- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euroshopper BEER
Atlas biri dat n'a firi
FAXE
Topic closed.
Euroshopper BEER
Atlas biri dat n'a firi
FAXE
Topic closed.
binnenlands: bavaria, jupiler
buitenlands: sanmiguel
you serious?Hahahaha, Atlas bier neem ik altijd mee naar Lowlands. Echt mannenpils. Wat een geniaal bier is dat. Vooral goed te drinken als het een temperatuurtje van rond de 25 graden heeft.
Echt complete bocht heb je niet echt meer te koop.....op wat Iers spul na dan
Terwijl er ook in NL mooie bieren worden gebrouwen (dat weten de Belgen meestal ook niet). Bier waar je voor gaat zitten.Ik ben bang van wel... Nederlanders weten over het algemeen weinig van bier. Hele volksstammen zuipen hun leven lang Heineken of Amstel van de tap uit een glas met het sop er nog aan, en alle andere bieren moeten ze nietTerwijl er ook in NL mooie bieren worden gebrouwen (dat weten de Belgen meestal ook niet). Bier waar je voor gaat zitten.
OT: momenteel Westmalle Tripel als favoriet (waanzinnig lekker uit het bijbehorende trappistenglas), gevolgd door de La Chouffe IPA.
Topper uit NL: Jopen Hoppenbier. Alles uit deze Haarlemse brouwerij is TOP!
Verder nog tig bieren die ik heerlijk vind en nog veel meer die ik nog moet ontdekken.
Goed topic dit!
Ik ben bang van wel... Nederlanders weten over het algemeen weinig van bier. Hele volksstammen zuipen hun leven lang Heineken of Amstel van de tap uit een glas met het sop er nog aan, en alle andere bieren moeten ze nietTerwijl er ook in NL mooie bieren worden gebrouwen (dat weten de Belgen meestal ook niet). Bier waar je voor gaat zitten.
OT: momenteel Westmalle Tripel als favoriet (waanzinnig lekker uit het bijbehorende trappistenglas), gevolgd door de La Chouffe IPA.
Topper uit NL: Jopen Hoppenbier. Alles uit deze Haarlemse brouwerij is TOP!
Verder nog tig bieren die ik heerlijk vind en nog veel meer die ik nog moet ontdekken.
Goed topic dit!
) Maar meer dan Heineken of Bavaria heb ik nog niet geproefd, toen wist ik genoeg 
Wat is dat voor bullshit? Als je drinkt om dronken te worden drink je toch geen bier? Ga dan aan de absinthe of douw een tampon doordrenkt met wodka in je anus.Houd toch op met die onzin, je hebt bier met smaak en bier zonder smaak. Maar je drinkt het toch om dronken te worden dus wat boeit het?
Houd toch op met die onzin, je hebt bier met smaak en bier zonder smaak. Maar je drinkt het toch om dronken te worden dus wat boeit het?
Wat is dat voor bullshit? Als je drinkt om dronken te worden drink je toch geen bier? Ga dan aan de absinthe of douw een tampon doordrenkt met wodka in je anus.
.Als ik er maar één kan kiezen dan maar een ijskoude Coroná met een schijfje limoen.
Allerlekkerst....Tuborg, maar hier bijna niet te krijgen.
Verder een ijskouwe Duvel en verder binnenlands...Brand Up en Amstel.