MuscleMeat

Welk bier vind jij het lekkerst?

Grolsch en Heineken vind ik echt de toppers, liefst uit halve liter fles, good old times.

Aldi bier als dat nog brouwmeester is dan is dat zeker te doen zoals eerder gezegd.

Amstel, Bavaria en Keizerskroon zijn bocht, Amstel is het ergste wat er is.

1; Corona
2; Heineken
3; Jupiler

Corona Heineken en Jupiler idd

jij hebt er verstand van rob91

Laatst bewerkt:
Grolsch en Corona

La chouffe, blond.
Anders een jup.

Drink niet regelmatig, maar als de gelegenheid zich voordoet dan zou ik kiezen voor een witbiertje van Hoegaarden. Proef verder weinig verschil tussen de blonde bieren, soms zelfs de indruk dat Aldi hetzelfde of zelfs beter smaakt.

Heineken

Is nog altijd beter dan Rosébier Malt ??? Wie de **** drinkt dat nou?

Ontopic, maakt me niet heel veel uit. Meestal Amstel/Heineken/Hertog Jan!

:rolleyes:

J/K hoewel ik Nederlandse bieren niet lekker vind (heeft niets te maken met " belgisch bier is beter" )

Grolsch .. en anders Jupiler :rolleyes:

Een coronatje gaat er altijd wel in.

nu 6 weken geen alcohol op maar als ik drink.

schultenbrau bavaria jupiler.:D

Duvel, kwak (nohomo), kasteel-triple. Hoegaarden-wit voor in de zomer op 't terras en bij de bbq.

Maes
Salitos Mojito

weinig zwaar bier drinkers hier :D

vind alles heerlijk zolang het maar geen oranjeboom uit plastic bekers is......zelf schultenbrau van 40 graden uit een 1/2 liter blik weet ik binnen te houden :klink:

Haha dat is idd echt epic smerig!

OT: Hertog Jan van het normale kratbier wat ze hier verkopen, verder Leffe, Maredsous, Corsendonk, liefst dubbel. Sowieso doe ik een hoop bieren tekort die ik nu niet heb genoemd.

Waarom drinken al de Nederlanders zoveel Duitse (of toch Duitsklinkende) troep? Schultenbrau, Grolsch, bavaria, ...

Jupiler.

Een wit biertje is ook wel een keer lekker, verder Hertog Jan, Dommolsch, Keizerkroon, Bavaria allemaal wel goed te drinken

Brand of Gulpener Korenwolf op het terras. Die laatste is een witbier en smaakt een beetje naar banaan. Het gevoel van bulken en terras in één fles, wat wil je nog meer.

Terug
Naar boven