AndroidHealthClinic

Weinig poepen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Of van tevoren wat blaadjes wcpapier alvast neerleggen. Vloeit het mooi weg. Hoef je niet met de borstel aan de gang.
Standaard ritueel. Als je dan een check doet en toch de boel er verscheten bij ziet liggen weet je dat het legend is.
 
Ik ken ze ook die daar schijt aan hebben en niet eens de hoffelijkheid hebben om ff na te borstelen :mad:
 
Schijt wel eens ergens waar ze vlakspoel hebben. Verder poep ik alleen maar diepspoel. Vind t heerlijk ff te checken wat voor bolus ik gedraaid heb. Is gewoon kunst soms

Leg jij de bijzondere exemplaren ook vast op beeld?
 
1x per 5 dagen, my nigga

1617049094512.png
 
Ja of rode ogen door een strontje per ongeluk er in gewreven
Was dat echt per ongeluk?

Veeg jij via achter of van voor? Boven naar benee? Of van onder naar boven. Je lijkt me een kenner.
 
Was dat echt per ongeluk?

Veeg jij via achter of van voor? Boven naar benee? Of van onder naar boven. Je lijkt me een kenner.
Zeggen ze toch wel eens als je pink eyed bent. Dat het komt door stront. Kan ook vermoeidheid zijn.


Ik doe van voor naar achter en van links en naar rechts. Dan nog wat papier onder fonteintje voor finishing touch. Daarna nog ff met droog papier.


En heb nog steeds remsporen in die vuile onderbroeke van me "(
 
Zeggen ze toch wel eens als je pink eyed bent. Dat het komt door stront. Kan ook vermoeidheid zijn.


Ik doe van voor naar achter en van links en naar rechts. Dan nog wat papier onder fonteintje voor finishing touch. Daarna nog ff met droog papier.


En heb nog steeds remsporen in die vuile onderbroeke van me "(
Vallen spontaan gaten in jonguh.

 
Ja, hoe kan dat eigenlijk? :thinking:

Wrijving toch? Of door de vuilheid?
 
Hebben jullie weleens een dergelijke drol moeten draaien dat toen die werd gedropt en in de pot viel, tegen je ballen aan ketste? Vraag dit voor een (bruine) vriend.

ja :roflol:

ergens is dat wel een bevredigend gevoel
 
Back
Naar boven