XXL Nutrition

Weinig poepen

• Topic Starter Topic Starter
Wat eet je zoal op een doorsnee dag?
Drink je voldoende?

4 meergranen pistoletjes
350 gram kiphaasjes naturel
4 gebakken eieren (met pam spray)
4 boterhammen (sublime meergranen)
Kip of kalkoenfilet (beleg 100-150 gram)
Lindahls kwark 750 gram per dag

Dit is als ik netjes op gewicht wil blijven met. Beetje extra cadio val ik wel af. Eet bijna elke dag het zelfde. Soms een kleine variatie

2400 kcal
295gr koolhydraten (51%)
39gr vet (15%)
199gr eiwit (34%)

drink denk ik een liter of 3 water en dan nog stuk of 4-5 blikjes cola zero en gemiddeld 3 dubbele espresso's met zoetjes

4 meergranen pistoletjes
350 gram kiphaasjes naturel
4 gebakken eieren (met pam spray)
4 boterhammen (sublime meergranen)
Kip of kalkoenfilet (beleg 100-150 gram)
Lindahls kwark 750 gram per dag

Dit is als ik netjes op gewicht wil blijven met. Beetje extra cadio val ik wel af. Eet bijna elke dag het zelfde. Soms een kleine variatie

2400 kcal
295gr koolhydraten (51%)
39gr vet (15%)
199gr eiwit (34%)

drink denk ik een liter of 3 water en dan nog stuk of 4-5 blikjes cola zero en gemiddeld 3 dubbele espresso's met zoetjes
Geen witbrood dus. En je drinkt ook voldoende. Raar. Misschien nog wat fruit eten? Of vind je dat ook smerig?

Hoe klinkt een darm die vol met stront zit als je er op klopt dan?

Klinkt wat minder hol, dof geluid. Klop er maar eens op met de vingers (zoals de huisarts vast weleens gedaan heeft) voor en nadat je een drol draait dan hoor je het verschil.

39 gram vet per dag is ook niet bepaald bevorderlijk voor je stoelgang. En nog belangrijker is dat op de lange termijn gewoon niet genoeg. Hoe lang zit je al zo laag?

39 gram vet per dag is ook niet bepaald bevorderlijk voor je stoelgang. En nog belangrijker is dat op de lange termijn gewoon niet genoeg. Hoe lang zit je al zo laag?
Vorig jaar het hele jaar. Nu 2 maanden best wel los gegaan met eten en best veel bij gekomen. Veel vet en suiker. Nu sinds 2 weken weer terug op dieet. Ik heb wel het idee dat het iets vaker was in de 2 maanden dat ik van alles heb gegeten. Maar ja, toen at ik ook veel meer.

Klinkt wat minder hol, dof geluid. Klop er maar eens op met de vingers (zoals de huisarts vast weleens gedaan heeft) voor en nadat je een drol draait dan hoor je het verschil.
Zal eens checken als ik thuis ben. Is ook zo raar om nu op werk ineens op mijn buik te gaan kloppen

Geen witbrood dus. En je drinkt ook voldoende. Raar. Misschien nog wat fruit eten? Of vind je dat ook smerig?
Meergranen kan net zo goed tarwemeel met rijstebloem zijn, dus gewoon wit.

Als hij zo eet, is het niet meer dan normaal dat z'n stoelgang niet helemaal lekker gaat.
Vind het ook slecht dat zo'n dokter dan aankomt met psylliumvezels. Nu zullen die dingen vast werken, maar uiteindelijk heeft hij veel meer aan een fatsoenlijke basis qua voeding.

Van psylliumvezels kan je trouwens makkelijk hele zachte luchtige bolletjes maken 😊

Zal eens checken als ik thuis ben. Is ook zo raar om nu op werk ineens op mijn buik te gaan kloppen

Wanneer je je wang vol lucht blaast en erop tikt klinkt dat ook anders. Heb het van de dokter toen ik ooit eens buikpijn had. Die tikte en zei direct iets in de zin van "ja maar jongen, jij zit ook helemaal vol stront."

Wanneer je je wang vol lucht blaast en erop tikt klinkt dat ook anders. Heb het van de dokter toen ik ooit eens buikpijn had. Die tikte en zei direct iets in de zin van "ja maar jongen, jij zit ook helemaal vol stront."
mooi verhaal

Hebben jullie weleens een dergelijke drol moeten draaien dat toen die werd gedropt en in de pot viel, tegen je ballen aan ketste? Vraag dit voor een (bruine) vriend.

Terug
Naar boven