MuscleMeat

Welk tv programma(s) wil jij afgeschaft zien worden?

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Naar aanleiding van de topic, 'Welk programma wil je graag terugzien' deze topic.
Persoonlijk zie ik al die klote reality programma's graag verdwijnen. => idool, xfactor, the block, topmodel,...
thuis wordt dit namelijk altijd gekeken door mn zus, en idool en die zever vallen meestal samen met goede films op andere zenders.

ben ik met je eens, die programma's zijn onderhand al helemaal uitgemolken

Heel dat kamper zooitje van sbs6 mag van tv

Ik erger me dus echt dood aan die eindeloze herhalingen van:

the A-team, Knightrider, Dukes of Hazard, enz enz. Ik heb het wel gehad met die jaren 60-70-80 graphics, dialoog en lamme special effects, daarnaast heb ik elke aflevering wel 15 keer gezien en dan verliest het toch echt zijn charme. Én in die tijd had er ook GOEIE, NIEUWE, SPANNENDE televisie uitgezonden kunnen worden, want die k*t series komen ook nog is rond primetime etenstijd.

/Rant off

Expeditie robinson mag er wel af hoor, elk seizoen is hetzelfde...
Programma's in de vorm van Temptation Island mogen ook afbollen...

Rot op Morphy.. ik vind de A-team en Knight Rider leuk!!!!!!!!

Big David Hasselhoff, one of the greatest actors of his generation!

alle reality shows
de klusprogramma's
de kook programma's
de talenten jachten

soaps zoals familie, thuis etc

Alle idioote talenten shows, schaatsen, dansen, zingen ****!!!!!!!!!!

Deal or no deal. Shownieuws.

Ze mogen om MTV ook wel eens weer wat muziek draaien in plaats van altijd die reality soaps en dat soort onzin.

Vind dat echt te achterlijk voor woorden.

Eastenders.

Van mij mogen ze allemaal worden afgeschaft die tv programma's, hup alles naar het Internet on demand te benaderen. Live tv bewaren we dan voor echte live, al kan dat ook via Internet.

Alles via torrents en nieuwsgroepen gaat prima! Ik kijk dus al jaren geen traditionele TV meer, niet meer nodig!

Alles met "sterren" er in

Wie is de chef mag snel van de buis.

Terug
Naar boven