Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Je kent me toch.
Wel klote dat je er al weer uit bent.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kent me toch.

Ja, ging gisteren tussen jou en Kwarkvarken wat mij betreft. Maar omdat jij normaal wel actief bent ging ik maar voor Kwarkie.Mijn excuses voor de inactiviteit van zondag en gisteren, ik was niet echt in de gelegenheid om mee te spelen. Nu ben ik weer volop aanwezig! Ik zal het verhaal even bijlezen, heb het al gelezen, maar vind het best ingewikkeld![]()
Mijn excuses voor de inactiviteit van zondag en gisteren, ik was niet echt in de gelegenheid om mee te spelen. Nu ben ik weer volop aanwezig! Ik zal het verhaal even bijlezen, heb het al gelezen, maar vind het best ingewikkeld![]()

Iemand is vroeg met doen alsof hij een belangrijke rol heeft ...alley cat
Vertrouw me burgers! Stem op hem en je stemt op een slechte

alley cat
alley cat
Hmm, nu is de vraag natuurlijk of we je moeten volgen of niet.
Pro:
- als je cult bent en liegt, ligt er een burger uit maar weten we meteen ook aan welke kant jij staat. We zijn nog maar net begonnen, dus 1 burger kwijt is nu nog geen groot drama.
- we zouden er kunnen van uit gaan dat je je rol zo makkelijk weggeeft omdat je toch weet dat de jager er nog is om je te beschermen
Con:
- alley cat is een goeie speler. Als hij inderdaad burger is en jij bent cult, is dat best wel zonde.
- met de stemming van de vorige ronde weten we helemaal niets. Als we jou volgen en alley is cult, ligt er wel weer een cult uit, was positief is, maar verder weten we dan nog altijd niets.

Wat als hij gewoon een domme burger is en op een andere burger stemt?
En je laatste con vind ik geen con![]()

Lijkt me niet zo'n slimme zet om als gewone burger te doen alsof je een belangrijke goede rol hebt en dus te riskeren dat de wolf je wil pakken, met ook nog eens de kans dat je er een andere burger uitspeelt en dan morgen er sowieso uitgestemd wordt.
Maar theoretisch gezien kan het![]()
Orgineel lijkt me echt geen danser hoor jongens.Last but not least komt de roddeltante in actie en ze doet een dansje, raar.
alley cat