XXL Nutrition

Welke 2 kuren voor 10-12 kg spiermassa?

Ik zou gaan cutten evt. met winny tot je op 10% zit en je ook redelijk droog bent qua vocht, zodra je nog 4-5 weken te cutten hebt zou ik beginnen met een Test,Primo of evt tren kuur en schoon gaan bulken voor een week of 12 en dus je voeding en training aanpassen op je vvm van dat moment, zorg dat je je vetp. onder de 12% houd en zo kun je lekker gaan gainen.

Pas telkens je training en voeding aan aan je progressie. zo kun je als reacreatief BBer leuk trainen en steady groeien.
Wat je na 1 jaar weegt zie je dan wel, dat verschild veel per persoon en de omstandigheden van dat jaar en kun je nagenoeg niet zo opnoemen.

12 kilo VVM in een jaar gaat je sws niet lukken en zeker niet op jouw leeftijd.
Verder begrijp ik je haast ook niet eigenlijk.
Succes anyway.

• Topic Starter Topic Starter
12 kilo VVM in een jaar gaat je sws niet lukken en zeker niet op jouw leeftijd.
Verder begrijp ik je haast ook niet eigenlijk.
Succes anyway.

Wel, ik wil eigenlijk niet te vaak gaan kuren en heb me zelf als doel gesteld om 10-12 kg te willen gainen met 2 kuurtjes. dan vind ik het namelijk goed zo. goed blijven trainen en eten en that's it.

Vergeet niet dat ik nog nooit het serieuze werk heb geprobeerd behalve een keer winstrol die me 3-4 kg opleverde. Dus ik zal wel gaan knallen wanneer ik test ga gebruiken.

Wat heeft leeftijd ermee te maken? langzamer herstel bedoel je zeker?

Wel, ik wil eigenlijk niet te vaak gaan kuren en heb me zelf als doel gesteld om 10-12 kg te willen gainen met 2 kuurtjes. dan vind ik het namelijk goed zo. goed blijven trainen en eten en that's it.

Vergeet niet dat ik nog nooit het serieuze werk heb geprobeerd behalve een keer winstrol die me 3-4 kg opleverde. Dus ik zal wel gaan knallen wanneer ik test ga gebruiken.

Wat heeft leeftijd ermee te maken? langzamer herstel bedoel je zeker?

twee kuurtjes met 500mg test of sust per week? denk je daarmee nu echt 12kg te winnen. Hoe naief. 5kg zal al veel zijn. ik ben ook al 5 ,6 kg zwaarder geweest toen ik 500 mg test per week zette, maar twee maanden na mijn kuur waren dat er hoogstens nog 2, 3 kg die erbij bleven. Je weet echt niet waarover je praat. En op jou leeftijd verlies die zeker na je kuur.

Laatst bewerkt:
Ik zou gaan cutten evt. met winny tot je op 10% zit en je ook redelijk droog bent qua vocht, zodra je nog 4-5 weken te cutten hebt zou ik beginnen met een Test,Primo of evt tren kuur en schoon gaan bulken voor een week of 12 en dus je voeding en training aanpassen op je vvm van dat moment, zorg dat je je vetp. onder de 12% houd en zo kun je lekker gaan gainen.

Pas telkens je training en voeding aan aan je progressie. zo kun je als reacreatief BBer leuk trainen en steady groeien.
Wat je na 1 jaar weegt zie je dan wel, dat verschild veel per persoon en de omstandigheden van dat jaar en kun je nagenoeg niet zo opnoemen.

Waarom zou je niet kunnen gainen op 15% BF? maat toch niet veel uit, misschien wat meer kans op aromatisatie maar voor de rest?

Bedankt anyway.;)

Die 12kg haal je wel maar het het echt droge massa is...

Misschien is het niemand hier gelukt, haalbaar is het wel. Maar je moet wel reëel blijven en niet te veel naar de weegschaal kijken maar naar de spiegel. De spiegel liegt nooit

Waarom zou je niet kunnen gainen op 15% BF? maat toch niet veel uit, misschien wat meer kans op aromatisatie maar voor de rest?

Bedankt anyway.;)

Hoe hoger je vp hoe meer vocht en vet je gaint ipv spieren.
Daarom eerst diep cutten en dan schoon bouwen.

Hoe hoger je vp hoe meer vocht en vet je gaint ipv spieren.
Daarom eerst diep cutten en dan schoon bouwen.

Dat een hoger vetpercentage kan bijdragen tot meer aromatisatie dat is geweten, maar jij claimt dat een persoon met 15% na een kuur minder spiermassa zou gainen dan wanneer hij op 8% zou hebben gestaan?

twee kuurtjes met 500mg test of sust per week? denk je daarmee nu echt 12kg te winnen. Hoe naief. 5kg zal al veel zijn. ik ben ook al 5 ,6 kg zwaarder geweest toen ik 500 mg test per week zette, maar twee maanden na mijn kuur waren dat er hoogstens nog 2, 3 kg die erbij bleven. Je weet echt niet waarover je praat. En op jou leeftijd verlies die zeker na je kuur.

Waarom zou ik die verliezen na mijn kuur?

Denk je dat je zomaar na een kuur gewoon de gewonnen massa blijft behouden ?

Denk je dat je zomaar na een kuur gewoon de gewonnen massa blijft behouden ?

Natuurlijk is het de kunst om zoveel mogelijk gains te behouden na je kuur. maar dat geldt toch ook voor iemand met een BF van 8%?

Ik zie niet in waarom iemand met een lagere BF% meer kans maakt op blijvende gains dan iemand met een hoger BF% (zoals ik)
Dat maakt toch niet uit? gains zijn gains alleen iemand met een hoger BF% zal ook meer vet en vocht erbij opbouwen dan iemand met een lager BF% maar dat is toch het enige verschil.

Ook iemand die staat op 8% behoud bij lange na niet alle gains van zijn kuur.

Dat word ook niet beweerd, ik dacht alleen dat Powerful van mening was dat ie zomaar de gains die je tijdens een kuur wint kan behouden.

Succes Powerful met al je topics over AAS, ik hoop dat je een goede keuze maakt in je evt. kuur. Het is maar net wat je wil natuurlijk.
Als je zelf alles beter weet dan is het toch prima voor jou wensen, we geven alleen advies

Waarom zou ik die verliezen na mijn kuur?

Wat is dat voor een vraag? Wat denk je dat er na een kuur gebeurt met je testosteronniveau in je lichaam. Als je tijdens een kuur 5,6 kilop bijkomt, zit er al een hoop vocht bij. Die verlies je al onmiddelijk tijdens je nakuur. Dan heb je misschien nog 4 kg netto over waarvan je ook nog wat verliest omday er geen of bijna geen testosteron meer in je lichaam zit. 12 kg spier met twee simpele kuurtjes van 500mg testosteron per week: Vergeet het. Nog niet de helft.

12kg aankomen lukt met één kuurtje ook nog wel.. Uiteraard geen VVM.. Of je er dan blij mee moet zijn is een tweede..

Afgelopen zomer met me 1ste cycle van 89/90kg naar 101 gegaan in 12 weken tijd. Na de kuur en nakuur stond ik op 97/98kg.

Terug
Naar boven