XXL Nutrition

Welk trainingsprogramma met AAS?

Wat klopt er dan niet aan de studie volgens jou?
de studie trek ik helemaal niet in twijfel hoor :p

echter heb ik in mn omgeving maar weinig (lees: geen) mensen gezien dat op 500mg (die 100mg gaat t verschil niet maken) 6kg vvm gainde
kan natuurlijk ook aan t gear liggen oid

de studie trek ik helemaal niet in twijfel hoor :p

echter heb ik in mn omgeving maar weinig (lees: geen) mensen gezien dat op 500mg (die 100mg gaat t verschil niet maken) 6kg vvm gainde
kan natuurlijk ook aan t gear liggen oid

Meeste mensen die jij ziet zullen op underdosed UG gear zitten idd.. ;)

Hetzelfde schema als waar je normaal op gaint? :P

You call bullshit en ik niet.

Als je op een serieus niveau zit dan zal het met een crap training niet gaan.

Maar bij ons in de gym heb ik het genoeg gezien. Kuren meer staan praten dan trainen en toch meer winst boeken dan een natural die wel deftig traint.

En neen ik heb niks tegen mensen die AAS nemen.

Met een goed schema bedoel ik ook dat je dan deftig traint. Ik kan op papier een goed schema hebben en dan gewoon thuisblijven en niks doen. Neen dan zal je schema niet helpen.
Neem je AS en train je slecht of niet en is je voeding niet op orde, zal je wel iets voller worden omdat je lichaam in een anabolische fase zit maar dan stopt het ook. Je kan door die kuur iets zwaarder wegen en er iets beter uitzien (ook door vocht in de spieren) maar dan stopt het ook. Je zal geen winst blijven maken, zelfs al neem je het jaren aan één stuk. Die 2-3 kg (soms wat meer maar dan hoofdzakelijk vocht in de spieren) die erbij komen in het begin zullen ook maar 2-3 kg blijven zolang je gebruikt. Wanneer je stopt, is het ook binnen een paar weken weg. Net zoals ze AS of HGH aan aidspatiënten of andere zieken geven om spierverlies tegen te gaan. Die kunnen daardoor soms ook een paar kilo zwaarder wegen maar ze gaan er geen gespierd lichaam van krijgen. Maar echt winst boeken zoals jij zegt en progressie maken. Dat is niet waar. Dan zullen ze toch wel redelijk goed eten en toch trainen. En gaan ze tijdens het weekend uit en zuipen ze een paar pinten. Waarom niet. Dat is niet ideaal maar gaat je gains niet echt in de weg staan.

Neem je AS en train je slecht of niet en is je voeding niet op orde, zal je wel iets voller worden omdat je lichaam in een anabolische fase zit maar dan stopt het ook. Je kan door die kuur iets zwaarder wegen en er iets beter uitzien (ook door vocht in de spieren) maar dan stopt het ook. Je zal geen winst blijven maken, zelfs al neem je het jaren aan één stuk. Die 2-3 kg (soms wat meer maar dan hoofdzakelijk vocht in de spieren) die erbij komen in het begin zullen ook maar 2-3 kg blijven zolang je gebruikt. Wanneer je stopt, is het ook binnen een paar weken weg. Net zoals ze AS of HGH aan aidspatiënten of andere zieken geven om spierverlies tegen te gaan. Die kunnen daardoor soms ook een paar kilo zwaarder wegen maar ze gaan er geen gespierd lichaam van krijgen. Maar echt winst boeken zoals jij zegt en progressie maken. Dat is niet waar. Dan zullen ze toch wel redelijk goed eten en toch trainen. En gaan ze tijdens het weekend uit en zuipen ze een paar pinten. Waarom niet. Dat is niet ideaal maar gaat je gains niet echt in de weg staan.

Na je kuur zal het allemaal weg gaan dat klopt. En als je op een hoog niveau zit kom je er ook niet met slecht trainen en kuren. Maar gasten op hoog niveau zijn daar geraakt door goed te trainen.

En toch blijf ik er bij. Ik heb gasten gezien die klote trainen en toch goede winst maken. Ik heb het zelf gezien.
En ik zeg niet dat deze gasten niet trainden. Ze trainen maar niet goed gewoon. Een tijd na de kuur ging alles natuurlijk weer weg.
Doordat hun trainingsethiek gewoon slecht was konden ze het na de kuur niet opbrengen om te blijven komen of werden hun trainingen nog slechter. Waardoor ze natuurlijk alles kwijtspeelden.

Het is van korte duur maar ze groeiden. En iemand op aas met een slechte training tov iemand die natty is en goed traint dan blijf ik er nog steeds bij degene op de aas zal meer gainen.
Je kan dit natuurlijk niet oneindig doen. jezal natuurlijk nooit boven een bepaald punt raken met slechte training en AAS er zijn grenzen aan.

Lees anders eens de studie die hierboven ergens gepost is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven