XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: :roflol: :roflol:

Hill zei dat ik niet actief was, maar ik was op werk. Dan is dat toch gewoon een legetieme reden:roflol:

Daarnaast heb ik genoeg gepost. Maar goed, ik zie het al. Rip jack.

Niet helemaal waar. Jij bent als wolf vrij actief en roept het hardst dat je goed bent met 101 redenen.

Mijn stem gaat naar Wauter. Stemde met een slap excuus op mij, misschien omdat ik diegene was die een paar dagen geleden op hem stemde.

De reden "jij stemt om mij dus ik stem op jou" vind ik persoonlijk zwak om mee te spelen (en zal je mij dus nooit zien doen). Dit speelt overigens alleen maar in de kaart van het slechte kamp omdat er in zo'n discussies amper met degelijke argumenten word gekomen die naar het slechte kamp leiden. En als we nu hypothetisch gezien toch eens van de veronderstelling uit gaan, waarom zou ik er dan nu opeens mee naar boven komen zoveel dagen na de eigenlijke stemming?

Ik heb al meermaals gezegd dat ik de wolf niet ben en dat heeft het verhaal al bevestigd. Ik ben door elk gat verkracht geweest terwijl de wolf zijn ding deed...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de leukigheid er wel snel vanaf is als je meerdere potjes na elkaar doet, daarnaast hebben de meeste mensen niet altijd even veel tijd..

Ik heb nog wel een openingsverhaal voor een volgend spel klaar staan als er mensen geïnteresseerd zijn. Maar laten we dat soort dingen bespreken nadat dit spel is afgelopen en nu nog even dit afwerken ;)

Get an offline topic :mad:

Ik heb al meermaals gezegd dat ik de wolf niet ben en dat heeft het verhaal al bevestigd. Ik ben door elk gat verkracht geweest terwijl de wolf zijn ding deed...

Er is echter geen enkele hint dat ik de wolf ben. Dus jouw stem snap ik niet helemaal.

Er is echter geen enkele hint dat ik de wolf ben. Dus jouw stem snap ik niet helemaal.

Heb ik dan ergens gezegd dat ik een hint had gevonden tegen jou? Ik ga gewoon af op het speelgedrag van de wolf en van welke mensen ik weet dat ze goed zijn. Dan schiet jij nog als enigste over.

Ik denk dat we met jacked onze wolf hebben gevonden..

Rip alvast

De reden "jij stemt om mij dus ik stem op jou" vind ik persoonlijk zwak om mee te spelen (en zal je mij dus nooit zien doen). Dit speelt overigens alleen maar in de kaart van het slechte kamp omdat er in zo'n discussies amper met degelijke argumenten word gekomen die naar het slechte kamp leiden. En als we nu hypothetisch gezien toch eens van de veronderstelling uit gaan, waarom zou ik er dan nu opeens mee naar boven komen zoveel dagen na de eigenlijke stemming?

De dino ontvoerde steen, dus dan kun jij nog steeds de wolf zijn, ook al had je bescherming van de jager.

Laatst bewerkt:
Dag 5 Avond verhaal

Jacked and Tan ziet het niet meer zitten, het vele curlen van gisteren heeft zijn biceps overbelast en hij kan z'n mobieltje niet meer vasthouden door de pijn en dus ook niet op het forum, nooooo, dat is al even erg als een ban !
Gelukkig kent hij de grote vriendelijke forum fysio met grote neus zonder baard goed en kan hij vandaag nog langs gaan voor een behandeling. Na 10 minuten ongeduldig wachten in de wachtkamer mag hij naar binnen. "Ga almaar vast op de bank liggen met het gezicht naar beneden" zegt de grote vriendelijke forum fysio met grote neus zonder baard, "ik kom zo bij je." Jacked and Tan legt zich neer en wacht weer even af.
"Ik moet natuurlijk wel in de juiste arm prikken met mijn dry needle, dus is het deze arm ?" vraagt de grote vriendelijke forum fysio met grote neus zonder baard. Allebei zegt Jacked and Tan.
"Mwuhahaha, grrrroooooaaaaarrrr!" roept de grote vriendelijke forum fysio met grote neus zonder baard, "ik ben niet de grote vriendelijke forum fysio met grote neus zonder baard maar de grote pratende dino met baard en nu heb ik je te stekken, mwuahahaha, grrrooooaaarrrrr"

platvoet.jpg

Jacked and tan is dood, hij was 1 van de leden

Had ik verwacht :( hoop dat morgen wat mensen meegaan op rockofages

He dacht was nu wel afgelopen precies een werk week. In het weekend ben ik altijd druk :(

Ik hoop dat de wolf mij en mijn echtgenote deze nacht zal ontzien.

Klote zeg, ik meende echt goed te zitten.. :(

Misschien dat een bepaald persoon een gezellig nachtje met mij wil doorbrengen?

Ben bang dat als we mijn dubbele stem verliezen de wolf alsnog wint morgen in de stemming..

Had ik verwacht :( hoop dat morgen wat mensen meegaan op rockofages

Ik zag het echt niet, ik had meer op je moeten vertrouwen.. Kijken wat het verhaal brengt vannacht, moet eerlijk zeggen dat de andere spelers wel weer wantrouwen hebben gewekt..

Nog geen verhaal? :(

Terug
Naar boven