Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
BAM... maar wat moesten we nu vanavond wel zien eigenlijk :)

Is er in elk geval iets goeds gebeurt vanavond. Als lm een burger was had je et ook niks aan gehad denk ik.

Sow das ff mooi thuiskomen van werk. Nu de wolf en leugenaar nog gok ik ? Easy win dit

Sow das ff mooi thuiskomen van werk. Nu de wolf en leugenaar nog gok ik ? Easy win dit

Met hoe minder ze nog zijn, hoe moeilijker het nog gaat worden, aangezien er niet meer kan samengewerkt worden. Ik heb vermoedens bij Lloyd en Nicky, maar daar ben ik al een pak minder zeker van. De wolf kan wat mij betreft nog iedereen zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 3:

Ook deze nacht is de roddeltante aan het dansen, niemand die echt weet waarom ze het doet.

De burgers zijn al een paar dagen goed bezig, drie keer op een rij een stamlid eruit stemmen maar ze moeten nog altijd opzoek naar de assassani. Die weet zich verdomd goed te vermommen waardoor de burgers het volste vertrouwen hebben in een wolf in een schapenvacht. Ook deze nacht maakt hij weer een keuze die mogelijk gevolgen zal gaan hebben. Was hij de enigste die de hint doorhad? Wie zal het zeggen. Deze keer besluit hij van het wat smoother aan te pakken. Hij kleed zich mooi aan en gaat met een bosje rozen en wat chocolaatjes naar het slachtoffer. Nietsvermoedend doet deze de deur open en valt als een blok voor zijn charmes. “Ja, dit kan wel wat worden” denkt het slachtoffer bij zichzelf. Na een gezellig dineetje met iets teveel alcohol belanden ze al snel in de slaapkamer. Omdat het natuurlijk Nederlanders zijn valt het slachtoffer direct met de deur in huis en komt met een voorstel “Zal ik je eens lekker ppen?” waarop de assassani natuurlijk niet nee zei. Half in de act beseft de assassani dat dit zijn kans is en hij houd het hoofd van het slachtoffer strak in positie. Stikkend spartelend met de fallus die de keelpijp blokkeerd vecht het slachtoffer voor het leven maar ze is gewoon niet opgewassen tegen de wolf. Het duurt dan ook niet lang voor al het leven uit het slachtoffer verdwijnt en de assassani weer een streepje op zijn slachtofferlijst kan bijzetten. “Zo, dat was nu toch wel lekkere wurgseks hoor”. Blij als een kind vertrekt hij naar buiten en neemt nog snel wat bezwarend bewijsmateriaal mee. “Zo, dat gooi ik mooi weg, laat de burgers nog maar wat langer zoeken”.

wolf-attacks-reindeer-have-cost-russian-state-more-3m.jpg

HillR is dood:

Ze was burger

Ze had een wapenstuk in handen voor de verzamelaar, dit word nu terug in het spel gebracht.

Mijn excuses naar HillR toe voor het verhaal :roflol:

:haha:

Nou, hopelijk heeft ie er van genoten. :roflol:
Goodluck everybody.

Zo dat was me even lekker zeg. :p

Goed verhaal, denk iets te zien wat op de wolf wijst :) Maar hou die nog heel even voor me...

De burgers hebben het volste vertrouwen in een wolf in schaapsvacht.

Dat lijkt me bijna te willen zeggen dat we Orgineel te veel volgen, denkende dat hij de roddeltante is maar in feite de wolf is, maar dat lijkt me wel HEEL sterk. Dan heeft ie er tot nu toe perfect de cults kunnen van tussen halen, is hij bereid geweest ze op te offeren, heeft hij het risico gelopen dat de echte roddeltante voor problemen zorgt, heeft hij ook net de enige andere persoon opgegeten waar een mogelijke hintoplossing door LM naar is dat die de roddeltante zou zijn, waardoor zijn eigen cover vervalt, EN dan geeft Wauter nu een sterke hint naar de wolf. Lijkt me vergezocht. (Mocht het wel zo zijn, dan is dit wel DE weerwolfspel move van de eeuw door Orgineel :p ).

In wie hebben we nog vertrouwen?

Als ik het goed begrijp, is de wolf een Nederlander trouwens.
"Omdat het natuurlijk Nederlanders zijn", over de wolf en zijn slachtoffer.

Ik ben stiekem altijd al Belg geweest.

Als limburger ben ik safe dan dus ?

:roflol: @ verhaal

Wie is er hier een legit pua master met charmes? Ik denk meteen aan lloyd met die site van zijn vrienden, hij is ook nederlander

Waar blijft Orgineel om ons te zeggen wie er vandaag uitgaat? :( Als hij niet snel online komt, moeten we zelf gaan denken. :-/

Als limburger ben ik safe dan dus ?

:roflol: @ verhaal

Wie is er hier een legit pua master met charmes? Ik denk meteen aan lloyd met die site van zijn vrienden, hij is ook nederlander

ik ben die legitieme pua Nederlander met charmes jwz

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

:haha:

Nou, hopelijk heeft ie er van genoten. :roflol:
Goodluck everybody.

verbaasde me dat het nog paste

Lloyd maar vandaag

Lloydatoni dan maar.
Benieuwd of het na vandaag nog zo easy blijft :p

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Kan me trouwens best voorstellen dat het voor de cults echt niet meer leuk is nu...

is niet de eerste keer dat je me eruit speelde met een dergelijke geretardeerde argumentatie.

vind het ook wel interessant om te kijken wie er allemaal zo makkelijk meegaan

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Lloydatoni dan maar.
Benieuwd of het na vandaag nog zo easy blijft :p

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Kan me trouwens best voorstellen dat het voor de cults echt niet meer leuk is nu...

wat denk je ? Alleen nog leugenaar of ook nog een cult ?

Vaag dat er op me gestemd wordt na 2 keer meegegaan te zijn op een dan mede cult .

Vaag dat er op me gestemd wordt na 2 keer meegegaan te zijn op een dan mede cult .

Ook niet zo vreemd als er bijna unaniem gestemd wordt.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

vind het ook wel interessant om te kijken wie er allemaal zo makkelijk meegaan

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

wat denk je ? Alleen nog leugenaar of ook nog een cult ?

Geen idee.
Denk dat we hierna wel op zoek kunnen naar wolf en leugenaar (reservewolf). Maar gezien hoe het spel tot nu toe gelopen is, weten we nog totaal niets...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven