Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou hup , bijlezen jij en vertel ons wie dood moet in jouw visie

Ik heb alles al gelezen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal nog vrij vaagjes is. Ik neig richting 2 personen. 1 van de 2 maak ik straks bekend.

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

Hier komt ie...

Nogmaals, ik neig naar 2 personen. De één maak ik niet bekend, de ander maak ik nu bekend.

Ik ga af op mijn onderbuikgevoel:

Woopy

Toelichting volgt later.

Hey :mad:

Ik ga alvast stemmen, want ben er de rest van de avond niet. Ik heb echt geen idee, maar ik ga voorlopig op Steensteen.

Ik twijfel ook aan Nicky, maar uit het pijpverhaal wil ik wel afleiden dat de wolf geen vrouw is.

Ik ga dan op Woopy :trollface:

Srs, ben de wolf niet. Had je kunnen weten als je ook de verhaaltjes zou lezen. Misschien speel ik mijn rol dan wel niet goed, maar de wolf ben ik niet :rolleyes:

Ik wil het spelletje niet verknoeien nu ik dood ben maar ik ga verraden wie de wolf is

Ik ben de wolf !!

FabulaActaEst

I'm out. Hopelijk ben ik er nog als ik terug thuis kom :D

Waarom Woopy als de wolf een Hollander is ??

Zie het nut niet in om op Fabula te stemmen omdat hij Vlaams is, overstappen op Jimbooo dus om stemmenoverschot te creëren.

pfft eindelijk thuis, die 80-urige werkweek is herkenbaar Goldberg ;)
vandaag flink reizen om vervolgens in een hotel ieder half uur een andere oude vent voor mijn neus te krijgen en te doen alsof ik heel erg geïnteresseerd in hem ben....

Nu ff bijlezen en dan stemmen!!

Benieuwd naar wat Nicky gaat doen...

Moet zeggen dat jimboo wel apart speelt deze game.. Of ben ik de enige die dat is opgevallen? Of is dat me nooit eerder opgevallen in eerdere games? Dat het zo'n debiel is? :D
nope, zie eerdere posts van mij ;)

Ik snap Woopy's stem op fabula ook nog niet trouwens

Hoe ver ik ben:
de wolf is een vent, een hollander, uit de buurt van Hillegom?

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Benieuwd naar wat Nicky gaat doen...
ik ga nu checken waar alle ollanderkes vandaan komen en wie (uit de buurt van) Hillegom woont is de klos.

pfft eindelijk thuis, die 80-urige werkweek is herkenbaar Goldberg ;)
vandaag flink reizen om vervolgens in een hotel ieder half uur een andere oude vent voor mijn neus te krijgen en te doen alsof ik heel erg geïnteresseerd in hem ben....

Nu ff bijlezen en dan stemmen!!

Wat doe je voor werk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven