MuscleMeat

Welke 2 kuren voor 10-12 kg spiermassa?

dan mag je wel vreten als een holbewoner als je dat alleen met hormonen wilt bereiken!!!! :D
Ik denk persoonlijk dat als je lichaam al vrij gevorderd is dat je dat zeker niet zal lukken. Als er nog beginnersgroei zit zal je dat wel bereiken, zoals kaLe zei.
Zoiso moeten je 2 kuren sus deca en diana zijn. En wil je echt die droge kilos dat je voorschrijft zul je tijdens je kuren hgh of beter igf1 moeten zetten...

Laatst bewerkt:
Per jaar natty pak je 2a3kg vvm, met kuur misschien het dubbele.

Ik zou op leeftijd van TS ook niet te veel meer focussen op die kilo's op de weegschaal, kijk naar de spiegel. Kan je best veel plezier halen uit twee kuurtjes. Mits goed nakuren!

Dat is heel mooi.
Maar dat zegt nog niet veel over je VVM massa.
Als je echt wilt weten wat je hebt gewonnen aan VVM moet je eigenlijk een keer heel diep gaan (wedstrijddieet). Dat is dan je startpunt voor de meting.
Een jaar later als je weer wedstrijd gereed bent haal je het gewicht van vorig jaar er af en dan pas kan je spreken over " echte" Vet Vrije Massa.

Dat is idd waar wat je zegt D77
Maar ik denk dat de TS het meer heeft over de massa die over blijft na een kuur ,zonder in vet % te stijgen .Zelfs dan is 12 kg al bijna niet haalbaar of je moet super genen hebben .
12 kg echte VVM op een jaar tijd is sowieso no go

Terug
Naar boven