- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
diaephi
Het gemiddelde van de Coördinaten komt uit bij Eindhoven, en hij komt uit Eindhoven.

5. IMBAatwork
7. Woopy
12. Orgineel
15. Stefanovich
16. Punjab
17. Diaephi
19. Steensteen
20. Goldberg1987
Een van deze spelers is de wolf. 12 en 16 zijn het zeker niet.
Ik wil voor Woopy gaan, iemand die meegaat?

Zou je niet voor mij gaan? Ik kom blijkbaar uit eindhoven.
ik ga mee op woopy
Hoezo is punjab het niet trouwens ? Heb ik eerste dagen iets gemist![]()

5. IMBAatwork
7. Woopy
12. Orgineel
15. Stefanovich
16. Punjab
17. Diaephi
19. Steensteen
20. Goldberg1987
Een van deze spelers is de wolf. 12 en 16 zijn het zeker niet.
Ik wil voor Woopy gaan, iemand die meegaat?
nog een keer dan
watnou ik kom uit eindhoven
maak je huiswerk vriend

Brainfart, dacht echt dat je uit Eindhoven kwam
Maar Woopy is Belg, en de wolf is Nederlands.. Dus dat je alle Belgen eruit wil stemmen is niet logisch
zie het er nergens in staan ? het stond ergens maar waar
Nacht 3:
Ook deze nacht is de roddeltante aan het dansen, niemand die echt weet waarom ze het doet.
De burgers zijn al een paar dagen goed bezig, drie keer op een rij een stamlid eruit stemmen maar ze moeten nog altijd opzoek naar de assassani. Die weet zich verdomd goed te vermommen waardoor de burgers het volste vertrouwen hebben in een wolf in een schapenvacht. Ook deze nacht maakt hij weer een keuze die mogelijk gevolgen zal gaan hebben. Was hij de enigste die de hint doorhad? Wie zal het zeggen. Deze keer besluit hij van het wat smoother aan te pakken. Hij kleed zich mooi aan en gaat met een bosje rozen en wat chocolaatjes naar het slachtoffer. Nietsvermoedend doet deze de deur open en valt als een blok voor zijn charmes. “Ja, dit kan wel wat worden” denkt het slachtoffer bij zichzelf. Na een gezellig dineetje met iets teveel alcohol belanden ze al snel in de slaapkamer. Omdat het natuurlijk Nederlanders zijn valt het slachtoffer direct met de deur in huis en komt met een voorstel “Zal ik je eens lekker ppen?” waarop de assassani natuurlijk niet nee zei. Half in de act beseft de assassani dat dit zijn kans is en hij houd het hoofd van het slachtoffer strak in positie. Stikkend spartelend met de fallus die de keelpijp blokkeerd vecht het slachtoffer voor het leven maar ze is gewoon niet opgewassen tegen de wolf. Het duurt dan ook niet lang voor al het leven uit het slachtoffer verdwijnt en de assassani weer een streepje op zijn slachtofferlijst kan bijzetten. “Zo, dat was nu toch wel lekkere wurgseks hoor”. Blij als een kind vertrekt hij naar buiten en neemt nog snel wat bezwarend bewijsmateriaal mee. “Zo, dat gooi ik mooi weg, laat de burgers nog maar wat langer zoeken”.
woopy wordt toch niet meer gered.