MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar is het nachtverhaal

ik vind woopy evt ook een optie ook al is hij belg

Ik blijf bij mn stem van gister Woopy

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 5:

We zijn ondertussen al nacht vijf in de forumgame en de assassani is nog altijd goed bezig. Deze nacht besluit hij voor moordpoging van zijn favoriete wapen gebruik te maken, een sniper rifle. Ideaal om stiekem en anoniem uit de weg te ruimen zonder zelf gezien te worden. De assassani neemt duidelijk zijn tijd en past al de parameters aan voor een zo goed mogelijk shot. Hij kijkt naar de windrichting, hoe hard de wind waait, het hoogteverschil en is langzaam klaar voor een schot. Hij schiet en raakt het slachtoffer recht in het hoofd waardoor zijn schedel half ontploft. Dat is slachtoffer 5 denkt hij in zichzelf en ik ben niet van plan snel te stoppen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De roddeltante besluit van deze nacht haar voeten maar eventjes te laten rusten, al dat dansen heeft haar moe gemaakt. Iemand die we in dit spel nog niet veel gezien hebben was de verzamelaar. Elke nacht is hij al naarstig op zoek geweest naar de geweerstukken voor zijn moordgingen maar 10 ondervragingen hebben nog niets opgeleverd. “Hoe kan ik nu toch altijd miszitten, dit houd je toch niet meer voor mogelijk?” zegt hij in zichzelf maar het lot is hem gunstig gezind geweest. Zonder het te beseffen bewijst MMAjunkie de burgers een grote dienst en is de keuze voor zijn geweerstuk heel praktisch geweest.

De steenhouwer is in deze game al vrij standvastig geweest en besluit deze nacht ook weer voor dezelfde deur te gaan staan. “Hier komt niemand voorbij”. Opeens word het hem echter zwart voor de ogen en springen ze uit hun oogkassen.

FabulaActaEst is dood:

Hij was de steenhouwer/jager.

Fuark jager dood

Het favoriete wapen van de wolf is een sniper, zit er van de spelers iemand in het leger ???

diaephi

Het gemiddelde van de Coördinaten komt uit bij Eindhoven, en hij komt uit Eindhoven.

5. IMBAatwork
7. Woopy
12. Orgineel
15. Stefanovich
16. Punjab
17. Diaephi
19. Steensteen
20. Goldberg1987

Een van deze spelers is de wolf. 12 en 16 zijn het zeker niet.
Ik wil voor Woopy gaan, iemand die meegaat?

5. IMBAatwork
7. Woopy
12. Orgineel
15. Stefanovich
16. Punjab
17. Diaephi
19. Steensteen
20. Goldberg1987

Zou je niet voor mij gaan? Ik kom blijkbaar uit eindhoven.

ik ga mee op woopy

Hoezo is punjab het niet trouwens ? Heb ik eerste dagen iets gemist ???

5. IMBAatwork
7. Woopy
12. Orgineel
15. Stefanovich
16. Punjab
17. Diaephi
19. Steensteen
20. Goldberg1987

Zoals eerder aangegeven blijf ik ook bij Woopy

watnou ik kom uit eindhoven :roflol:

maak je huiswerk vriend

Brainfart, dacht echt dat je uit Eindhoven kwam :roflol:

Maar Woopy is Belg, en de wolf is Nederlands.. Dus dat je alle Belgen eruit wil stemmen is niet logisch

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

IMBAatwork dan voor mij

Dat pijpverhaal

zie het er nergens in staan ? het stond ergens maar waar

Nacht 3:

Ook deze nacht is de roddeltante aan het dansen, niemand die echt weet waarom ze het doet.

