MuscleMeat

Welke auto is goedkoop+snel

die gaat toch niet zo goed... deze is veel te lomp en te zwaar in gewicht.

Vergis je niet, hij doet het aardig goed op de weg mede door de automatische bak. Chrysler New Yorker is ook een leuke cruise auto.

Er zijn trouwens ook genoeg leuke en betaalbare turbo kits voor de omega te krijgen.

deze mss met volledige wrc kit???? Peugeot 206-2.0i 16v GTi 2001

• Prijs: 5.750 €
  • Plaats: Kuurne (8520)
  • Bouwjaar: 2001
  • Voertuig: Coupé
  • Brandstof: Benzine
  • Versnellingsbak: Manueel
  • Kleur: Blauw
  • Vermogen: 135
  • Aantal deuren: 3
  • Aantal versnellingen: 5
  • Aantal cylinders: 4
  • Aantal zitplaatsen: 5
  • KM stand: 131000
  • Accessories: ABS, Airbag, Centrale vergrendeling, Electrische buitenspiegels, Mistlampen, Licht metalen velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten
complete wrc kit
VOOR VRAGEN VIA MAIL GELIEVE U TELEFOONNUMMER ERBIJ TE PLAATSEN OF BELLEN NAAR 0495/38.24.99 of 056/725927
KEURING VOOR VERKKOP INBEREPEN MET CAR-PASS
carolcars.beOpties: siège arrière rabattable, vitres électriques a l'avant, peinture métallisée , filtre a pollen, détecteur de pluie, radio-cassette, interrupteur démarreur, version sport, tuning, spoiler, sièges sportifs

Opel Corsa Opel corsa GSI 16-16V in originele sta 1994

Geplaatst door mt[Link niet meer beschikbaar] op 23 Oktober om 17:59. Bekeken: 41

• Prijs: -
  • Plaats: Lebbeke (9280)
  • Bouwjaar: 1994
  • Voertuig: Berline
  • Brandstof: Benzine
  • Versnellingsbak: Manueel
  • Vermogen: 106
  • Aantal deuren: 3
  • Aantal versnellingen: 5
  • Aantal cylinders: 4
  • Aantal zitplaatsen: 5
  • KM stand: 110000
  • Accessories: ABS, Airbag, Alarm, Centrale vergrendeling, Getinte ruiten, Stuurbekrachtiging, Neerklapbare achterbank
opel corsa GSI 16-16V in originele staat van bouwjaar 20/07/1994
met 117dkm carpas aanwezig

originele alu velgen (2 banden aan vervaning toe)
staat momenteel 6mnd stil (batterij plat)
maar kan gestart worden met kabels)

heeft witte achterlichten maar
de originele zijn erbij

keuring is vervallen op 12/01/11
word verkocht zonder keuring
vanwegen de 2 slechtye banden
alsook geen nr platen meer

prijs 2500euro
staat niet in de weg

TE BEZICHTIGEN VAN ZONDAG TOT EN MET DONDERDAG VANAF 17U

Free, volgens mij komt tommetje uit nederland, dus heeft hij niks aan een auto op belgisch kenteken. Ook de prijzen zijn niet te vergelijken, want aanschaf in nl is hoger dan in be

Peugeot 306, TurboDSL ( kunt de turbo en mazoutpomp bijdraaien, waardoor je serieus racemachien krijgt), was mn eerste auto en veel mensne konden met niet volgen.
Nu heb ik peugeot 306 GTI ook cheap:)

Free, volgens mij komt tommetje uit nederland, dus heeft hij niks aan een auto op belgisch kenteken. Ook de prijzen zijn niet te vergelijken, want aanschaf in nl is hoger dan in be

als het in nederland zoveel duurder is dan zou ik mij 1 nen in belgie kopen ze.;)

koop dan een skyline r32

Mercedes SLS AMG.

Ik zeg doen

Mijn advies :

BMW 320D
bouwjaar : 2001 :bow:

De eerste auto waar ik echt van genoot.

Heb in mijn eerste jaar dat ik mijn rijbewijs had 4 auto's gehad
Golf2
Golf1
Golf4
BMW 320D (2001)

Momenteel : BMW 320D (2006)

Eens je achtertracks heb gehad , en kleine driftjes hebt gedaan
op de grote locale parkings en daarna snachts in rustige straatjes :D.
Wil je niets anders meer.. trust me :p

seat ibiza

Ford heeft ooit een Fiesta gemaakt met 1.6 turbo denk ik. Daar haal je denkelijk ook best wat uit qua vermogen en leg je nog niet teveel gewicht op de weegschaal. Qua prijs moet dit zeker meevallen.
Model is wel al iets ouder denk ik en dus misschien ook al enkele kwaaltjes te vinden... Bekijk het maar 'es moest dit iets voor je zijn.

eerst ben je op zoek naar een v6/v8 (voor weinig:roflol:) en nu weer een zuinige auto van 1000euro.. wat is dit voor pauper topic

Mijn advies :

BMW 320D
bouwjaar : 2001 :bow:

De eerste auto waar ik echt van genoot.

Heb in mijn eerste jaar dat ik mijn rijbewijs had 4 auto's gehad
Golf2
Golf1
Golf4
BMW 320D (2001)

Momenteel : BMW 320D (2006)

Eens je achtertracks heb gehad , en kleine driftjes hebt gedaan
op de grote locale parkings en daarna snachts in rustige straatjes :D.
Wil je niets anders meer.. trust me
:p

x2
Rij zelf een e46 en achterwiel aandrijving is veels te leuk om van af te kicken

ik heb nog een 205 gti te koop :o
Voor weinig geld, 200 pk en goede kwaliteit
http://link.marktplaats.nl/491744316

De auto van de link zou ik een ruime bocht omheen lopen,nou ja meer het bedrijf jetcars.

Auto's van de justitie waarvan de bestuurders vol trots een foto schoten dat hij de 3 ton haalde stond er ineens met 2 ton.
Nichtje van de buren die had daar niet 1 maar 2 bmw's gekocht, 2 halve dan aan elkaar gelast, kwamen ze achter toen ze voor de apk keuring stonden.
Uiteraard mocht deze zo de weg niet op en hebben hem dus maar een jaartje gehad.
Maar misschien heb je geluk en beland je niet net als een jaar of 3 geleden tussen de andere 43 personen die een rechtzaak aanspande tegen hun. :)

Ben er zelf geweest en net zo hard weer weg gegaan omdat ik het bedrijf al niet vertrouwde.

oude bmw e36 325 of 328 ofzo, of een oudere volvo c70 t5 is ook niet zo duur meer. dan heb je nog wel wat moois. Of een brave burgerbak met zescilinder zoals een mondeo v6 ofzo. Of toch een klein japje, civic, crx, baleno gti/gsx, swift gti

Terug
Naar boven