XXL Nutrition

Welk bier vind jij het lekkerst?

Grappig dat een topic over bier makkelijk 8 pagina's red, stelletje fanatieke sportmannen hier :D

Blonde Leffe en Duvel

Grolsch kanon bier..

BAM

Rochefort.. als ik er eens 1 drink op een heel jaar

Leffe Radieuse, Westmalle Tripel, La Trappe Quadrupel

Hertog Jan all the way!!!!!

Corona (l)

Had eigenlijk een poll aan moeten hangen. ;)

Grolsh beugel terwijl ik dop weer niet te zuipen vind.

Pardon ... ^o) Grolsch is gewoon Nederlands, Groenlo de plaats waar het gemaakt is...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grolsch

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 13:28 ----------

:yarly: :fuu:

Heb je wel goed gelezen?

Dit werd gepost:

Waarom drinken al de Nederlanders zoveel Duitse (of toch Duitsklinkende) troep? Schultenbrau, Grolsch, bavaria, ...

En ik reageer:

Ok Bavaria sucks maar is nog steeds niet Duits maar om zo te praten over Grolsch dan ben je echt niet wijs

Dus wat ik zeg ThomasGroenlo is dat ik het nog wel snap dat Bavaria zuigt en dat hij Bavaria (beieren) of Schultenbrau Duits vindt klinken OK maar Grosch, Met SCH dat kan toch niet Duits klinken.
Plus dat Grolsch een lekker biertje is wat ik al dronk toen jij nog in de luiers zat, of niet eens geboren was.

Laatst bewerkt:
Pils: Stella Artois en een Jupke
Ander: Floreffe dubbel is tot nu toe echt favoriet. En natuurlijk Duvel.
Edit: En voor in een warme zoete bui: een Geuzeke

Heb je wel goed gelezen?

Dit werd gepost:

En ik reageer:

Dus wat ik zeg ThomasGroenlo is dat ik het nog wel snap dat Bavaria zuigt en dat hij Bavaria (beieren) of Schultenbrau Duits vindt klinken OK maar Grosch, Met SCH dat kan toch niet Duits klinken.
Plus dat Grolsch een lekker biertje is wat ik al dronk toen jij nog in de luiers zat, of niet eens geboren was.
Juist bij veel Duitse (Deutsche....) woorden zit sch op het eind haha

hertog jan, maar hou ook erg van een corona af en toe

Zit nu aan grolsch, dus kies ik daar ook meteen voor. Een poll hierover lijkt me eigenlijk nog vrij interessant :)

Terug
Naar boven