Fitness Seller

Weightgainer en Creatine

Trainie

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ben nieuw op dit forum. Zal meteen even voorstellen ben nu tijdje aan het trainen (3x per week) maar verbrand zo snel dat ik maar moeilijk aan massa aankom. Weeg 66 kg en ben 1.75m (23jaar). vindt dit dus veel te licht.Nou wil ik dus beginnen aan weightgainers. Zat te denken aan combinatiepakket van bodylab. Weightgainer met Creatine poeder.

-Heeft iemand hier ervaring mee? Ben dus van plan 3shakies (a2 scheppen per shake) per dag te nemen + ook nog is 2x per dag creatine (a2 schep per drankje)

-Nou staat er bij creatine dat je dus het met druivensuiker (appelsap bv) moet inemen. Maar neemt mijn lichaam het ook goed op als ik de creatine door me weightgainer shakie gooi en ineem met water?

-Is 3shakies per dag genoeg om aan te komen? Vreet dus al vet veel op een dag maar kom moeilijk aan door mijn snelle verbranding. Iemand uit ervaring hoeveel ik dan zou aankomen als mijn pot van 5kg leeg is?

-Die creatine moet ik een maand nemen en dan een maand af?

Jullie zouden me hier super veel mee helpen als jullie hier antwoord op gaven. Alvast bedankt!

Hoi,

Hoe vet veel vreet je op een dag dan? Schrijf het eens op voor ons. Waarschijnlijk denk je dat het veel is, maar valt dit in werkelijkheid nogal tegen.
Weightgainers zijn prima, maarja het kost je klauwen met geld en beter eet je gewoon een grote kom met havermout en 200gram rijst.

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet hoe ik dit precies uitreken zoals jullie dat doen. Maar laten we zeggen een dagschema ziet er zo uit:

Sta op: 4 boterhammen met kaas/ham

Lunch: Meestal op school 1/2 broodjes

Als ik thuiskom een volledige maaltijd maken.

Avond: avondeten

Het is op papier weinig maar heb weinig tijd om te eten en daarnaast als ik dit eet heb ik echt geen trek meer in nog meer. Heb van nature een smalle bouw. Best moeilijk als je volzit nog door te stouwen. Dacht door die shakies gaat het makkelijker naar binnen. Train nu 1.5/2 jaar zonder supplementen en kom maar moeilijk aan in massa. Best frustrerend.

Misschien ook een interessant pakket voor je; RAW IRON Weightgainer + Creatine

Het eiwitgehalte in de Raw Iron wg is behoorlijk hoog waardoor je meestal niet nog eens extra Whey erbij nodig hebt.

Hoi allemaal,

Ben nieuw op dit forum. Zal meteen even voorstellen ben nu tijdje aan het trainen (3x per week) maar verbrand zo snel dat ik maar moeilijk aan massa aankom. Weeg 66 kg en ben 1.75m (23jaar). vindt dit dus veel te licht.Nou wil ik dus beginnen aan weightgainers. Zat te denken aan combinatiepakket van bodylab. Weightgainer met Creatine poeder.

Goeie keus, shakes zijn erg lekker en kwalitatief gewoon erg goed

-Heeft iemand hier ervaring mee? Ben dus van plan 3shakies (a2 scheppen per shake) per dag te nemen + ook nog is 2x per dag creatine (a2 schep per drankje)

Misschien kun je beter met 2 shakes beginnen en door naar 3, zo kun je beter in de gaten houden dat je niet te veel vet opbouwt in verhouding tot spiermassa

-Nou staat er bij creatine dat je dus het met druivensuiker (appelsap bv) moet inemen. Maar neemt mijn lichaam het ook goed op als ik de creatine door me weightgainer shakie gooi en ineem met water?

Als je de creatine los in water of sap neemt wordt t beter opgenomen dan dat je het in je shake doet

-Is 3shakies per dag genoeg om aan te komen? Vreet dus al vet veel op een dag maar kom moeilijk aan door mijn snelle verbranding. Iemand uit ervaring hoeveel ik dan zou aankomen als mijn pot van 5kg leeg is?

Is voor iedereen persoonlijk, probeer de shakes ook een wat langere periode te gebruiken om continue vooruitgang te blijven boeken. Gewoon keihard trainen, eten en shaken en daarna meten. Meten is weten, zo leer je ook je eigen lichaam het beste kennen.

-Die creatine moet ik een maand nemen en dan een maand af?

2 maanden gebruiken daarna maandje rusten. Rustperiode is overigens niet verplicht maar vooral goed om weer even de creatine te late staan tot de volgende groeidrempel

Jullie zouden me hier super veel mee helpen als jullie hier antwoord op gaven. Alvast bedankt!
...

Dit is een veeeellllll kleiner pakket voor bijna hetzeflde geld. Geen betere deal dus :p

Er zitten veel meer eiwitten in de RAW IRON Gainer, en veel meer complexe, hoogwaardige koolhydraat bronnen. Compleet andere samenstelling en appels met peren vergelijken dus.;) Niks mis met de Bodylab gainer, maar het is gewoon een ander product.
Daarbij hebben we ook een 5 kg RAW IRON Weightgain pakket met 500 gram Creatine voor €69,95.

Laatst bewerkt:
Maar die samenstelling is anders omdat het gemaakt is voor een ander lichaamstype? Raak nu dus in de war hehe. Want wil dus echt aankomen zwaarder worden (dikker, voller). Iemand ervaring met beide produkten?

Ok ben dus van plan om creatine apart te nemen naast de shakies voor betere opname. Maar het maakt niets uit als ik gewoon shake neem en daarna direct een creatine met appelsap, neemt mijn lichaam het dan nog steeds goed op?

neem eerst de creatine en dan kwartiertje erna pas de weightgainer dan kan de creatine makkelijker en vollediger opgenomen worden

Bedankt voor je reactie. Komt er dus op neer dat Creatine op een lege maag beter werkt? Dus neem aan eerst Creatine als ik opsta, kwartier later Weightgainer. Kan dus wel gewoon eerst eten daarna weightgainer? Anders zit ik vol als ik eerst weightgainer neem en daarna nog ga eten.

Ben dus van plan dit schema op een trainingsdag:

ochtend:

creatine
15min later ontbijten
weightgainer

middag

lunchen
weightgainer
trainen
creatine

avond

eten
weightgainer

het is de bedoeling dat je creatine voor je traing neemt en direct na je training
en je kunt beter eerst inderdaad vast voedsel eten en daarna die shake. vloeibaar voedsel kun je mooi de gaten meej opvullen in je maag :P

neem eerst de creatine en dan kwartiertje erna pas de weightgainer dan kan de creatine makkelijker en vollediger opgenomen worden

Bedankt voor je reactie. Komt er dus op neer dat Creatine op een lege maag beter werkt? Dus neem aan eerst Creatine als ik opsta, kwartier later Weightgainer. Kan dus wel gewoon eerst eten daarna weightgainer? Anders zit ik vol als ik eerst weightgainer neem en daarna nog ga eten.

Ben dus van plan dit schema op een trainingsdag:

ochtend:

creatine
15min later ontbijten
weightgainer

middag

lunchen
weightgainer
trainen
creatine

avond

eten
weightgainer

het is de bedoeling dat je creatine voor je traing neemt en direct na je training
en je kunt beter eerst inderdaad vast voedsel eten en daarna die shake. vloeibaar voedsel kun je mooi de gaten meej opvullen in je maag :P

Maar op niet trainingsdagen dan wel bij het ontbijt dus?

klopt! succes

Terug
Naar boven