MuscleMeat

Welke auto is goedkoop+snel

52.000 in nederland volgens mij. Me pa(autohandelaar) heeft laatst een tweedehands overgekocht voor 13k.

Dus het is mogelijk :)

Haha weet nu al direct dat je uit je nek lult. Er zijn er zo goed als geen 2e hands te koop en mocht je er al een vinden dan betaal je minimaal 35k :roflol:

Jij bedoeld misschien het oude model Focus RS.

Haha weet nu al direct dat je uit je nek lult. Er zijn er zo goed als geen 2e hands te koop en mocht je er al een vinden dan betaal je minimaal 35k :roflol:

dat dacht ik ook en zelfs die zijn meestal nog duurder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opel omega , ook diverse motor uitvoeringen evt met lpg. Automatische bak, veel power en luxe voor niet al teveel geld. Was ook mijn 1e bak en heb me er prima mee vermaakt.

Volkswagen Golf 4 GTI 1.8 20v turbo iets?

Me pa kan ze inkopen voor 26k nieuw. De tweedehands was volgens mij 3jaar oud en meneer had hem tegen een paal gereden en toen maar besloten een andere te kopen. Hij heeft volgens mij iets van 6/7k reparatie kosten er aan overgehouden en doorverkocht voor dikke winst.

Daarnaast zijn het Luxemburgse prijzen en vrijwel iedereen rijd daar in zo een bak. Hij had er toen 18 ingekocht en binnen een jaar verkocht.

Heb verder geen idee of het nieuw of oud model is, spreek me pa niet zovaak.

fototje gevonden;

Opel omega , ook diverse motor uitvoeringen evt met lpg. Automatische bak, veel power en luxe voor niet al teveel geld. Was ook mijn 1e bak en heb me er prima mee vermaakt.

die gaat toch niet zo goed... deze is veel te lomp en te zwaar in gewicht.

Je hebt het over een Corsa, maar het liefst wil je een V8? :D

Overigens is zon Omega V6 wel ideaal als cruise auto echter niet heel rap na 0-100 hoor ;) Dat wil de topicstarter juist graag heb ik het idee, zon afgeragde auto met een knalpijpie.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt het over een Corsa, maar het liefst wil je een V8? :D

Overigens is zon Omega V6 wel ideaal als cruise auto echter niet heel rap na 0-100 hoor ;) Dat wil de topicstarter juist graag heb ik het idee, zon afgeragde auto met een knalpijpie.

Standaart corsa 1.6 16v heeft al 107 pk ofzo dit is geen afgeracht bakje met een knalpijpje dus rot maar snel op naar een ander topic als je niks bij te dragen hebt.

Lancia Delta Integrale en dan niet de ''Evo'' gebeuren, gewoon die van 6/7k

een oude porsche 944 (dacht ik). Niet duur in aankoop, en onderdelen waren van renault (als ik me niet vergis).

Anders een Hyundai Coupé 2.0, kost geen drol en heeft een love it or hate it extravagant design. 143pk, ca 1200kg en afhankelijk van de generatie/gewicht in 7.5-8.5 secs naar 100.

http://www.rijtesten.be/afbeeldingen/226/hyundai_coupe_01.jpg
[Link niet meer beschikbaar]

Dat ding rijd 1 op 10 op de snelweg en is nog nieteen snel van 0-100 omdat dat ding zo ontiegelijk zwaar is.
Ow, je hebt hier ervaring mee? Ik heb een s40 t4, die rijdt 1 op 13/14 bij 130km per uur.... hij trekt standaard inderdaad niet snel op door z'n gewicht, doet er wel 7.3 seconden naar de 100 over.
Eens je een turbo hebt gereden wil je niet meer anders is mijn mening. Ik heb ook nog een 205 gti'tje maar dat stelt echt niks meer voor en is alleen leuk om hard door bochtjes te knallen.

Laatst bewerkt:
Belastingvrije Benz kopen. S-klasse van 86 (W126) heeft vaak zelfs al een airbag en is best veilig en vooral mooi en rijdt goed. Of een W124 uit 86.

