XXL Nutrition

Welke antidepressiva gebruiken jullie?

Knap van je dat je dit kunt. Ik zou het liefst die persoon direct een knal willengeven.het is net dat ik dan gelijk een rode waas begin te krijgen...:(

Das nie best.

Als ik het goed heb begrepen heeft het bij jou ook tijd en moeite gekost om zover te komen in je denken als waar je nu bent...

Idd heeft heel erg lang geduurd, maar het lijkt er op alsof ik door begin te krijgen hoe mijn lichaam werkt.

citalopram
tegen angst aanvallen
nooit verwacht dat ik het ooit nodig zou kunnen hebben maar kan iedereen overkomen lees ik hier wel
libido is iets minder en soms huid uitslag
nu aan het afbouwen en gaat me goed af

Succes met afbouwen, als je het goed doet, valt het inderdaad reuze mee!

• Topic Starter Topic Starter
:dope::dope::mc:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds maandag begonnen met Wellbutrin... dit zou helpen tegen mijn ADD. Echter tot nu voel ik me alleen maar misselijk.. nerveus... en heb ik JUIST meer stemmingswisselingen dan voorheen...

Ik vraag mij echt af of ik wel de juiste beslissing gemaakt heb. Nog maar een paar weekjes aankijken. maar ik heb zo mijn twijfels..

• Like
Waarderingen: KaLe
....

Laatst bewerkt:
Sinds maandag begonnen met Wellbutrin... dit zou helpen tegen mijn ADD. Echter tot nu voel ik me alleen maar misselijk.. nerveus... en heb ik JUIST meer stemmingswisselingen dan voorheen...

Ik vraag mij echt af of ik wel de juiste beslissing gemaakt heb. Nog maar een paar weekjes aankijken. maar ik heb zo mijn twijfels..

Ja dat hoort erbij! Komt goed.

Heftig. Ontzettend veel sterkte tunux! En zorg in ieder geval dat je altijd iemand kan bereiken, al is het iemand van de crisisdienst.
Bedankt man.

Ik weet hoeveel ik mensen heb geadviseerd niet aan de meds te beginnen...

maar de maat was bij mij echt vol. Als het echter niet werkt na een 8tal weken dan kap ik er direct mee.

Gelukkig is Wellbutrin wel minder heftig kwa sides.

Idd al wat dingen over gehoord.

Het zou toch wel eens tijd worden dat er gewoon een GOED medicijn op de markt komt voor deze tergende en veels te veel voorkomende 'ziekte'.

Antidepressiva zijn gewoon drugs. Echt waar. Maar ik vrees dat ik het ook niet meer lang zonder die chemische zooi kan trekken. En het blijft een beetje russisch roulette als je kijkt naar de bijwerkingen... Daar word ik best wel bang van, hoewel die arts maar blijft beweren dat ik wat meer vertrouwen in de werking moet blijven houden.

Hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat er lichamelijks bij mij wat goed fout zit. Daar gaan AD geen baat bij hebben denk ik.

Me post(s) zijn verwijderd althans aangepast, als een mods ze volledig kan verwijderen is dit nog beter...

Terug
Naar boven