Fitness Seller

Welk (merk) koffie drink jij?

Extra Dark Roast van Senseo maar ben toch op zoek naar wat sterkers, iemand tips zonder dat ik een apparaat van +- 200 euro moet kopen?

lol.jpg

Normaal gesproken hebben donker gebrande koffiebonen minder caffeine dan de wat lichtere varianten. Bij Death Wish Coffee hebben ze echter een boon gevonden die bijna 200% meer caffeine bevat dan het gemiddelde. De koffie wordt vervolgens medium gebrand voor een sterke en robuste smaak. Deze koffie is zeker niet voor de faint hearted.

slootwater uit een automaat op t moment

[url]http://s7.postimg.org/lyq7uem2f/lol.jpg[/url]

Normaal gesproken hebben donker gebrande koffiebonen minder caffeine dan de wat lichtere varianten. Bij Death Wish Coffee hebben ze echter een boon gevonden die bijna 200% meer caffeine bevat dan het gemiddelde. De koffie wordt vervolgens medium gebrand voor een sterke en robuste smaak. Deze koffie is zeker niet voor de faint hearted.

Is voornamelijk marketing man. Is gewoon een blend van Arabica en Robusta, waarvoor ze je dan 20 euro per pak laten betalen.

Espressobonen van Graindor (huismerk van Colruyt) en af en toe eens een ander merk om te variëren.

Ik heb een Jura-automaat
Beste aankoop ooit!

Illy en Lavazza komen wel vaker voorbij

Extra Dark Roast van Senseo maar ben toch op zoek naar wat sterkers, iemand tips zonder dat ik een apparaat van +- 200 euro moet kopen?

Koffie van (voornamelijk) Robusta bonen.
Is vaak ook nog goedkoper ook én bevat meer cafeïne :D

Nespresso. Liefst zo straf mogelijk

4 of meer per dag + caffeine pil (RIPPED) :penis:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb een Jura-automaat
Beste aankoop ooit!

Illy en Lavazza komen wel vaker voorbij

+1 :) jura s9 hier.
2 jaar terug 2de hands gereviseerd gekocht bij een reparateur van jura zelf. Beste man verkoopt oude exemplaren na revisatie voor een zeer aantrekkelijke prijs met garantie. Pm voor mail adres mag!

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Ga je geen spijt van krijgen, regelmatig in de aanbieding ook; 2kg bonen voor 10,-

Terug
Naar boven