Tevee
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 10%
Welke ouder heeft er tegenwoordig geen Tell Sell fitness apparaat thuis staan? Je kent het wel, wordt na aanschaf 5x gebruikt en daarna in de kast gezet. We hebben sinds een jaar of 5 zo'n standaard cardio apparaat waarmee je ook je armen gebruikt, ze staan in elk fitnesscentrum. Nu is m'n vader de laatste tijd wel consistenter bezig, hij gebruikt hem redelijk vaak sochtends voor hij aan het werk gaan.
Hij is rond de 1,78 en weegt zon 95 kilo. Nu vroeg hij laatst aan mij of ik niet nog een uitbreiding wist, omdat de hele tijd op dat cardio apparaat saai begon te worden. Het is duidelijk dat hij flink wat kilo's minder mag wegen. Wat is aan te raden? Oja we hebben ook nog 2 dumbbells liggen van 15 kilo per stuk! Misschien een bankje kopen?
Alvast bedankt
Hij is rond de 1,78 en weegt zon 95 kilo. Nu vroeg hij laatst aan mij of ik niet nog een uitbreiding wist, omdat de hele tijd op dat cardio apparaat saai begon te worden. Het is duidelijk dat hij flink wat kilo's minder mag wegen. Wat is aan te raden? Oja we hebben ook nog 2 dumbbells liggen van 15 kilo per stuk! Misschien een bankje kopen?
Alvast bedankt