MuscleMeat

Nieuws Welk Nederlands rapnummer ????

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Damn, ik hoor nu al een aantal keren een goed nummer op de radio van Nederlandse rapper met een negeraccent. Het liedje is vers en heeft een hele goede beat is heel rustig gezongen en het heeft met slapen te maken.En ik val of zoiets mijn gedachten zijn leeg.

Van wie is dit nummer ik moet hem hebben voor op de cd in de auto karma ofcourse?

:o deze?

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

:o deze?

Ben niet zo gek op nederlandse rap maar dit nummer is echt geweldig!!!!

Mercatorplein buurt, zat daar vroeger in de buurt op school en kwam er later ook nog wel eens, tegenwoordig nooit meer.
Leuk om weer te zien, brings back memories.

Mooie clip trouwens.

Goed nummer indeed :D +1

ik wordt er niet warm van.
luister liever wat opgezwolle

ot: is het een nummer met: slaap lekker ding, blabla in het refrein?

Damn, ik hoor nu al een aantal keren een goed nummer op de radio van Nederlandse rapper met een negeraccent. Het liedje is vers en heeft een hele goede beat is heel rustig gezongen en het heeft met slapen te maken.En ik val of zoiets mijn gedachten zijn leeg.

Van wie is dit nummer ik moet hem hebben voor op de cd in de auto karma ofcourse?

wel op blijven letten broeder;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/request-verse-frisse-beat-nummer-226507/

hou ook niet zo van NL rap maar dit is prima te doen idd, had hem wel eens eerder gehoord.

Hele album van Flinke namen staat trouwens op youtube :yarly:

Ik vind Nederlandse rap echt bagger maar dit nummer van Flinke namen vond vanaf dat ik t de 1e x hoorde op de radio al een lekker nummer

Terug
Naar boven