AndroidHealthClinic

Wel kuren of niet

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de info man, ga nog wat reviews lezen. Heb jij er zelf ervaring mee?

Thanks man, over een paar maanden 23 dus dan is het helaas niet meer zo bijzonder.
Stats blijven nice, ongeacht je leeftijd. Maar met een jonge leeftijd is het nog nicer.

Zelf geen ervaring ermee.
Wil zelf ECA nemen, is veel mildere vorm ervan.

Stats blijven nice, ongeacht je leeftijd. Maar met een jonge leeftijd is het nog nicer.

Zelf geen ervaring ermee.
Wil zelf ECA nemen, is veel mildere vorm ervan.

Oke bro, thanks man. Voorlopig weet ik voldoende. Ja ik denk dat ECA wel beter is voor mij, heb ongeveer 3 a 5% verlies te gaan

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 21:53 ----------

wil je een hartinfarct moet je clen gaan nemen ja

Staat clen daar bekend om?

er is er toevallig pas eentje overleden het was wel clenn in combinatie met coke en pillen en wie weet welke andere rotzooi nog

Clen is een tinnefzootje,

er is er toevallig pas eentje overleden het was wel clenn in combinatie met coke en pillen en wie weet welke andere rotzooi nog

Ja en vorig jaar overleed iemand aan water. Zullen we dan ook in elk topic zetten dat je van water dood kan gaan.

Wat zijn dat voor ongein argumenten wat je geeft. Ik mag hopen dat TS weet wat hij neemt en daarvan ook de gevaren in ziet, als men een normale dosis gebruikt zal de kans op bijwerkingen klein zijn laat staan de dood tot gevolg. Als iemand coke en pillen neemt en dan nog eens met Clen, ja jammer maar dat is dan je eigen schuld.

Ja ik ken de bijwerkingen van ''ongeveer'' (bijna) elke steroïde. Alleen de wat mildere hulpmiddelen zoals ecay enzovoort ken ik niet echt. Maar ik lees verschillende dingen. Bijvoorbeeld over Anavar. Ik heb een aantal logs gelezen waarin de resultaten best wel goed zijn, tegelijkertijd zeggen meerdere dat Anaver bijna niets doet. Natuurlijk heeft het te maken met trainingstijd en voeding. Vele die aan een kuur beginnen zijn net met trainen begonnen en beginnen pas goed te eten als ze met de kuur starten. Misschien dat de reden is voor de verschillende meningen over Anavar. Iets waar ik niet aan gedacht heb is mijn gewicht. Hiermee bedoel ik dus dat het wellicht moeilijker zal zijn voor mij om ''grote'' resultaten te behalen met lichte AAS.. enige opmerkingen hierover?

maat van me heeft eerst anavar gedaan en tijdje drna eca stack.

6weken anavar 50mg pdag, hij ging er zeker goed op veel resultaat kwa droogheid, maar niet zoveel spier winst natuurlijk. Zijn voeding was wel echt bagger.

eca hadie eigenlijk niet echt resultaat, maarja zn voeding is altijd bagger geweest omdatie geen zin heeft ''goed'' te eten.

persoonlijk zou ik zeggen probeer ff cafeine tabs eerst voordat je eca of anavar gaat doen, velen reageren niet echt goed op eca stacks. En als je toch moet kiezen tussen anavar en eca denk ik datje met anavar betere resultaten zult boeken.

de meesten verwachten gewoon dat ze van anavar monster gains zulle krijgen geloof me het helpt wel wat je moet geen wonderen verwachten.......
Clen is redelijk zwaar dan toch liever anavar of winstrol en wat op je eten letten

maat van me heeft eerst anavar gedaan en tijdje drna eca stack.

6weken anavar 50mg pdag, hij ging er zeker goed op veel resultaat kwa droogheid, maar niet zoveel spier winst natuurlijk. Zijn voeding was wel echt bagger.

eca hadie eigenlijk niet echt resultaat, maarja zn voeding is altijd bagger geweest omdatie geen zin heeft ''goed'' te eten.

persoonlijk zou ik zeggen probeer ff cafeine tabs eerst voordat je eca of anavar gaat doen, velen reageren niet echt goed op eca stacks. En als je toch moet kiezen tussen anavar en eca denk ik datje met anavar betere resultaten zult boeken.

Ja klopt man, ik ga eerst rond februari met cafeïne tabs beginnen en me voeding zo strikt als mogelijk te houden. Als het dan niet meer lukt wordt het Ecay/Anavar/Winstrol of gewoon niets..

