MuscleMeat

Welk bier vind jij het lekkerst?

Oranjeboom, is dat geen 'Keizerskroon' nu?

Euroshopper BEER
Atlas biri dat n'a firi
FAXE

Topic closed.

Euroshopper BEER
Atlas biri dat n'a firi
FAXE

Topic closed.

eigenlijk he, boeit et ook niet heel veel. ik vind echt 99% van het bier wat er te koop is lekker, ook de speciaal bieren. Echt complete bocht heb je niet echt meer te koop.....op wat Iers spul na dan

Euroshopper BEER
Atlas biri dat n'a firi
FAXE

Topic closed.

Hahahaha, Atlas bier neem ik altijd mee naar Lowlands. Echt mannenpils. Wat een geniaal bier is dat. Vooral goed te drinken als het een temperatuurtje van rond de 25 graden heeft.

Hahahaha, Atlas bier neem ik altijd mee naar Lowlands. Echt mannenpils. Wat een geniaal bier is dat. Vooral goed te drinken als het een temperatuurtje van rond de 25 graden heeft.

Dan kan ik je ook zeker de FAXE 10.0% 1L blikken aanraden, best te drinken op 37 graden vanwege het meesmokkelen in je onderbroek!

Grolsch vind ik wel lekker laatste tijd. Eerder was ik echt een Heineken drinker. Maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik koop meestal iets dat in de aanbieding is. Speciaalbieren/bok hou ik niet zo van. Drink wel af en toe een witbiertje

Ik ben bang van wel... Nederlanders weten over het algemeen weinig van bier. Hele volksstammen zuipen hun leven lang Heineken of Amstel van de tap uit een glas met het sop er nog aan, en alle andere bieren moeten ze niet :) Terwijl er ook in NL mooie bieren worden gebrouwen (dat weten de Belgen meestal ook niet). Bier waar je voor gaat zitten.

OT: momenteel Westmalle Tripel als favoriet (waanzinnig lekker uit het bijbehorende trappistenglas), gevolgd door de La Chouffe IPA.

Topper uit NL: Jopen Hoppenbier. Alles uit deze Haarlemse brouwerij is TOP!

Verder nog tig bieren die ik heerlijk vind en nog veel meer die ik nog moet ontdekken.

Goed topic dit!

Meestal Alfa, Warsteiner of Hertog Jan als we het over pils hebben, verder vind ik een La Chouffe wel te drinken. En witbier of een corona met de zomer.

Ik ben bang van wel... Nederlanders weten over het algemeen weinig van bier. Hele volksstammen zuipen hun leven lang Heineken of Amstel van de tap uit een glas met het sop er nog aan, en alle andere bieren moeten ze niet :) Terwijl er ook in NL mooie bieren worden gebrouwen (dat weten de Belgen meestal ook niet). Bier waar je voor gaat zitten.

OT: momenteel Westmalle Tripel als favoriet (waanzinnig lekker uit het bijbehorende trappistenglas), gevolgd door de La Chouffe IPA.

Verder nog tig bieren die ik heerlijk vind en nog veel meer die ik nog moet ontdekken.

Goed topic dit!

Houd toch op met die onzin, je hebt bier met smaak en bier zonder smaak. Maar je drinkt het toch om dronken te worden dus wat boeit het?

Goed topic dit!

eerlijk is eerlijk, van Nederlands bier ken ik ook niet veel, buiten dan de La Trappe, daar heb ik nog enkele flesjes quadrupel oakaged van staan voor speciale gelegenheden (9€ per fles is wel redelijk expensive :) ) Maar meer dan Heineken of Bavaria heb ik nog niet geproefd, toen wist ik genoeg :p

Maakt mij over het algemeen niet uit hoe het smaakt, het gaat om het uiteindelijke effect.

Houd toch op met die onzin, je hebt bier met smaak en bier zonder smaak. Maar je drinkt het toch om dronken te worden dus wat boeit het?
Wat is dat voor bullshit? Als je drinkt om dronken te worden drink je toch geen bier? Ga dan aan de absinthe of douw een tampon doordrenkt met wodka in je anus.

Je weet niet waar je over praat.

Neem nog lekker een blikje bier van de Aldi op het pleintje met je alcoholistenmatties.

Wat is dat voor bullshit? Als je drinkt om dronken te worden drink je toch geen bier? Ga dan aan de absinthe of douw een tampon doordrenkt met wodka in je anus.

+1 kerel! Als het je enkel om dronken worden te doen is dan koop je toch gewoon een fles vodka en kegel je die binnen.

Een frisse pint kan gewoon erg goed smaken. Vind zelf stella artois uit het flesje altijd enorm lekker.. ( vraag me niet waarom). Ook Duchesse ( bier uit Vichte) is een enorm lekker fruitbiertje. Voor de rest is Duvel ook wel een favoriet maar redelijk gevaarlijk om zat te worden :o.

Carlsberg drink ik ook af en toe nog eens graag. Maar waarschijnlijk omdat ik graag uit het flesje drink en ze het op café altijd in een glas geven. Gewone jupiler drink ik wel liever uit een glas dan uit het flesje..

Weet niet of dat bij jullie ook zoveel verschil maakt, maar ik vind het soms echt veel schelen..

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 21:36 ----------

Als ik er maar één kan kiezen dan maar een ijskoude Coroná met een schijfje limoen.

Ook erg lekker idd!

Chimay Bleue

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 21:56 ----------

el als pils gewoon een jupke.

Allerlekkerst....Tuborg, maar hier bijna niet te krijgen.
Verder een ijskouwe Duvel en verder binnenlands...Brand Up en Amstel.

Dommelsch

Terug
Naar boven