De burgers zijn al een paar dagen goed bezig, drie keer op een rij een stamlid eruit stemmen maar ze moeten nog altijd opzoek naar de assassani. Die weet zich verdomd goed te vermommen waardoor de burgers het volste vertrouwen hebben in een wolf in een schapenvacht. Ook deze nacht maakt hij weer een keuze die mogelijk gevolgen zal gaan hebben. Was hij de enigste die de hint doorhad? Wie zal het zeggen. Deze keer besluit hij van het wat smoother aan te pakken. Hij kleed zich mooi aan en gaat met een bosje rozen en wat chocolaatjes naar het slachtoffer. Nietsvermoedend doet deze de deur open en valt als een blok voor zijn charmes. “Ja, dit kan wel wat worden” denkt het slachtoffer bij zichzelf. Na een gezellig dineetje met iets teveel alcohol belanden ze al snel in de slaapkamer. Omdat het natuurlijk Nederlanders zijn valt het slachtoffer direct met de deur in huis en komt met een voorstel “Zal ik je eens lekker ppen?” waarop de assassani natuurlijk niet nee zei. Half in de act beseft de assassani dat dit zijn kans is en hij houd het hoofd van het slachtoffer strak in positie. Stikkend spartelend met de fallus die de keelpijp blokkeerd vecht het slachtoffer voor het leven maar ze is gewoon niet opgewassen tegen de wolf. Het duurt dan ook niet lang voor al het leven uit het slachtoffer verdwijnt en de assassani weer een streepje op zijn slachtofferlijst kan bijzetten. “Zo, dat was nu toch wel lekkere wurgseks hoor”. Blij als een kind vertrekt hij naar buiten en neemt nog snel wat bezwarend bewijsmateriaal mee. “Zo, dat gooi ik mooi weg, laat de burgers nog maar wat langer zoeken”.

Nacht 3:

Ook deze nacht is de roddeltante aan het dansen, niemand die echt weet waarom ze het doet.

De burgers zijn al een paar dagen goed bezig, drie keer op een rij een stamlid eruit stemmen maar ze moeten nog altijd opzoek naar de assassani. Die weet zich verdomd goed te vermommen waardoor de burgers het volste vertrouwen hebben in een wolf in een schapenvacht. Ook deze nacht maakt hij weer een keuze die mogelijk gevolgen zal gaan hebben. Was hij de enigste die de hint doorhad? Wie zal het zeggen. Deze keer besluit hij van het wat smoother aan te pakken. Hij kleed zich mooi aan en gaat met een bosje rozen en wat chocolaatjes naar het slachtoffer. Nietsvermoedend doet deze de deur open en valt als een blok voor zijn charmes. “Ja, dit kan wel wat worden” denkt het slachtoffer bij zichzelf. Na een gezellig dineetje met iets teveel alcohol belanden ze al snel in de slaapkamer. Omdat het natuurlijk Nederlanders zijn valt het slachtoffer direct met de deur in huis en komt met een voorstel “Zal ik je eens lekker ppen?” waarop de assassani natuurlijk niet nee zei. Half in de act beseft de assassani dat dit zijn kans is en hij houd het hoofd van het slachtoffer strak in positie. Stikkend spartelend met de fallus die de keelpijp blokkeerd vecht het slachtoffer voor het leven maar ze is gewoon niet opgewassen tegen de wolf. Het duurt dan ook niet lang voor al het leven uit het slachtoffer verdwijnt en de assassani weer een streepje op zijn slachtofferlijst kan bijzetten. “Zo, dat was nu toch wel lekkere wurgseks hoor”. Blij als een kind vertrekt hij naar buiten en neemt nog snel wat bezwarend bewijsmateriaal mee. “Zo, dat gooi ik mooi weg, laat de burgers nog maar wat langer zoeken”.

hmmm, ja hiermee wordt gedoeld op de actie van het slachtoffer. Is in mijn ogen nog geen zekerheid dat wolf ook een Nederlander is. Omdat het natuurlijk nederlanders zijn kan ook doelen op de manieren van hillR.

we zullen zien vanavond :) woopy wordt toch niet meer gered.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat weekend is wil ik de personen die nog niet gestemd hebben eventueel meer tijd geven. Heeft tegen 21u nog niet iedereen gestemd, word de dag verlengd tot zondag 21u.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven