AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brainfart, dacht echt dat je uit Eindhoven kwam :roflol:

Maar Woopy is Belg, en de wolf is Nederlands.. Dus dat je alle Belgen eruit wil stemmen is niet logisch

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

IMBAatwork dan voor mij

Had ik je maar eerder opgegeten...

Weer Steensteen voor mij.

Alex Moonen sterkste man van NL btw... :hedbang:
Was mooie wedstrijd.

Blij dat de dag dan nog niet afgelopen is. Ben nu pas thuis.

Door te stemmen op mij zit je alleszins niet in de juiste richting. Nu de jager er niet meer is, vrees ik sowieso al voor een wolf aanval :(

Ik heb nog steeds geen idee wie de wolf kan zijn. Hij kan dan ook perfect meegespeeld hebben zonder op te vallen, door alle cults die er zo snel uit gingen. Dus moeten we het imo echt via hints gaan zoeken. En dan lijkt die Nederlander-hint me al een goeie.

Wat zijn de argumenten tegen mij trouwens ???

Blij dat de dag dan nog niet afgelopen is. Ben nu pas thuis.

Door te stemmen op mij zit je alleszins niet in de juiste richting. Nu de jager er niet meer is, vrees ik sowieso al voor een wolf aanval :(

Ik heb nog steeds geen idee wie de wolf kan zijn. Hij kan dan ook perfect meegespeeld hebben zonder op te vallen, door alle cults die er zo snel uit gingen. Dus moeten we het imo echt via hints gaan zoeken. En dan lijkt die Nederlander-hint me al een goeie.

Wat zijn de argumenten tegen mij trouwens ???

Voor mij iets met een wolf in schaapskleding.

Kan toch op iedereen slaan dit...

---------- Toegevoegd 13 July 2014 om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 July 2014 om 23:52 ----------

Ff teruggelezen, maar ik kan geen enkel argument naar mij vinden. Is dus een random gok.

Even mijn bedenking daarbij:
Er is een hint die mogelijk zegt dat de wolf een Nederlander is. Het is inderdaad niet zeker dat die hint correct is. Maar als we toch een random persoon er gaan uitstemmen, is het dan niet logischer om voor een Nederlander te gaan? Als dat van die Nederlander geen hint is, is er nog steeds een kans dat we met een random Nederlander toch juist zitten. Als het wel een hint is, zit je met een Belg sowieso mis.

Kan toch op iedereen slaan dit...

---------- Toegevoegd 13 July 2014 om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 July 2014 om 23:52 ----------

Ff teruggelezen, maar ik kan geen enkel argument naar mij vinden. Is dus een random gok.

Even mijn bedenking daarbij:
Er is een hint die mogelijk zegt dat de wolf een Nederlander is. Het is inderdaad niet zeker dat die hint correct is. Maar als we toch een random persoon er gaan uitstemmen, is het dan niet logischer om voor een Nederlander te gaan? Als dat van die Nederlander geen hint is, is er nog steeds een kans dat we met een random Nederlander toch juist zitten. Als het wel een hint is, zit je met een Belg sowieso mis.

En op wie dan? Dieaphi is nou ook niet echt een Nederlander.

Als je dan toch op een echte Nederlander wil stemmen stem dan op mij.
Kom uit fucking Beesd, centraler in het land ga je het niet vinden.
Ik eet jullie toch allemaal op.

Jammer dat de dag verlengd is. Vind dat dat niet ineens moet kunnen. Had gehoopt op een verhaal met uitslag.

f**k, wegens omstandigheden kon ik gisteren niet online komen. Nu merk ik dat ik dood ben :(.

punjab is al online geweest

Laatst bewerkt:
ik heb vnv dienst dus zal niet actief zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven