x achter elkaar heel snel uitspreekt

can be arranged....
en als ik het een Limbo vraag Diaephi![]()

het zou verre van de eerste keer zijn dat een cult wordt opgeofferd.

ja cultmaatje eruit is altijd vervelend
Tenzij hij doorhad dat kwarkvarken een cult was die toch niet actief ging zijn.
Gisteren een pm gestuurd:
Hey mede cult,
Wat denk jij ervan?
kusje Alley
Hier kreeg hij geen reactie op en is dus gaan kijken wanneer hij voor het laatst actief was.
Daarna maar besloten om hem op te offeren!
---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
ja cultmaatje eruit is altijd vervelend