Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kleine mededeling:

Aangezien deze game nog niet zo heel spannend is geweest door meerdere factoren heb ik besloten één van die factoren lichtjes aan te passen. De roddeltante kan mij wel nog vragen of iemand slecht is maar de wolf zal hier NIET onder vallen. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de meerdere dagen die nog moeten komen iets spannender zullen zijn. Om het mogelijk slachtoffer van de roddeltante deze nacht niet negatief te beïnvloeden mag de roddeltante deze nacht nog een vraag stellen met als antwoord de oude mogelijkheden. De nacht daarna gaan we over op de nieuwe regeling.

Kleine mededeling:

Aangezien deze game nog niet zo heel spannend is geweest door meerdere factoren heb ik besloten één van die factoren lichtjes aan te passen. De roddeltante kan mij wel nog vragen of iemand slecht is maar de wolf zal hier NIET onder vallen. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de meerdere dagen die nog moeten komen iets spannender zullen zijn. Om het mogelijk slachtoffer van de roddeltante deze nacht niet negatief te beïnvloeden mag de roddeltante deze nacht nog een vraag stellen met als antwoord de oude mogelijkheden. De nacht daarna gaan we over op de nieuwe regeling.

De roddeltante is echt overpowered :p. Een rol die mag vragen of een bepaalde persoon de wolf is, is nog evenwichtig, maar vragen of een bepaalde persoon een slechte rol heeft... Veel te uitgebreid als je het mij vraagt.

alleen de wolf nog over dus

Ahoeee , daffy heeft er een cult uitgeblazen. Doei dikke lloyd. Nu wolfjagen

muhahah nice! kom maar op met het volgende treintje diaephi....

trouwens goldberg: gefeliciteerd met je langslopende game tot nog toe! je leeft nog :D

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 4:

De roddeltante is niet aan het dansen deze nacht en de verzamelaar is voor de zoveelste keer mis en het gaat er bepaald niet makkelijker op worden.

Het is nu zeker voor 99% dat de assassani een hint heeft opgelost. Hij gaat deze nacht langs bij het volgende slachtoffer in de rij. Het blijkt een sportfreak te zijn, de persoon in kwestie staat in de ring wat te sparren. Vuiststoot links/rechts en een beentrap, vuiststoot links/rechts en een beentrap en is zich hevig in het zweet aan het werken. “Hallo” zegt de assassani kalm, “mag ik even wat mee sparren? Ik ben nieuw hier en ken nog niemand”. “Stap maar in de ring zegt het slachtoffer”. De assassani doet zijn bokshandschoenen aan en stapt door de touwen de ring. Ze starten allebei met een afwachtende houding en lijken wel rondjes rond elkaar te dansen met hier en daar een schijnbeweging. Dan maakt het slachtoffer de eerste move en lijkt duidelijk de bovenhand te hebben, de assassani ondergaat het en word in de touwen terug gedrongen. “Zo” zegt het slachtoffer “ik denk dat het wel duidelijk is dat jij geen match bent voor mij. De assassani eist een rematch en heeft een rare grijns op zijn gezicht. Het gevecht begint en hij deelt direct een uppercut van formaat uit. De kaak van het slachtoffer is gebroken en een stuk bot gaat recht naar zijn hersenen waar het zich nestelt. De persoon bloed leeg langs elke opening in zijn gezicht en blijft roerloos liggen. “Ik zou je naam van sportfreak maar aanpassen als ik jou was”. In het buitengaan neemt hij weer wat bewijsmateriaal mee en denkt bij zichzelf. Dit gaat echt wel lukken.

MMAjunkie is dood:

Hij was burger

Hij was tevens ook houder van een geweerstuk, dit zal terug in het spel gebracht worden.

Rip mma :(

Steensteen weer voor mij.

Vanaf nu zal het moeilijker worden vrees ik. Mogelijk enkel nog de wolf, of misschien nog 1 cult er bij. Vannacht danste de roddeltante niet -> ze had deze keer geen cult te pakken, denk ik?

Ik zou zeggen, we gaan alle Nederlanders af, maar het grootste deel is dat denk ik, dus dat schiet ook niet op :p
Tijd om de hints es te bekijken...

Vanaf nu zal het moeilijker worden vrees ik. Mogelijk enkel nog de wolf, of misschien nog 1 cult er bij. Vannacht danste de roddeltante niet -> ze had deze keer geen cult te pakken, denk ik?

Ik zou zeggen, we gaan alle Nederlanders af, maar het grootste deel is dat denk ik, dus dat schiet ook niet op :p
Tijd om de hints es te bekijken...

Come at me :cool:

Verdomme ik ben de wolf niet :mad:

Hoe wil je hiervoor bewijs hebben?

Wat vinden jullie van nicky?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven