XXL Nutrition

Welk materiaal voor een vader in midlife crisis?

Tevee

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Welke ouder heeft er tegenwoordig geen Tell Sell fitness apparaat thuis staan? Je kent het wel, wordt na aanschaf 5x gebruikt en daarna in de kast gezet. We hebben sinds een jaar of 5 zo'n standaard cardio apparaat waarmee je ook je armen gebruikt, ze staan in elk fitnesscentrum. Nu is m'n vader de laatste tijd wel consistenter bezig, hij gebruikt hem redelijk vaak sochtends voor hij aan het werk gaan.

Hij is rond de 1,78 en weegt zon 95 kilo. Nu vroeg hij laatst aan mij of ik niet nog een uitbreiding wist, omdat de hele tijd op dat cardio apparaat saai begon te worden. Het is duidelijk dat hij flink wat kilo's minder mag wegen. Wat is aan te raden? Oja we hebben ook nog 2 dumbbells liggen van 15 kilo per stuk! Misschien een bankje kopen?

Alvast bedankt

Een paar hardloopschoenen?

Idd of een goede fiets...

Een sportschool lidmaatschap.

Een jongere vriendin...

Een zwem abonnement.

Een kleine home gym, heb je zelf ook profijt van :D

Barbell + plates + powerrack + verstelbaar bankje. Dan heb je alles, cardio kan je gewoon buiten joggen.

edit had openingspost niet eens gelezen -_-

Koop een motivatiebommetje voor em, als ik het zo lees zoekt ie alleen maar excuses om niet naar een gym te moeten en wat te fietsen als het hem uitkomt. Schup onder zijn reet kan ook helpen.

Wil de beste man serieus wat uithalen thuis dan raad ik aan:
* powercage
* verstelbaar bankje
* barbell met schijven
* dumbbells al dan niet variabel
* cardioding weggooien en laten lopen en fietsen buiten.

Hier kan hij het gros mee doen.

Vergeet ook voeding niet.

Je moeder?

Wat Meso zegt, echter kan hij dat cardioding natuurlijk gewoon houden. Crosstrainer als ik het zo hoor, niets mis mee.

Oh ik dacht dat het over cardio ging :o

• Topic Starter Topic Starter
De beste man heeft een eigen bedrijfje en werkt 60+ uur per week, zal dus geen sportschool abbonement nemen. Het is zo'n type die al 20 jaar lang 25 kilo te zwaar is, en te weinig motivatie heeft om ook een streng dieet op te zetten. Buiten lopen wilt ie ook niet haha.. Zal niks anders op zitten

De beste man heeft een eigen bedrijfje en werkt 60+ uur per week, zal dus geen sportschool abbonement nemen. Het is zo'n type die al 20 jaar lang 25 kilo te zwaar is, en te weinig motivatie heeft om ook een streng dieet op te zetten. Buiten lopen wilt ie ook niet haha.. Zal niks anders op zitten

Is een kwestie van tijd maken, 60 uur werken is veel, maar een uurtje moet kunnen. De motivatie had ik dus goed ingeschat, hier is het waar jullie moeten inspringen. Ga samen met hem sporten ofzo. Vader - zoon ding. Laat je moeder met hem gaan wandelen elke zondag, het is dan wel niet hardlopen maar het is iets. Probeer hem duidelijk te maken dat 60 uur per week werken makkelijk is wanneer je fitter bent.

Mijn vrouw motiveert me door complimenten te geven over vorderingen, zeurt niet als ik mijn eigen eten eet, en is geïnteresseerd in mijn training als ik net terug kom. Dat zijn dingetjes die je aan het trainen houden.

Terug
Naar boven