MuscleMeat

Weightgeiner xxl nutrition

jt87

Novice
Waardering
0
ben ik laatst over gestapt van mammoth weight gainer naar die van xxl omdat ik van die mammoth zo van uit me bek ga stinken. maar goed nu weet ik niet of ik gewoon zwakke darmen heb ofzo maar die weightgainer van xxl schiet door me heen dat is echt niet normaal, niet alleen darm klachten maar ook gewoon dunne diaree... lekker schijten zeg, en ik weet zeker dat het hier door komt want ik was er een paar dagen mee gestopt en ik had nergens last van, ik denk dat ik er maar vanaf stap.

iemand enig idee hoe dat komt?

Je persoonlijke intolerantie. Toen ik het gebruikte als onderdeel van me V-diet had ik na 6 weken nog nergens last van en ik leefde praktisch van de weight gainer toen.

Hehe... Komt omdat de gainer van Xxl veeeel meeeeer vezels en complex carbs bevat, (complex carb gainer heb je?)
Normaal neem ik lean gainer, maar met xxl gainer zet ik veel minder vet aan

je hebt weighgainer of complex carb gainer? ik heb dit echt nog niet eerder gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb weightgainer, ik weet niet, ik heb vermorgen maar 1 schep genomen(zoiezo nooit meer dan 2 scheppen genomen ) nu heb ik nergens last van, misschien heb ik gewoon zwakke darmen.

Ik heb 'r ook last van. Kan er haast de klok op gelijk zetten.

Volgens mij komt het door de havermoutmeel. Als je veel havermout naar binnen duwt heb je dat sowieso. Maar misschien ook wel omdat het meel is, en niet vezeltjes zeg maar.

Ik heb er namelijk wel eens wat meel bij gedaan, in de koffiemolen gooien en erdoor mixen.

hahaha zo herkenbaar. Ik ben overgestapt van serious mass van ON dat echt als een blok op de maag valt, naar CCG... Ik had het gevoel dat ik niks had gegeten en ging even later keeeihard aan de schijt.

Ben toen gestopt met CCG, niks aan het handje. Weer begonnen, weer hetzelfde verhaal :P
Heb het er niet bij laten zitten :D ben toen bij elke shake wat brood en een banaantje (wonderfruit bij mij) gaan eten. Weet niet of het daaraan heeft gelegen of aan gewenning, maar sindsdien nooit meer aan de schijt gegaan ervan.

Vandaag weer 5kg CCG binnen gekregen (A)

Terug
Naar boven