AndroidHealthClinic

Welke all-in-one printer heeft jouw voorkeur?

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Gewaardeerde collega's...

Ik moet een nieuwe all-in-one printer (printen/scannen/kopiëren) hebben!

Momenteel heb ik de Canon pixma MP170, maar omdat mijn vriendin en ik uit elkaar gaan neemt zij o.a de printer mee.

Nadeel van de Canon pixma MP170 is dat je geen nep cartridges kan kopen, omdat Canon zo slim is om er speciale chips in te zetten en op de chips patent aan te vragen.

Nu wil ik graag een niet al te dure all-in-one printer kopen, waar je nep cartridges van kan kopen. Natuurlijk moet 't kwalitatief ook in orde zijn....

Suggesties? Goede ervaringen?

Weinig reacties hiero ...

Als ik moet gaan voor een all-in-one dan valt mijn keuze in eerste instantie op een Hewlett Packard... HP heeft zijn kwaliteit in printers echt wel bewezen...
Een 2de keuze zou zijn de epson Stylus RX 3680... Ook een zeer goede all-in-one en lekker goedkope cardridges .. HP cartridges kun je de laatste tijd zowat overal laten vullen .. varierend van 7 euro tot 15 euro ..

Wil je 100 % kwaliteits inkt in je cartridge dan raadt ik een vulling van tintenstation aan.. die lui doen echt research naar inkt, en is niet van echte afdrukken met orginele HP inkt te onderscheiden.

• Topic Starter Topic Starter
Weinig reacties hiero ...

Als ik moet gaan voor een all-in-one dan valt mijn keuze in eerste instantie op een Hewlett Packard... HP heeft zijn kwaliteit in printers echt wel bewezen...
Een 2de keuze zou zijn de epson Stylus RX 3680... Ook een zeer goede all-in-one en lekker goedkope cardridges .. HP cartridges kun je de laatste tijd zowat overal laten vullen .. varierend van 7 euro tot 15 euro ..

Wil je 100 % kwaliteits inkt in je cartridge dan raadt ik een vulling van tintenstation aan.. die lui doen echt research naar inkt, en is niet van echte afdrukken met orginele HP inkt te onderscheiden.

Ik heb vernomen dat HP cartridges duur zijn... Kan je ook nepvarianten kopen of is vullen enigste optie...?

Ik heb een keer nepcartridges gekocht ipv de originele Epson. Maar ook nooit weer.

Wat een bagger zeg: de foto's zagen er niet uit, mensen met knalrode koppen, groene sneeuw etc. Goedkoop is duurkoop.
Bovendien verkleurt nep heel snel terwijl originele inkten heel lang goed blijven.

Ik heb nu Canon en dat bevalt uitstekend. Goede kleuren en heel lang kleurecht.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een keer nepcartridges gekocht ipv de originele Epson. Maar ook nooit weer.

Wat een bagger zeg: de foto's zagen er niet uit, mensen met knalrode koppen, groene sneeuw etc. Goedkoop is duurkoop.
Bovendien verkleurt nep heel snel terwijl originele inkten heel lang goed blijven.

Ik heb nu Canon en dat bevalt uitstekend. Goede kleuren en heel lang kleurecht.

Goeie tip.. Heb ik wat aan.. Ik wist niet dat nepperts k*t zijn..

Van HP heb je ook een wel neppers op de markt ...
Van het merk Wecare zijn ze alleszins redelijk goed en blijft de inkt ook lang mooi ... Andere nep merken op HP gebied niet kopen ..
Vullen : Kies voor een tintenstation vulling.. super inkt. .

Epson : Er zijn heel veel neppers op de markt van Epson, dat klopt ... Ook hier is Wecare echter erg goed en van het merk Coraljet zijn het ook aardig goede cartridges ...er is ook nog een serie Epson's van het merk Ednet en het merk Cronejet ofzo ... niet kopen .. pure rommel..

(Hoe ik dit allemaal weet? heb al 4 jaar in die rotzooi gezeten, heb enigszins ervaring met wat ik goed kan verkopen en wat absolute rommel is .. al onze epson klanten hebben de Epson Cronejet's van ons vervangen gekregen inclusief een reinigingscartridge... De foute Epson cartridges zaten bij ons in paars / witte doosjes..

Neppers zijn idd allesbehalve de goede kwaliteit ...

Ik heb altijd Epson gehad van all in one ... Nu geswitcht naar Canon.
Moet zeggen: Canon heeft welliswaar grotere inktpatronen maar
de kwaliteit van de Epson vond ik toch beter.

Ervaring met HP vind ik helemaal niet alles ... traag, mindere kwaliteit
en toch wel duur

heb zelf een Lexmark X5130 en ben er zeer tevreden over (All-In-Ones -- Lexmark Nederland)

mijn ervaring met nepcartridges is dat ze meestal veel sneller op zijn, en minder qualitatief.. wat dus uiteindelijk even duur uitkomt

Terug
Naar boven