Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kleine mededeling:

Ik ga vandaag een kennis helpen met verbouwingen en ik weet niet of ik op tijd terug zal om een verhaal te schrijven. De stemming zal sowieso duren tot 21u. Of ik het dagverhaal eventueel samen neem met het nachtverhaal zie ik nog wel.

Kleine mededeling:

Ik ga vandaag een kennis helpen met verbouwingen en ik weet niet of ik op tijd terug zal om een verhaal te schrijven. De stemming zal sowieso duren tot 21u. Of ik het dagverhaal eventueel samen neem met het nachtverhaal zie ik nog wel.

Doe hem de groeten :p

Vanaf nu zal het moeilijker worden vrees ik. Mogelijk enkel nog de wolf, of misschien nog 1 cult er bij. Vannacht danste de roddeltante niet -> ze had deze keer geen cult te pakken, denk ik?

Ik zou zeggen, we gaan alle Nederlanders af, maar het grootste deel is dat denk ik, dus dat schiet ook niet op :p
Tijd om de hints es te bekijken...
Vuile racist :mad::mad::mad::mad:

woopy

gvd

Successs bitchesss

Moet zeggen dat jimboo wel apart speelt deze game.. Of ben ik de enige die dat is opgevallen? Of is dat me nooit eerder opgevallen in eerdere games? Dat het zo'n debiel is? :D

Volgens mij heeft Jimbo 2x gepost dat hij op mij stemt en thats it?

Sowieso heeft hij gezegd dat je een rotkop hebt :D

Moet zeggen dat jimboo wel apart speelt deze game.. Of ben ik de enige die dat is opgevallen? Of is dat me nooit eerder opgevallen in eerdere games? Dat het zo'n debiel is? :D

Hij is meestal in dag 1 of 2 wel dood.
Ik spaar hem deze game.

Denk niet dat er nog veel beschermd kan worden met waarschijnlijk alle cults er uit...

Ik heb vandaag nog niet veel kunnen volgen, en ben vanavond ook weg, dus moet snel maar es gaan denken op wie ik ga...

We weten dat het een Nederlander is en dat het iemand is die we blijkbaar al teveel vertrouwd hebben. Wat weten we hiermee ???

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Wat me ook opvalt is dat al enkele keren specifiek vermeld is dat de wolf bewijsmateriaal meeneemt. Kan dit een hint zijn?

Nicky

Geen goede onderbouwing..

trouwens goldberg: gefeliciteerd met je langslopende game tot nog toe! je leeft nog :D

Mag ook wel eens toch:D

Overigens heb ik het erg druk gehad, waardoor ik weinig kon spelen. Ik heb de afgelopen weken 75 tot 80 uur per week gewerkt.

Gelukkig is het nu weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven