Fitness Seller

Welk bier vind jij het lekkerst?

heineken :roflol:

Heineken idd, als ik op stap ben ga ik ook niet meer betalen voor "speciaal" bier.

don't get confused, ik lacht met heineken :p niet om chauvinistisch te zijn maar heineken en bavaria krijg ik dus niet vlot binnen, smaakt echt te flets..
zelfde niveau als maes hier in belgië

maar nederlanders hebben wel een heel heerlijke trappist met La Trappe

hoegaarden , duvel en trollenbier :)

Gek dat bijna niemand hier Heineken noemt, terwijl dat toch het meest gedronken bier is ter wereld.

Maarja, mensen willen altijd "apart" zijn :rolleyes:

Als ik moest kiezen tussen Heinekel, Grolsch, Bavaria of Amstel, koos ik ook het eerste. Maar dat was de vraag niet ;)

Grolsch of warsteiner ijskoud uit de fles.

Grolsch, geen keus als je uit het oosten van het land komt. De fabriek al bezocht, tatoeage en alles :D

Heineken is prima nu ik in R'dam zit omdat het vaak in de kroegen hier geschonken wordt, wel altijd om een Amsterdammertje vragen.

Leuk dat de Belgen echt een ontwikkelde biersmaak hebben, zie allemaal (voor mij) exotische namen voorbij komen. Geinig :D

Wat is een amsterdammertje ook al weer, vaasje toch?
Volgensmij is dat de normale maat als je ergens om een biertje vraagt.

Brand bier uiteraard of alle duitse biermerken waarbij augustiner mijn favoriet is.

Ik weet alleen wat ik echt NIET kan drinken:
- Heineken
- Bavaria!!!!! <--- dit is zulk ranzig slootwater!

Hertog Jan uit fles en palm van de tap.

Laatst bewerkt:
corona

Heineken, de onbetwiste nummer 1 van Gelderland. :trollface:

Om te zuipen toch echt Heineken.
Zwaarder bier weet ik zo niet, wat ik echt het lekkerst vind. In mijn herrinering is het meest speciale bier dat ik het gedronken in Antwerpen geweest. Cafe De elf geboden, de biertjes keizer karel en het elfde gebod. Ik was alleen wel 14/15 toen, dus of ik nu dezelfde mening zou hebben weet k niet.

don't get confused, ik lacht met heineken :p niet om chauvinistisch te zijn maar heineken en bavaria krijg ik dus niet vlot binnen, smaakt echt te flets..
zelfde niveau als maes hier in belgië

maar nederlanders hebben wel een heel heerlijke trappist met La Trappe

+1. La trappe is zeker een goed biertje. Voor de rest amstel of heineken maakt me niet uit als het maar geen grolsch uit de tap is.

Normaal: Hertog-Jan
Speciaal bier: Paulaner

Karmeliet!!

Stella & als het dan toch nederlands moet zijn Amstel :)

Terug
Naar boven