MuscleMeat

Weiland Games

Bezoekers in dit topic

Op de boerderij is geen catering waarschijnlijk (of je moet zelf een schaap slachten :rolleyes:) maar op de manege zal het wel beter geregeld zijn. Daarom gaan we daar ook naar toe.

Ehh,ik zit op wedstrijddieet,bodybuilders snappen dan dat je je eigen voedsel meeneemd,dus niet raar opkijken morgen en denken dat ik een echte holle zuinige hollander ben he.:roflol:
 
Ehh,ik zit op wedstrijddieet,bodybuilders snappen dan dat je je eigen voedsel meeneemd,dus niet raar opkijken morgen en denken dat ik een echte holle zuinige hollander ben he.:roflol:

Nee hoor, dat snap ik best want ik zit zelf ook op en dieet!

Vreten tot ik niet meer kan want ik ben bijna bij de 140kg en dat is een grens die achter de rug wil hebben......:D
 
Nee hoor, dat snap ik best want ik zit zelf ook op en dieet!

Vreten tot ik niet meer kan want ik ben bijna bij de 140kg en dat is een grens die achter de rug wil hebben......:D

dat dieet hanteer ik nu ook :D

ik heb trouwens ook 0,0% voorbereiding gehad dus het wordt een grappige dag morgen ;)

alvast sorry als ik iemand raak met die hamer ofzo!
 
dat dieet hanteer ik nu ook :D

ik heb trouwens ook 0,0% voorbereiding gehad dus het wordt een grappige dag morgen ;)

alvast sorry als ik iemand raak met die hamer ofzo!


:roflol: ik heb ook niet meer geoefend hoor, komt wel goed ;)

hey, ik zit ook op dat dieet momenteel :D
 
Komt helemaal goed! Ik denk dat ik zelf op onderdelen zoals hamerslingeren, weight for distance en de steen niet goed ga presteren. De laatste weken heb ik weer te zwaar getraind en ben ik veel aangekomen dus ik heb mijn soepelheid om zeep geholpen :D
Met hooggooien en de boomstam komt die extra massa echter weer wel van pas.....:eyebrow:
 
Komt helemaal goed! Ik denk dat ik zelf op onderdelen zoals hamerslingeren, weight for distance en de steen niet goed ga presteren. De laatste weken heb ik weer te zwaar getraind en ben ik veel aangekomen dus ik heb mijn soepelheid om zeep geholpen :D
Met hooggooien en de boomstam komt die extra massa echter weer wel van pas.....:eyebrow:

:thumbs: dan word ik misschien niet laatste :D
 
dat dieet hanteer ik nu ook :D

ik heb trouwens ook 0,0% voorbereiding gehad dus het wordt een grappige dag morgen ;)

alvast sorry als ik iemand raak met die hamer ofzo!

De toeschouwers kunnen het beste dit aantrkken als Sander M aan de beurt is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :roflol:
 
:roflol:

Veel succes iedereen morgen!!
 
dat dieet hanteer ik nu ook :D

ik heb trouwens ook 0,0% voorbereiding gehad dus het wordt een grappige dag morgen ;)

alvast sorry als ik iemand raak met die hamer ofzo!
:stupid: Ik laat die hamer waarschijnlijk los terwijl die richting grond gaat ofzo.
 
De toeschouwers kunnen het beste dit aantrkken als Sander M aan de beurt is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :roflol:

een gewaarschuwd mens telt voor 2! ;)

:stupid: Ik laat die hamer waarschijnlijk los terwijl die richting grond gaat ofzo.

gaat helemaal goed komen, het wordt grappig.. tot morgen! (shit het is al zaterdag..) ff mn kwark en dan slapen.
 
De toeschouwers kunnen het beste dit aantrkken als Sander M aan de beurt is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :roflol:

Is standaard scheidsrechter outfit :D

Tot Zo !!!
 
zow nou allemaal veel succes vandaag en tot vanmiddag.....
ondanks een licht zeurende schouder heb ik er zin an!!!

Groet,

Peter
 
k*t ik kom ook nog te laat as het zo blijft gaan.....too slow!!!
 
kom net terug van weiland games.....beetje koud voor de rest wel leuk!!!
 
kom net terug van weiland games.....beetje koud voor de rest wel leuk!!!
+1

Weet iemand toevallig de juniorenuitslagen?

Edit: wat ik denk:
1. Marco Stoelwinder (3(?) onderdelen gewonnen namelijk caber toss, hamer gooien en kogelstoten(?))
2. Tom Mestdagh (1 onderdeel gewonnen namelijk weight for height)
3. Tom Swinkels
4. Pier Soepboer
5. Wietse Rottine
6. DA (1 onderdeel gewonnen namelijk weight for distance)
7. Mart Stijvers
8. Sander Meijnen
9. Jasper Stragier
 
Back
Naar boven