XXL Nutrition

Weinig vooruitgang merkbaar

PatrickV

Novice
Waardering
0
Ik heb me voorgenomen om het vet aan buik en billen weg te trainen.

Ik ben 21, weeg 75kg en meet 1,78m

3 dagen in de week HIIT-training, 3 dagen krachttraining en 1 rustdag

HIIT-training :
ik heb de vorige weken opgebouwd volgens een schema op intervaltraining.net ([Link niet meer beschikbaar]) zodat ik elke keer 15 sprints kan trekken (30sec) met 30sec rust (wandelen) tussenin. Dat doe ik meestal rond 17:30, voor het avondeten.

krachttraining :
hoewel het in de eerste plaats de bedoeling is om vet te verliezen, is een toename van de spiermassa ook gewenst. Temeer omdat door de HIIT-training mijn armen dunner en dunner worden. Zolang deze krachttraining niet te lang duurt heb ik er wel mijn plezier in.
squat
rear dealth row
bench press
shoulder press
biceps curl

allen 4*8

Deze oefeningen doe ik thuis met de nodige uitrusting : powercage, olymische gewichten, etc

voeding
hiervoor heb ik totnogtoe niet echt veel aandacht gehad. Ook voor de training eet ik niets, dus ook geen eiwitten. Grosse modo heb ik zo'n 3 maaltijden per dag :
smorgens : ontbijtgranen (choco pops, frosties, ...)
smiddags : boterhammen met beemsterkaas, kalkoensalami, servola, confituur, rambol met kruiden, ...
savonds : warme maaltijd (vlees, groenten, aardappelen)

Voila. Is dt voldoende om op redelijke termijn het gewenste resultaat te behalen?

Ik heb me voorgenomen om het vet aan buik en billen weg te trainen.

Ik ben 21, weeg 75kg en meet 1,78m

3 dagen in de week HIIT-training, 3 dagen krachttraining en 1 rustdag

HIIT-training :
ik heb de vorige weken opgebouwd volgens een schema op intervaltraining.net ([Link niet meer beschikbaar]) zodat ik elke keer 15 sprints kan trekken (30sec) met 30sec rust (wandelen) tussenin. Dat doe ik meestal rond 17:30, voor het avondeten.

krachttraining :
hoewel het in de eerste plaats de bedoeling is om vet te verliezen, is een toename van de spiermassa ook gewenst. Temeer omdat door de HIIT-training mijn armen dunner en dunner worden. Zolang deze krachttraining niet te lang duurt heb ik er wel mijn plezier in.
squat
rear dealth row
bench press
shoulder press
biceps curl

allen 4*8

Deze oefeningen doe ik thuis met de nodige uitrusting : powercage, olymische gewichten, etc

voeding
hiervoor heb ik totnogtoe niet echt veel aandacht gehad. Ook voor de training eet ik niets, dus ook geen eiwitten. Grosse modo heb ik zo'n 3 maaltijden per dag :
smorgens : ontbijtgranen (choco pops, frosties, ...)
smiddags : boterhammen met beemsterkaas, kalkoensalami, servola, confituur, rambol met kruiden, ...
savonds : warme maaltijd (vlees, groenten, aardappelen)

Voila. Is dt voldoende om op redelijke termijn het gewenste resultaat te behalen?

bij lange na niet. Je voeding is compleet ruk, dus ga eerst maar ff lezen in de voedingsectie.

lees de sticky's over vetverlies en conditietraining, cutten misschien een idee?
zou ipv 3x pd --> min 6x pd eten

Voeding onder de loep nemen.... Maak een gericht schema voor vetverlies welke op jouw behoeften is afgestemd.

choco pops en frosties zijn geen ontbijt granen he... dat is gewoon puur suiker man :P

Terug
Naar boven