MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik ben het wel met je eens.

Ik heb de eer gehad om Sanca in real life een handje te geven bij laatste SCL, en toen keek hij me al aan alsof ik een lekker hapje was bij deze weerwolfgame.
Hij wist toen al meer dan ik.

Daarom dus ook Sanca. :D

Ik heb de eer gehad om Sanca in real life een handje te geven bij laatste SCL, en toen keek hij me al aan alsof ik een lekker hapje was bij deze weerwolfgame.

Ik denk dat hij je op een andere manier een lekker hapje vond:p

What the hell is dit voor een motivering dan ? Op de volgende SCL of meet zul je een stomp te pakken krijgen :mad:

Waar staat het verhaal dan?

Ik vraag me echt af hoe ik zonder verhaal 2 stemmen tegen me krijg, seems legit

Everything is possible on dbb.

Laat ik is Orgineel stemmen

haha

• Topic Starter Topic Starter
Openingsverhaal:

De eerste echte kolonisten van wat later de Verenigde Staten van Amerika zou gaan heten (de Spanjaarden buiten beschouwing gelaten) waren de Engelsen in 1607. Ze stichten het stadje Jamestown en vestigen zich permanent hier, Spanje had een deel van de koek met kolonies in het Noorden en Frankrijk met forten in Quebec en Lousiana. Na verloop van jaren ontstonden er 13 Engelse staten langs de oostkust met als doel grondstoffen te onttrekken voor het moederland gebaseerd op een slaveneconomie. Onderlinge strijd tussen deze verschillende grootmachten om een deel van het land was te verwachtten en na verschillende oorlogen (al die niet met hulp/tegenstand van de plaatselijke indianenstammen) werd de zevenjarige oorlog tussen Frankrijk en Engeland beslecht in het voordeel van de Engelsen en Frankrijk verloor al zijn kolonies. Nu de gemeenschappelijke vijand van de kolonisten en het moederland verslagen begonnen de kolonisten te rebelleren, het zelfbewustzijn begon te groeien en men was de bemoeienissen van het moederland beu. Dit leidde dan ook tot verschillende veldslagen en conflicten.

3-2-43 1-1-16 2-1-9 2-2-36 4-1-2
In 1776 riepen de inwoners van 13 kolonies aan de oost-kust van het continent Amerika eenzijdig de onafhankelijkheid uit na een woelige strijd tegen de Engelse koloniale macht. Na decennialang als wingewest te dienen om de oorlogschuld van het Engelse imperium te betalen en de zogenaamde proclamation line besloten de kolonisten dat het genoeg was.

Wat algemeen wel geweten is is dat zoals alle “Founding Fathers” ook Benjamin Franklin een vrijmetselaar was. Hij trad toe in 1731 en 1734 werd hij al grootmeester wat zijn belang in de organisatie sterk benadrukte. Hij zal vrijmetselaar blijven tot zijn dood in 1790. Vrijheid van denken, leren van elkaar, verdraagzaamheid, wederzijds respect en het het nastreven van geluk. Het zijn allemaal waardes van de vrijmetselaarsloge die mee ingeschreven zijn in de onafhankelijksheidverklaring van de nieuwe natie en de grondwet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat had ooit gedacht dat deze moderne staat gebaseerd op vrijheid van geloof en zoveel andere, voor die tijd toen, moderne waardes zoveel honderden jaren later naar zo’n krampachtig puriteins land zou evolueren... Het kwade loert continu om de hoek.

hmmm dit is verdacht

Mmh

Zou die code niet gewoon een cijferreeks zijn om on bezig te houden?

twee cijferreeksen:
3-2-43 1-1-16 2-1-9 2-2-36 4-1-2
16-07-13-17-76-13-17-31-17-34-17-90 (de jaartallen en aantal staten)
eens kijken vanmiddag wat ik daarmee kan

Plaatje heeft maar 1 oog ---> Piraten hebben ook maar 1 oog ---> Sanca ??
Weet niet of het een goede of slechte rol beaamt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven