MuscleMeat

Weiland Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben bezig foto's te uploaden. Zodra het klaar is post ik hier de link.
 
Ik ben bezig foto's te uploaden. Zodra het klaar is post ik hier de link.

Had je even voorgesteld fotograaf, er liepen er meerdere...
stond je naast me tijdens hamer van de beginners ???
 
Had je even voorgesteld fotograaf, er liepen er meerdere...
stond je naast me tijdens hamer van de beginners ???

Ik was gewoon in rood/wit/blauw met 05 op mijn rug. Maar meestal had ik mijn fleece met HH aan! ;-) Het was echt koud! ;-)
Het viel niet mee om foto's te maken; alles liep door elkaar, mannege was flink donker. Maar ik heb toch nog een impressie kunnen maken.
 
heey viking...weet niet wie je bent...heb met aantal gesproke maar wie wie is van het forum??!!
wanneer komt de uitslag op internet?ik moest namelijk eerder weg..

Ik was die kale met een zwart Fila-vest aan en de uitslag staat er inmiddels op!
 
Ik heb niet iedereeen kunnen zien, maar bij de beginners (ik was daar schieds met Gorrit Visser samen) viel IVO enorm positief op ! Geweldige winnaar ! Ook Tom (Langfeust maar vanaf nu URBANUS) zag er explosief uit, ondanks zijn lengte, (met hele brede schouders). Own S. op dieet,toch knap tiende ! :cool:. Sanca, helemaal terug naar Belgiè met de meeste punten, stelde me wat telleur, mar dat was ie zelf ook .

Ik kom nog terug met meer, ik ga nu even zitten, eten en nog meer zitten en eten....

Had je niet genoeg aan de patat :D Ik had ff gemact op de terugweg :thumbup:
 
die scheids bij de junioren Tommy volgens mij is dat ook een member van DBB?
 
Volgende keer minimaal 3de, normaal moet het beter kunnen. Thuis effe stiekem gaan oefenen:D

Edit:

Edit: wat ik denk:
1. Marco Stoelwinder (3(?) onderdelen gewonnen namelijk caber toss, hamer gooien en kogelstoten(?))
2. Tom Mestdagh (1 onderdeel gewonnen namelijk weight for height)
3. Tom Swinkels
4. Pier Soepboer
5. Wietse Rottine
6. DA (1 onderdeel gewonnen namelijk weight for distance)
7. Mart Stijvers
8. Sander Meijnen
9. Jasper Stragier

THX dat je dacht dat ik 3de zou worden:D
Volgend jaar zal het zowiezo beter gaan;)

Als iemand en sleutelbos heeft gevonden laat het me effe weten!

Me fotocamera was niet eens kapot, thuis stopte me vader er duurdere sony baterijen in inplaats van ikea baterijen. Helaas stond de gemaakte foto's er ook niet op.
 
Het een gezellige dag vandaag leuk om te zien hoe het op zo een weilandgame aan toe gaat.Alleen jammer dat het zo koud was brrrrr...
Own goed je best gedaan, volgende weer ???
Ivo wat ben je een sterke kerel joh.:cool:
Sanca volgende keer beter als je nog durft:p

Jongens bedankt voor de gezelligheid!!;) En wanneer komen de groepsfoto's??

P.s Wat zijn die kerels lang en groot daar in het noorden!!!!!:D
 
Volgende keer minimaal 3de, normaal moet het beter kunnen. Thuis effe stiekem gaan oefenen:D

Edit:



THX dat je dacht dat ik 3de zou worden:D
Volgend jaar zal het zowiezo beter gaan;)

Als iemand en sleutelbos heeft gevonden laat het me effe weten!

Me fotocamera was niet eens kapot, thuis stopte me vader er duurdere sony baterijen in inplaats van ikea baterijen. Helaas stond de gemaakte foto's er ook niet op.
Volgende keer wil ik sowieso eerste zijn.:D

Hoe ga je oefenen? Heb je zo'n hamer en shit?
 
damn ivo, jij bent echt wel een beest :thumbs:

de resultaten zijn voor mezelf wat tegengevallen, ik had er meer van verwacht en had mn eigen toch wat hoger geplaatst in de rang afgaande van mn prestaties maarja, soit, better luck next time

@own, oefenen op die hamer bro' :p
 
Volgende keer wil ik sowieso eerste zijn.:D

Hoe ga je oefenen? Heb je zo'n hamer en shit?

Weight for height/ distance kun je maken met een cable crossover handvat + ketting + een 5kg schijf of 10kg schijf of 5kg+2,5kg schijf. De steen wel ergens in een tuincentra kopen. Dus 3 van de 5 onderdelen valt voor een euro of 20 wel te trainen.

Weet iemand hoe zwaar die weigt for distance, en de steen?
 
Weight for height/ distance kun je maken met een cable crossover handvat + ketting + een 5kg schijf of 10kg schijf of 5kg+2,5kg schijf. De steen wel ergens in een tuincentra kopen. Dus 3 van de 5 onderdelen valt voor een euro of 20 wel te trainen.

Weet iemand hoe zwaar die weigt for distance, en de steen?

Weight for distance 12,5kg

Weight for Height junioren 15kg (normaal 20 en 25kg)

Steen 10kg.

Leuk dat jullie geweest zijn en we hopen jullie allemaal nog eens terug te zien.
 
Wat was het een gezellige en leerzame dag vandaag.Dit is wel iets wat ik vaker wil doen en raad het iedereen aan om het een keer te proberen.

De oefeningen waren zwaar en zeer technisch allemaal,vooral het hamersmijten viel me behoorlijk tegen,maarja wat wil je als noob:o

Ivo was/is gewoon een beest en kan met deze tact van sport nog ver komen (als hij wilt:rolleyes:)Echt super hoe hij ons allemaal letterlijk geowned heeft.:bow:

Sanca was idd wel wat teleurgesteld met de uitslag,maar heeft toch behoorlijk zn best gedaan,hij heeft me gewoon geOwned met het hamersmijten:o (centmeters......:p)

Staafmixer is gewoon een toffe vent en heeft me aardig geholpen met wat tips om net die top 10 te bereiken,en los van dat gewoon een boom van een vent:cool:leuk hoe je me die frieten op het eind nog ff onder mn neus wreef,damn wat had ik zin in een junkmaaltijd!!!Gelukkig heb ik me gewoon aan mn dieet kunnen houden,maar de rest had het ookal snel door dus het werd me wel extra moeilijk gemaakt....

Sander en tom waren ook wel relaxed,weer moeten afzien bij het tankstation hoe de warme broodjes voor mn ogen verorberd werden,en ik maar boterhammen kauwen....Jammer dat tom zn sleutels verloor in wouts weiland,was naderhand stukken minder spraakzaam...

Viking..weet ff niet of je die gast bent waar ik een tijdje mee heb staan lullen,niet gelet op het fila logo,bijna iedereen droeg volgens mij zwart,of ik zag zwart voor mn ogen na de heftige inspanningen.:rolleyes:Zo ja,doe je je nickname iig wel eer aan.;)

behoorlijk wat afgelachen vandaag,vooral met sanca:cool:We waren gewoon aant spammer IRL:roflol:

Volgend jaar wil ik zeker weer van de partij zijn,maar dan ga ik me toch wel beter voorbereiden,dit was ff afzien voor me...Vooral in het weiland was het gewoon ijskoud,en die ouwe voetbalschoenen had ik al jaren niet meer gedragen en waren ook nog eens te klein!!!(mn rechter dikketeen is nog altijd aant ontdooien:roflol:)

Wat mn vrouwtje al zegt...Die gasten in het noorden waren echt mega lang en buff!!!!


Iedereen bedankt voor een gezellige dag,en voel me nu stiekem toch een beetje "highlander":cool::cool:
 
Sounds like fun. Als het volgend jaar weer georganiseerd wordt ben ik wel van de partij:D
 
damn ivo, jij bent echt wel een beest :thumbs:

de resultaten zijn voor mezelf wat tegengevallen, ik had er meer van verwacht en had mn eigen toch wat hoger geplaatst in de rang afgaande van mn prestaties maarja, soit, better luck next time

@own, oefenen op die hamer bro' :p

Jij de rest he.:roflol:

Eindstand...
Sanca:1
Own:4 :fu:
 
Back
Naar boven