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 22:43 ----------

de meesten verwachten gewoon dat ze van anavar monster gains zulle krijgen geloof me het helpt wel wat je moet geen wonderen verwachten.......
Clen is redelijk zwaar dan toch liever anavar of winstrol en wat op je eten letten

Ja klopt dat verwacht ik ook niet. Maar 3% vetverlies met spierbehoud lijkt me toch niet al te moeilijk met Anavar of Winstrol?

ik zou winny met ECA stacken als eerste kuurtje om droog te worden.

Thanks voor je reactie.

Waar zou ik dan ongeveer aan kunnen denken wat resultaten betreft?

Wel minimaal 3% bf verlies met behoud van massa?

Die drie procent ligt niet aan de winny of ecay maar aan je voeding. Het enigste wat ecay doet is het ietsjes versnellen en de winny om je spiermassa te behouden.

Om te cutten:

80mg anavar met ecay.

of,

250mg test met ecay.

Clenbuterol valt nog redelijk mee kwa sides, zelfde sides als ECA (Ongeveer). Verhoogde hartslag/slapeloosheid.
Enkel Clen is stukken malen sterker en is langduriger

Info; http://wiki.dutchbodybuilding.com/Clenbuterol

Wel brute stats man op je 22ste!
Ik wist niet dat jij daar al ervaring mee had. Of vergis ik mij?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 18:03 ----------

Ja en wil je nooit meer je lul omhoog houden moet je test nemen

:rolleyes:

Wat komt zo'n jonge snotneus als jij hier in de meeste topics stomme commentaar geven.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 18:04 ----------

Turinabol schijnt wel safe te zijn tegen haaruitval
Ik dacht dat hij reacties wou van diegenen die weten waarover ze spreken. Hoe kun je nu iets aanraden waar je zelf nog geen ervaring mee hebt.

Ik wist niet dat jij daar al ervaring mee had. Of vergis ik mij?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 18:03 ----------

Wat komt zo'n jonge snotneus als jij hier in de meeste topics stomme commentaar geven.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 18:04 ----------

Ik dacht dat hij reacties wou van diegenen die weten waarover ze spreken. Hoe kun je nu iets aanraden waar je zelf nog geen ervaring mee hebt.

UK/USA fora......

te triestig voor woorden.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 23:11 ----------

Iedere keer gaat het weer over haaruitval, ik snap dat het een grote zorg is, maargoed AAS versnelt dit proces, zeker als je er aanleg voor hebt. Mijn advies; geen Anavar en zeker geen Winstrol. 500mg Test E p/w injecteren wanneer je er klaar voor bent zoals kix al adviseerd.
waarom? hij wil geen massa nemen, hij wil niet spuiten, hij wil gewoon een ondersteuning tijdens het cutten. Leg mij maar is uit waarom test dan beter zou zijn dan winny's of anavar. ik zal van winny's ook geen massa pakken maar het is voor mij ook een ideaal middel om op korte tijd kracht te winnen en goed te trainen. een maat van mij prefereert ook korte winnykuurtjes. hij heeft nochtans ook ervaring met spuiten.

te triestig voor woorden.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 23:11 ----------

waarom? hij wil geen massa nemen, hij wil niet spuiten, hij wil gewoon een ondersteuning tijdens het cutten. Leg mij maar is uit waarom test dan beter zou zijn dan winny's of anavar. ik zal van winny's ook geen massa pakken maar het is voor mij ook een ideaal middel om op korte tijd kracht te winnen en goed te trainen. een maat van mij prefereert ook korte winnykuurtjes. hij heeft nochtans ook ervaring met spuiten.

Juist ja, jij begrijpt me dankjewel :D . Zoals ik al zei, ik heb niet al teveel moeite met aankomen (het aftrainen is een ander verhaal, alhoewel ik nog strikter kan zijn wat betreft voeding). Geloof het of niet maar ik bulk op 3000-3300 en mijn onderhoud is 3300. Ik heb het meerdere keren nauwkeurig berekend en heb alle voedingswaarden van mijn dagelijkse voeding meerdere keren opgezocht omdat het theoretisch gezien niet klopt.

Ik wil nu voor het eerst gaan cutten naar -10%. Hierbij wil ik natuurlijk zo min mogelijk spierverlies. Vandaar mijn voorkeur voor winstrol/anavar/eca. Ecay gaat volgens de meeste geen moer doen dus daar zie ik dan van af. Ik heb veel goede adviezen gekregen en ik heb besloten om eerst naturel te gaan cutten en vervolgens misschien later voor winny/anavar te gaan als ik zie dat ik teveel massa inlever. Kaal word ik toch wel en scheer toch om de week kaal dus eigenlijk kan het me niets schelen :D

Nogmaals bedankt voor alle reacties!

Terug
Naar boven