Een goeie 124 kost je ongeveer 5k particulier maar die behoud zijn waarde wel. Een goeie S (geen roest etc) gaat snel richting de 10 k maar is ook redelijk waardevast

deze mss met volledige wrc kit???? Peugeot 206-2.0i 16v GTi 2001

• Prijs: 5.750 €
  • Plaats: Kuurne (8520)
  • Bouwjaar: 2001
  • Voertuig: Coupé
  • Brandstof: Benzine
  • Versnellingsbak: Manueel
  • Kleur: Blauw
  • Vermogen: 135
  • Aantal deuren: 3
  • Aantal versnellingen: 5
  • Aantal cylinders: 4
  • Aantal zitplaatsen: 5
  • KM stand: 131000
  • Accessories: ABS, Airbag, Centrale vergrendeling, Electrische buitenspiegels, Mistlampen, Licht metalen velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten
complete wrc kit
VOOR VRAGEN VIA MAIL GELIEVE U TELEFOONNUMMER ERBIJ TE PLAATSEN OF BELLEN NAAR 0495/38.24.99 of 056/725927
KEURING VOOR VERKKOP INBEREPEN MET CAR-PASS
carolcars.beOpties: siège arrière rabattable, vitres électriques a l'avant, peinture métallisée , filtre a pollen, détecteur de pluie, radio-cassette, interrupteur démarreur, version sport, tuning, spoiler, sièges sportifs

deze mss met volledige wrc kit???? Peugeot 206-2.0i 16v GTi 2001

• Prijs: 5.750 €
  • Plaats: Kuurne (8520)
  • Bouwjaar: 2001
  • Voertuig: Coupé
  • Kleur: Blauw
  • Vermogen: 135
  • KM stand: 131000
  • Accessories: ABS, Airbag, Centrale vergrendeling, Electrische buitenspiegels, Mistlampen, Licht metalen velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten
complete wrc kit
VOOR VRAGEN VIA MAIL GELIEVE U TELEFOONNUMMER ERBIJ TE PLAATSEN OF BELLEN NAAR 0495/38.24.99 of 056/725927
KEURING VOOR VERKKOP INBEREPEN MET CAR-PASS
carolcars.beOpties: siège arrière rabattable, vitres électriques a l'avant, peinture métallisée , filtre a pollen, détecteur de pluie, radio-cassette, interrupteur démarreur, version sport, tuning, spoiler, sièges sportifs

135pk vind ik niet echt veel voor zon auto met wrc kit?

Corsa weegt maar 750kg ofzo met 107pk

Opel Corsa Opel corsa GSI 16-16V in originele sta 1994

Geplaatst door mt[Link niet meer beschikbaar] op 23 Oktober om 17:59. Bekeken: 41

• Prijs: -
  • Plaats: Lebbeke (9280)
  • Bouwjaar: 1994
  • Voertuig: Berline
  • Vermogen: 106
  • KM stand: 110000
  • Accessories: ABS, Airbag, Alarm, Centrale vergrendeling, Getinte ruiten, Stuurbekrachtiging, Neerklapbare achterbank
opel corsa GSI 16-16V in originele staat van bouwjaar 20/07/1994
met 117dkm carpas aanwezig

originele alu velgen (2 banden aan vervaning toe)
staat momenteel 6mnd stil (batterij plat)
maar kan gestart worden met kabels)

heeft witte achterlichten maar
de originele zijn erbij

keuring is vervallen op 12/01/11
word verkocht zonder keuring
vanwegen de 2 slechtye banden
alsook geen nr platen meer

prijs 2500euro
staat niet in de weg

TE BEZICHTIGEN VAN ZONDAG TOT EN MET DONDERDAG VANAF 17U

Opel Corsa Opel corsa GSI 16-16V in originele sta 1994

Geplaatst door mt[Link niet meer beschikbaar] op 23 Oktober om 17:59. Bekeken: 41

• Prijs: -
  • Plaats: Lebbeke (9280)
  • Bouwjaar: 1994
  • Voertuig: Berline
  • Vermogen: 106
  • KM stand: 110000
  • Accessories: ABS, Airbag, Alarm, Centrale vergrendeling, Getinte ruiten, Stuurbekrachtiging, Neerklapbare achterbank
opel corsa GSI 16-16V in originele staat van bouwjaar 20/07/1994
met 117dkm carpas aanwezig

originele alu velgen (2 banden aan vervaning toe)
staat momenteel 6mnd stil (batterij plat)
maar kan gestart worden met kabels)

heeft witte achterlichten maar
de originele zijn erbij

keuring is vervallen op 12/01/11
word verkocht zonder keuring
vanwegen de 2 slechtye banden
alsook geen nr platen meer

prijs 2500euro
staat niet in de weg

TE BEZICHTIGEN VAN ZONDAG TOT EN MET DONDERDAG VANAF 17U

2500 euro voor zon k*t bak

Terug