Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie er echt de logica niet van in om op een Belg te stemmen, als het toch een random keuze is... Maarja...

Er is een nuanceverschil tussen ik vind het jammer en ik vind het niet kunnen.

Ik bedoel meer dat er ook mensen zijn die ondanks dat ze het druk hebben nog snel proberen te stemmen. Als ik te laat stem lig ik er meteen door inactieviteit uit, waardoor ik dus steeds op tijd probeer te stemmen. Het is dan jammer als de uitslag een dag verzet wordt. Op tijd stemmen hoort toch bij de spelregels?

Laatst bewerkt:
Ok...

Woopy

Vind het verdacht dat er nog niemand mee is gegaan op Punjab hij is sowieso niet heel actief dit spel..

Tja, het is allemaal random dus ik heb weinig om me mee te verdedigen...
Had liever gehad dat IEMAND een argument tegen me had, en dat de random stemming wat doordachter gebeurd was, maar goed.

Enige wat ik misschien nog kan zeggen: zou ik als wolf zo enthousiast en snel meegegaan zijn met de keuzes van Orgineel, ipv me wat meer op de achtergrond te plaatsen? Als Orgineel toch mis bleek te zitten, zou ik mezelf best wel verdacht gemaakt hebben door zo graag met hem mee te gaan, en dat wil je als wolf net niet...

Ga dan mee op Punjab...

Als het me kan redden, graag.
Punjab

Bij de wolf werd in ieder geval niet gezegd dat hij slecht was, had Wauter gepost een heel aantal pagina's terug ;)

Kan dus zijn dat Punjab de wolf is, ookal staat er dat hij niet slecht is.

Kijk, random stemmen is 1 ding, maar kunnen we dan op zijn minst rekening houden met de mogelijke hints die we al hebben (Nederlander)?
Akkoord dat we niet zeker zijn van die hint, maar het is beter dan niets. Anders is dit echt wel het domste potje ooit. Eerst ronde na ronde de zekere cults er uit stemmen en vervolgens maar wat random verder doen. En telkens komt de enige tegenstand van de persoon die er dreigt uit te gaan.

We hebben een mogelijke hint, gebruik hem dan ook!

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Is er iemand anders waarop je zou meegaan Orgineel?

Kijk, random stemmen is 1 ding, maar kunnen we dan op zijn minst rekening houden met de mogelijke hints die we al hebben (Nederlander)?
Akkoord dat we niet zeker zijn van die hint, maar het is beter dan niets. Anders is dit echt wel het domste potje ooit. Eerst ronde na ronde de zekere cults er uit stemmen en vervolgens maar wat random verder doen. En telkens komt de enige tegenstand van de persoon die er dreigt uit te gaan.

We hebben een mogelijke hint, gebruik hem dan ook!

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Is er iemand anders waarop je zou meegaan Orgineel?

Ieder ander behalve punjab!
Overigens zie ik de hint over dat de wolf een Nederlanders is niet iets waar ik aan vast wil houden. Heb sterk het idee dat het alleen over het slachtoffer ging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven