Fitness Seller

Welk bier vind jij het lekkerst?

Drink alleen alcoholvrij bier, want ik ben een bb'r.

Carlsberg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grolsch (L)

Drink alleen alcoholvrij bier, want ik ben een bb'r.

Hop, het bestanddeel dat bier zijn bittere smaak verleent, bevat flavonoïden, die behoren tot de fyto-oestrogenen. Fyto-oestrogenen zijn biologisch actieve substanties van plantaardige oorsprong die de werking van het vrouwelijk hormoon oestrogeen nabootsen.

:trollface:

Aan de andere kant zijn ze ook wel gezond...

Aan fyto-oestrogenen worden allerhande gunstige effecten toegeschreven. Zo zou een dieet rijk aan fyto-oestrogenen beschermen tegen hart- en vaatziekten en kanker en mildert een hoge inname van deze substanties bij oudere vrouwen eventuele menopauzeklachten.

Deze effecten worden uitgebreid wetenchappelijk bestudeerd. Zo blijkt borstkanker beduidend minder voor te komen bij vrouwen met een dieet rijk aan fyto-oestrogenen(1) en is het risico op baarmoederhals kleiner bij vrouwen wiens voeding veel vezels en soja bevat(2). Soja is rijk aan fyto-oestrogenen. In bevolkingsgroepen waar veel soja gegeten wordt, hebben minder mannen prostaatkanker(3).

Een goede koude Warsteiner.

Corona vind ik echt voor de gladde paupers. Als je geen bier lust, ga dan gewoon aan de sterke drank, maar drink geen wannabe wijvenbier.

Sorry als ik hiermee grote beesten kwets.

Pils: Alfa
Speciaal: Hoegaarden wit/Das

jupiler tauro

Jupiler, dan Maes.

Stella, jammer dat dat hier bijna nergens geschonken wordt.

Anders Carlsberg.

Gek dat bijna niemand hier Heineken noemt, terwijl dat toch het meest gedronken bier is ter wereld.

Maarja, mensen willen altijd "apart" zijn :rolleyes:

Drink vrijwel nooit alcohol.. Als ik dan drink is het meestal geen bier.. Maar ALS ik dan toch iets van bier neem, dan lust ik alleen Corona! :)

alcohol free beer from the minibar:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gek dat bijna niemand hier Heineken noemt, terwijl dat toch het meest gedronken bier is ter wereld.

Maarja, mensen willen altijd "apart" zijn :rolleyes:

Dat spul is dan ook niet te drinken, bovendien smaakt Heineken US anders dan het Heineken hier uit de tap ;) .

Gewoon Bier -> Jupiler, daarna Grolsch
Speciaal bier -> Duvel, of Hoegaarden Rosebier (no homo)

Bavaria :)

Terug
Naar boven