wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine mededeling:
Ik ga vandaag een kennis helpen met verbouwingen en ik weet niet of ik op tijd terug zal om een verhaal te schrijven. De stemming zal sowieso duren tot 21u. Of ik het dagverhaal eventueel samen neem met het nachtverhaal zie ik nog wel.

Vuile racistVanaf nu zal het moeilijker worden vrees ik. Mogelijk enkel nog de wolf, of misschien nog 1 cult er bij. Vannacht danste de roddeltante niet -> ze had deze keer geen cult te pakken, denk ik?
Ik zou zeggen, we gaan alle Nederlanders af, maar het grootste deel is dat denk ik, dus dat schiet ook niet op
Tijd om de hints es te bekijken...

Moet zeggen dat jimboo wel apart speelt deze game.. Of ben ik de enige die dat is opgevallen? Of is dat me nooit eerder opgevallen in eerdere games? Dat het zo'n debiel is?![]()
True, can do nothing about that
Meneer vraagtekenhoofdinpaint
Me no use paint 
Moet zeggen dat jimboo wel apart speelt deze game.. Of ben ik de enige die dat is opgevallen? Of is dat me nooit eerder opgevallen in eerdere games? Dat het zo'n debiel is?![]()

Zit jij hem nu te beschermen?
Ik hou je in de gaten...
trouwens goldberg: gefeliciteerd met je langslopende game tot nog toe! je leeft nog![]()