AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou die code niet gewoon een cijferreeks zijn om on bezig te houden?
Denk wel dat het echt iets is.

Vorige game van Wauter stonden volgens mij ook dit enorme cijferreeksen in en die bleken toen wel degelijk ergens naar te verwijzen.
Niet dat iemand toen ook maar in de buurt van een oplossing is gekomen, maar die oplossing was er wel.

Wauter lijkt me idd niet de persoon om zo'n troll hint in het verhaal te steken :p
Maarja, cijfers zijn altijd moeilijk als hint. Kan vanalles zijn...

Het enige wat bij mij opkomt is de link van jamestown naar Pocahontas
Eerste nederzetting in de americas...

Openingsverhaal:

De eerste echte kolonisten van wat later de Verenigde Staten van Amerika zou gaan heten (de Spanjaarden buiten beschouwing gelaten) waren de Engelsen in 1607. Ze stichten het stadje Jamestown en vestigen zich permanent hier, Spanje had een deel van de koek met kolonies in het Noorden en Frankrijk met forten in Quebec en Lousiana. Na verloop van jaren ontstonden er 13 Engelse staten langs de oostkust met als doel grondstoffen te onttrekken voor het moederland gebaseerd op een slaveneconomie. Onderlinge strijd tussen deze verschillende grootmachten om een deel van het land was te verwachtten en na verschillende oorlogen (al die niet met hulp/tegenstand van de plaatselijke indianenstammen) werd de zevenjarige oorlog tussen Frankrijk en Engeland beslecht in het voordeel van de Engelsen en Frankrijk verloor al zijn kolonies.

Diaephi

/game

:trollface:

Plaatje heeft maar 1 oog ---> Piraten hebben ook maar 1 oog ---> Sanca ??
Weet niet of het een goede of slechte rol beaamt :D

Ligt eraan hoe je het bekijkt.

Puriteins duidt op geloof, dus zou Ilurminatie slecht zijn.
Maar het lijkt mij geen hint, weet alleen niet hoe ik moet uitleggen waarom :p

Zou het helpen als ik alle assasins creed delen gespeeld zou hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Ff toch meedelen dat alle stemmen voor het verhaal ongeldig zijn en er dus opnieuw moet worden gestemd in deze gevallen.

Zitten er in het openingsverhaal al hints/toe hoelaat kunnen we stemmen vandaag?

Mijn stem op Sanca was toch al niet serieus bedoeld, dus no problem :D

Er is voorlopig weinig actie, en heb ook geen idee wat ik van die cijfers moet maken. Ik ben ook niet graag de eerste die met een compleet random stem komt aanzetten, dus ik wacht nog even lafjes af :o

Mijn stem op Sanca was toch al niet serieus bedoeld, dus no problem :D

Er is voorlopig weinig actie, en heb ook geen idee wat ik van die cijfers moet maken. Ik ben ook niet graag de eerste die met een compleet random stem komt aanzetten, dus ik wacht nog even lafjes af :o
Dat doet iedereen vrees ik. Ook wel logisch aangezien we geen idee hebben.

Ik wacht ook nog eventjes, maar omdat ik thuis nog geen internet heb moet ik helaas redelijk vroeg stemmen. Geen idee nog op wie. Denk gewoon maar op iemand die om half zes nog geen post heeft sinds het spel gestart is.

Heb nooit zo'n moeite met een random stem uitbrengen.

Dus bij deze : Sanca :cool:

Als ik de cijfers (3-2-43 1-1-16 2-1-9 2-2-36 4-1-2) google, kom ik uit op een soort van database over slaven :roflol:

3-2-43 1-1-16 2-1-9 2-2-36 4-1-2

JA HOOR HEB 'M

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ahahahah

hahahah

Dacht dat de overeenkomst was dat alles met de voornaam "Doop" te maken had. Blijkt het dus te gaan over een het dopen van via de kerk, en na even nagedacht te hebben heb ik ook nog nooit van Doop als voornaam gehoord :o

aaaah vandaag weinig tijd omdat ik een beetje jarig ben, maar ga mn best doen om iets zinnigs te verzinnen!

aaaah vandaag weinig tijd omdat ik een beetje jarig ben, maar ga mn best doen om iets zinnigs te verzinnen!

Een beetje proficiat dan alvast!

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Als ik de cijfers (3-2-43 1-1-16 2-1-9 2-2-36 4-1-2) google, kom ik uit op een soort van database over slaven :roflol:

3-2-43 1-1-16 2-1-9 2-2-36 4-1-2

JA HOOR HEB 'M

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ahahahah

hahahah

Dacht dat de overeenkomst was dat alles met de voornaam "Doop" te maken had. Blijkt het dus te gaan over een het dopen van via de kerk, en na even nagedacht te hebben heb ik ook nog nooit van Doop als voornaam gehoord :o

Ik heb echt waar geen idee wat je nu probeert te vertellen :-/

• Like
Waarderingen: LM
Gefeliciteerd LM

ik heb de onderste cijferreeks eens nader bestudeerd.
Met in google intikken kwam ik niet ver, ook zonder de 13'en niet.
1607-13-1776-13-1731-1734-1790

Alle groepjes optellen leidde tot:
14-13-21-13-12-15-17
n-m-u-m-l-m-p

zonder de 13: enkel de jaartallen:
14-21-12-15-17
nulmp

wie kan er nul militairy presses doen vanwege blessures???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven