AndroidHealthClinic

Weightgainer: Interactive Nutrition Lean Gainer 2 of Olimp Profi Whey Mass?

Bezoekers in dit topic

DavyO zei:
Hmm raar, op die site van de importeur (prometeus) staat toch weer iets anders:

http://www.prometeus.nl/fitness/cat...id=50&osCsid=868a365fdfa015cc8d9e1ae8b4d55413

50 gram eiwitten en 50 gram koolhydraten per dosering (115gr)
Maar de site van prometeus is niet vertrouwbaar :rolleyes:
Volgens hen Kom je met Nitrix ongeveer 1 maand toe terwijl de max. 20 dagen toekomt.

Ook duurt het 2 à 3 dagen voor zij antwoorden via mail en hoe dan.
Als Importeur van supplementen moet je wel hier een betere service geven aan de verbruiker vindt ik.

Ik zou de fabrikant geloven dan ben je beter af. :rolleyes: :D
 
maar welk is het beste de gewone lean gainer of lean gainer 2, maar op de site van interactive nutrition vind ik niets van die lean gainer 2
 
ik denk dat het hetzelfde is :D
 
ik denk het niet want in die 2de zit die glutamine en die tribulus niet in denk, maar als ik zou moeten kiezen, moetek gaan voor de 1 of de 2 :)
 
Ik weet het ook niet meer bro :D, volgens mij heb ik toch echt Lean Gainer 2 en zit daar gewoon l-glutamine en tribulus in.

Overigens moet ik zeggen dat de smaak (vanille) erg lekker is, wel erg zoet :D Verder lost het ook echt super goed op. Ik had het vanmorgen met magere melk genomen, ik ga het vanavond maar eens met water probreren.

Nog even een vraagje, met hoeveel water of melk nemen julie die Lean Gainer?
 
jij neemt gewoon de volledige serving dus 160 gram per keer?
 
Nee ik neem 2 maatscheppen ipv 3 zoals op de sticker aangegeven staat.
 
is het dan niet leeg na 2 weken ?
 
paraman zei:
is het dan niet leeg na 2 weken ?

Dat hoop ik niet :eek: Dan was het een duur geintje lol. Ik heb de 4.54kg emmer.
 
paraman zei:
is het dan niet leeg na 2 weken ?
inderdaad
ik hen die van mamoth erg goed maar is zo op man
niet eens 3 weken
nee ik koop liever een pakje knackerbrots
bevat evenveel kwa voedingswaarde alleen niet de eiwitten
,maar het is wel 70 cent
 
spiertje16 zei:
inderdaad
ik hen die van mamoth erg goed maar is zo op man
niet eens 3 weken
nee ik koop liever een pakje knackerbrots
bevat evenveel kwa voedingswaarde alleen niet de eiwitten
,maar het is wel 70 cent




knackerbrots ??
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gemiddelde voedingswaarde per 100 gram Energie/kJ1407 kJ Energie/kCal331 kCal EiwitTotaal6,4 g VerteerbareKoolhydraten73 g Sacharose4,9 g VoedingsVezel1,9 g TotaalVet1,9 g VetVerzadigd0,59 g Natrium819 mg Calcium6,2 mg IJzer0,82 mg







maar dit is de biologische versie
de normale bevat 450 kcal per 100 gram
en is niet duur ook met een pakje200 gram heb je ook weer 1000 kcal binnen
 
spiertje16 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gemiddelde voedingswaarde per 100 gram Energie/kJ1407 kJ Energie/kCal331 kCal EiwitTotaal6,4 g VerteerbareKoolhydraten73 g Sacharose4,9 g VoedingsVezel1,9 g TotaalVet1,9 g VetVerzadigd0,59 g Natrium819 mg Calcium6,2 mg IJzer0,82 mg







maar dit is de biologische versie
de normale bevat 450 kcal per 100 gram
en is niet duur ook met een pakje200 gram heb je ook weer 1000 kcal binnen



is het te eten ?
 
idd.. met kaas.. gerookte zalm.. zulke ish.. heb je een pakje zo mee weg :D
 
paraman zei:
maar welk is het beste de gewone lean gainer of lean gainer 2, maar op de site van interactive nutrition vind ik niets van die lean gainer 2

Lean Gainer 2 is de opvolger van Lean Gainer met zogezegd nog betere toevoegingen.

Ik heb ook nog Mammoth van Interactive gebruikt. Lijkt lekker goedkoop maar is heel snel op, vandaar dat er op de etiketten die Prometeus op de emmer plakt mss de helft van de voorgeschreven dosering staat van die die de fabrikant aangeeft.
 
Ontopic en kappen met het geruzie.

Op onnodig neg. karma geven staat een strafpunt, maar heb even geen zin om jullie verleden uit te zoeken om een goed beeld te krijgen.

Doorgaan na deze post is wel direct een strafpunt erbij.

Dank en groet.
 
Back
Naar boven