Fitness Seller

Weight Gainer

Welke weightgainer raden jullie aan en waarom? Ik ben zelf 1.90 en weeg 79 kilo, dus kan wat extra kilo's gebruiken. Verder ben ik gevoelig voor acné en dat wil ik zo veel mogelijk vermijden. Wat is volgens jullie een geschikte weight gainer? Ik ben van plan om bij Body en Fitshop te bestellen en zat al te kijken naar de Lean Gain, Mass Perfection, Mammoth 2500 of de Serious Mass..

mutant mass

• Topic Starter Topic Starter
Peanut Butter Banana Bulking Protein Shake:
- 250ml halfvolle melk
- 1 banaan
- 15g pindakaas
- 28g whey
Eventueel nog havermout toevoegen
Blenden maar....
Resultaat is een shake van smoothie dikte...
http://www.muscleandstrength.com/recipes/peanut-butter-banana-bulking-protein-shake.html

Ziet er goed uit! Ik zie overigens dat jij 28g whey (1 schep)aangeeft en op die site staan twee scheppen? Maar als je gaat narekenen hoe veel dit kost in vergelijking met een weight gainer shake, is dit dan echt goedkoper??

Ziet er goed uit! Ik zie overigens dat jij 28g whey (1 schep)aangeeft en op die site staan twee scheppen? Maar als je gaat narekenen hoe veel dit kost in vergelijking met een weight gainer shake, is dit dan echt goedkoper??

Dat is juist het fijne als je zelf een shake maakt, je hebt zelf de verhoudingen in de hand, dus je kunt 1 maar ook 2 scheppen whey toevoegen als je zoveel eiwitten nodig hebt.
Qua kosten zal het niet veel schelen met een weight gainer, maar je weet in ieder geval zeker wat er in je shake zit qua eiwitten, koolhydraten, suikers, vetten én je kunt zelf de verhoudingen en smaak bepalen.

Ik heb de mass perfection van body en fit. Gebruik het nu ongeveer een maand en ben 6-7kg aangekomen. Dit komt ook gedeeltelijk door mijn eetschema. Maar ben er wel van overtuigd dat mass perfection zeker helpt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de mass perfection van body en fit. Gebruik het nu ongeveer een maand en ben 6-7kg aangekomen. Dit komt ook gedeeltelijk door mijn eetschema. Maar ben er wel van overtuigd dat mass perfection zeker helpt.

6-7 kg aangekomen in één maand, klinkt goed. Zie je dat duidelijk wat betreft het vetpercentage?

Terug
Naar boven